eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa GórniczaTERMOMODERNIZACJA BUDYNKU POWIATOWEJ STACJI SANITARNO - EPIDEMIOLOGICZNEJ W DĄBROWIE GÓRNICZEJ ZNAJDUJĄCEGO SIĘ W BĘDZINIE UL. KOŚCIUSZKI 58, 42-500 BĘDZIN

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-18

Ogłoszenie nr 500111284-N-2018 z dnia 18-05-2018 r.

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU POWIATOWEJ STACJI SANITARNO - EPIDEMIOLOGICZNEJ W DĄBROWIE GÓRNICZEJ ZNAJDUJĄCEGO SIĘ W BĘDZINIE UL. KOŚCIUSZKI 58, 42-500 BĘDZIN

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
PROGRAM OPERACYJNY INFRASTRUKTURA I ŚRODOWISKO 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 523753-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500052697-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna, Krajowy numer identyfikacyjny 30327800000, ul. Dąbrowskiego 9a, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323 602 790, e-mail zp@pssedg.pr, faks 322 673 657.
Adres strony internetowej (url): www.pssedg.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.pssedg.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: IINSPEKCJA SANITARNA

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU POWIATOWEJ STACJI SANITARNO - EPIDEMIOLOGICZNEJ W DĄBROWIE GÓRNICZEJ ZNAJDUJĄCEGO SIĘ W BĘDZINIE UL. KOŚCIUSZKI 58, 42-500 BĘDZIN

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: BRANŻA BUDOWLANA: 1) ocieplenie fundamentów budynku wraz izolacją przeciwwilgociową i wykonanie opaski betonowej wokół budynku, 2) ocieplenie ścian zewnętrznych budynku styropianem o parametrach zgodnych z dokumentacją projektową, położenie tynku z elementami dekoracyjnymi, wykonanie obróbek blacharskich, 3) ocieplenie przegród stropodachu i wykonanie krawędziowych elementów podkonstrukcji aby odtworzyć gzyms poza krawędź zewnętrzną ściany po jej ociepleniu w celu umocowania rury spustowej wraz z orynnowaniem. Przed położeniem nowych warstw stropowych i papy nawierzchniowej należy dokonać naprawy kominów wentylacyjnych będących w bardzo złym stanie technicznym oraz wykonać konstrukcję pod planowaną w przyszłości instalację fotowoltaiczną . Na obecnym etapie należy wykonać: - konstrukcje murowaną słupków na płycie żelbetonowej dachu, do których należy zamontować główną konstrukcję nośną - zgodnie z rysunkami stanowiącymi załączniki do siwz. W zakresie rzeczowym należy nie uwzględniać systemowych podparć pod panele fotowoltaiczne które widoczne są we wspomnianej dokumentacji, 4) wykonanie instalacji odgromowej wg projektu 5) wymiana drzwi zewnętrznych i wykonanie szklanego zadaszenia przed wejściem głównym do budynku, 6) wymiana okien piwnic wraz z montażem parapetów zewnętrznych i wewnętrznych oraz montażem higrosterowanych nawiewników powietrza (40szt.), 7) remont pomieszczeń kotłowni i składnicy opału w celu przystosowania ich do warunków jakie powinny spełniać w przypadku montażu kotłowni gazowej, 8) montaż 6 podwójnych budek lęgowych dla Jerzyka zgodnie z opisem zawartym w pkt. 5 Decyzji Regionalnego Dyrektora Ochrony środowiska w Katowicach ( skan Decyzji stanowi załącznik do siwz). Montaż budek lęgowych odbywać się będzie pod nadzorem ornitologicznym. INSTALACJA CENTRALNEGO OGRZEWANIA WRAZ Z KOTŁOWNIĄ GAZOWĄ: 1)demontaż istniejącej instalacji ogrzewania wraz z kotłem grzewczym opalanym ekogroszkiem, 2)instalacja kotła zasilanego z instalacji gazowej, 3) wymiana przewodów instalacji grzewczej, 4) wymiana grzejników członowych na grzejniki płytowe wyposażone w zawory termostatyczne, 5) wykonanie tablicy elektrycznej TPV w zakresie zabezpieczeń obwodów elektrycznych modernizowanej kotłowni oraz wykonanie instalacji elektrycznej w pomieszczeniu kotłowni (rysunek E 01 i 05 z dokumentacji - branża elektryczna tom 2).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45110000-1, 45300000-0, 45320000-6, 45400000-1, 45410000-4, 45321000-3, 45443000-4, 45260000-7, 45421100-5, 45332400-7, 45312310-3, 45314310-7, 45315700-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 567763.19
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AQUAPLAST
Email wykonawcy: llzawodny@gmail.com
Adres pocztowy: UL. CIEPLAKA 21/2
Kod pocztowy: 41-300
Miejscowość: DĄBROWA GÓRNIICZA
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 633450.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 633450.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1196656.51
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 80%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.