To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-23
Ogłoszenie nr 500114241-N-2018 z dnia 23-05-2018 r.
Gmina Liniewo: Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w kwocie 3 339 940,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540341-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500076705-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Liniewo, Krajowy numer identyfikacyjny 19167519000000,
ul. ul. Dworcowa
3,
83420
Liniewo, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
586 878 520, e-mail
komunalny@liniewo.pl, faks
586 878 522.
Adres strony internetowej (url): www.liniewo.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w kwocie 3 339 940,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZPGK/20/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: udzielenie kredytu długoterminowych w następującej wysokości 3 339 940,00 zł, który zgodnie z Uchwałą Rady Gminy w Liniewie stanowiącego załącznik do SIWZ zostanie przeznaczony na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów. 1. Sposób zaciągnięcia kredytu: a) Wykonawca przedstawi do dyspozycji Zamawiającego kwotę kredytu w następującym terminie: do 31-12-2018 r. b) Zamawiający oczekuje, iż uruchomienie kredytu nastąpi w terminie określonym w umowie na podstawie pisma Zamawiającego z prośbą o uruchomienie transzy kredytu bez dodatkowych załączników i dokumentów. Zamawiający przewiduje Dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego (należy przyjąć dzień 14.05.2018r.). Całość kredytu możliwa do wykorzystania maksymalnie do 31.12.2018 roku c) Zamawiający oczekuje, iż Wykonawca nie będzie wymagał zabezpieczenia zaciągniętego zobowiązania, a jedyną dopuszczalną przez Zamawiającego formą takiego zabezpieczenia będzie weksel własny in blanco. d) Kwoty poszczególnych transz kredytu zostaną wpłacone na wskazany rachunek bankowy w banku obsługującym budżet gminy- na konto bankowe Zamawiającego Nr 75 8340 0001 0100 1876 2000 0002 e) Zamawiający zastrzega sobie możliwość spłaty kredytu przed terminem bez żadnych dodatkowych opłat i prowizji. W przypadku wcześniejszej niż będzie to określone w umowie spłaty kredytu odsetki naliczone zostaną do momentu spłaty kredytu. f) Wykonawca nie będzie naliczał i pobierał jakichkolwiek prowizji i opłat po za tymi które przedstawił w ofercie celem obliczenia ceny oferty. 2. Warunki spłaty kredytu: a) Oprocentowanie kredytu będzie zmienne ustalone jako suma marży zaproponowanej przez wykonawcę w ofercie i wskaźnika WIBOR 3M . Wysokość marży będzie stała w całym okresie obowiązywania umowy. b) W przypadku likwidacji stawki WIBOR 3M zostanie ona, za porozumieniem Stron, zamieniona na stawkę, która zastąpi stawkę WIBOR 3M, albo na stawkę najbardziej zbliżoną wielkością i charakterem do stawki WIBOR 3M, bez kosztów obciążających Zamawiającego c) O wysokości stawki bazowej WIBOR 3 M w kolejnych miesiącach Wykonawca zobowiązany będzie do pisemnego powiadamiania Zamawiającego. d) Do wyliczenia wartości odsetek stosowany będzie kalendarz rzeczywisty 365/366 dni w roku i rzeczywista liczba dni w miesiącu. e) Odsetki naliczane będą wyłącznie od wypłaconych transz kredytu. f) Odsetki nie będą naliczane od kwoty niewykorzystanego kredytu. g) Wykonawca udzieli Zamawiającemu karencji w spłacie zaciągniętego kredytu do dnia 25.03.2019 r. Karencja w spłacie kredytu dotyczyć będzie tylko kapitału. h) Spłata odsetek od wykorzystanej kwoty kredytu następować będzie w okresach kwartalnych w 25 - tym dniu każdego ostatniego miesiąca kwartału zgodnie z harmonogramem terminu spłaty określonym w pkt j). Wykonawca w terminie do 15 ostatniego miesiąca kwartału przekaże pisemnie informację nt. wysokości należnych kwot. Powyższa czynność nie obciąża Zamawiającego. i) Za spłatę odsetek należy przyjąć dzień wpływu należności na rachunek Wykonawcy. Jeżeli termin płatności przypada na dzień uznany za ustawowo wolny od pracy, spłata odsetek następuje w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu ustawowo wolnym od pracy. j) Proponowane terminy spłaty kapitału kredytu wg poniższego harmonogramu: Lp. Termin spłaty Kwota kapitału 1 25.03.2019 140.000,00 2 25.06.2019 140.000,00 3 25.09.2019 140.000,00 4 25.12.2019 140.000,00 5 25.03.2020 140.000,00 6 25.06.2020 140.000,00 7 25.09.2020 140.000,00 8 25.12.2020 140.000,00 9 25.03.2021 140.000,00 10 25.06.2021 140.000,00 11 25.09.2021 140.000,00 12 25.12.2021 140.000,00 13 25.03.2022 140.000,00 14 25.06.2022 140.000,00 15 25.09.2022 140.000,00 16 25.12.2022 140.000,00 17 25.03.2023 140.000,00 18 25.06.2023 140.000,00 19 25.09.2023 140.000,00 20 25.12.2023 140.000,00 21 25.03.2024 140.000,00 22 25.06.2024 140.000,00 23 25.09.2024 140.000,00 24 25.12.2024 119.940,00 k) Wykonawca winien zagwarantować przyjęcie każdej wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu bez obciążania Zamawiającego dodatkowymi kosztami, Zamawiający powiadomi Wykonawcę o zamiarze dokonania wcześniejszej spłaty. 3. Kredyt zostanie zaciągnięty od dnia zawarcia umowy do 31.12.2024 roku. 4. Odsetki naliczane będą wyłącznie od wypłaconych transz kredytu. 5. Zamawiający nie przewiduje spłaty kredytu w dłuższym terminie. 6. Na rachunku Zamawiającego nie ma żadnych egzekucji. 7. U Zamawiającego nie był wprowadzony program naprawczy, Zamawiający nie posiada zaległości wobec ZUS, US. 8. W ostatnich 36 miesiącach u wobec Zamawiającego nie były prowadzone działania komornicze. 9. Zamawiający nie posiada zobowiązań z tytułu wyemitowanych papierów wartościowych. 10. Zamawiający nie udzielił żadnych poręczeń gwarancyjnych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
492018.41
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bank Gospodarstwa Krajowego
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
291008.58
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI LINIEWO
- Remont świetlicy wiejskiej w Chróstach Wysińskich
- Budowa wodociągu w miejscowości Stary Wiec
- Modernizacja dwóch pracowni komputerowych znajdujących się w Zespole Oświatowym w Liniewie
więcej: przetargi LINIEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3 000 000,00 zł
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
- Oświetlenie ulic miasta Włocławek w zakresie dostaw energii elektrycznej.
- Kredyt długoterminowy - 205 mln (usługa udzielenia kredytu).
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.