eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynPRZEGLĄDY OKRESOWE ŁADOWAREK WRAZ Z WYMIANĄ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH ORAZ WYKONYWANIE NAPRAW BIEŻĄCYCH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-21

Ogłoszenie nr 500112407-N-2018 z dnia 21-05-2018 r.

Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: PRZEGLĄDY OKRESOWE ŁADOWAREK WRAZ Z WYMIANĄ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH ORAZ WYKONYWANIE NAPRAW BIEŻĄCYCH

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 541325-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 510734049, ul. Lubelska 53, 10-410 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 89 555 20 10, e-mail b.baginska@zgok.olsztyn.pl, a.sowinska@zgok.olsztyn.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): http://zgok.olsztyn.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

PRZEGLĄDY OKRESOWE ŁADOWAREK WRAZ Z WYMIANĄ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH ORAZ WYKONYWANIE NAPRAW BIEŻĄCYCH

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZGOK/PN/15/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są: 1.1. przeglądy okresowe ładowarek wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych oraz 1.2. wykonywanie napraw bieżących. 2. Miejscem wykonywania przeglądów okresowych oraz napraw ładowarek będzie Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Olsztynie (10-410), ul. Lubelska 53 (dalej: ZUOK). 3. Przeglądy okresowe będą wykonywane zgodnie z harmonogramem serwisowania zawartym w Dokumentacji Techniczno-Ruchowej oraz aktualnym stanem technicznym ładowarek. Przeglądy okresowe obejmują: dojazd do miejsca użytkowania ładowarek, robociznę, części zamienne i eksploatacyjne - wyłącznie fabrycznie nowe. 4. Naprawy bieżące będą przeprowadzane według potrzeb i na zgłoszenie Zamawiającego. Szacunkowa ilość roboczogodzin w zakresie napraw bieżących wynosi 650. Wszelkie części zamienne, zużywające się konieczne do wykonania napraw bieżących zapewni Zamawiający na podstawie odrębnych zamówień. 5. Dodatkowo Wykonawca prowadzić będzie dziennik konserwacji czterech nośników teleskopowych oraz zapewni udział konserwatora podczas okresowego badania Urzędu Dozoru Technicznego. 6. Wymagania narzucone art. 29 ust. 3a ustawy PZP: 6.1. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP, wymaga aby wszystkie prace związane z wykonywaniem czynności przeglądów, wymiany materiałów eksploatacyjnych oraz napraw bieżących objętych zamówieniem, tj. prace mechaników, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca -do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 6.2. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia; w przypadku, rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innego pracownika.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 50.11.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 216925.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "ARKBOJ" Arkadiusz Bojko
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Wójtowo, ul. Modrzewiowa 15
Kod pocztowy: 11-010
Miejscowość: Barczewo
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 198303.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 198303.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 198303.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.