To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-24
Ogłoszenie nr 500116407-N-2018 z dnia 24-05-2018 r.
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji: Budowa bezobsługowego parku linowego przy ul. Źródlanej w Zielonej Górze
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 545150-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, Krajowy numer identyfikacyjny 98692300000,
ul. ul. Sulechowska
41,
65022
Zielona Góra, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
68 412 50 01, e-mail
mosir@mosir.zgora.pl, faks
68 412 50 09.
Adres strony internetowej (url): www.mosir.zgora.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa bezobsługowego parku linowego przy ul. Źródlanej w Zielonej Górze
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):A.2300.4.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Budowa bezobsługowego parku linowego przy ul. Źródlanej w Zielonej Górze. 2. Inwestycja zlokalizowana jest przy ul. Źródlanej na terenie w Dolinie Gęśnika w Zielonej Górze na działkach 13/8, 25/14, 25/8, 24 obręb 6. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) wykonanie dokumentacji budowlano-wykonawczej, w tym wykonanie prac projektowych polegających na: - dostosowaniu koncepcji z uwzględnieniem zaprojektowanych elementów w ramach Inwestycji pn. "Zagospodarowanie terenu wzdłuż cieku wodnego Myszka-Gęśnik na cele parku miejskiego "Park Odkrywców" z Zielonej Góry"; - sporządzeniu Projektu Budowlanego i Projektów Wykonawczych, dokumentacji powykonawczej oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji, zezwoleń, uzgodnień i zatwierdzeń, w tym uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę; Wykonawca zapewni projektowe i wykonawcze rozstrzygnięcie wszelkich ewentualnych kolizji w zakresie opracowania na koszt własny. 2) zgłoszenie robót budowlanych do właściwego organu zgodnie z przedmiotem zamówienia, przygotowaną dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami prawa budowlanego; 3) wykonanie robót budowlanych zgodnie z przedmiotem zamówienia, projektem oraz obowiązującymi przepisami prawa budowlanego w terminie określonym w pkt 4 SIWZ. 4) wypełnienie wszystkich postanowień Decyzji o pozwoleniu na budowę. 5) uporządkowanie oraz doprowadzenie do stanu pierwotnego terenów naruszonych podczas wykonywania przedmiotu zamówienia; 6) przekazanie obiektu do użytkowania; 7) przeprowadzenie odpowiednich szkoleń pracowników w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia oraz przekazanie instrukcji użytkowania obiektu; 8) zlecenie odbioru inauguracyjnego niezależnej, uprawnionej do tych czynności organizacji zgodnie z normą PN EN 15567-1; 9) przygotowanie regulaminu działania parku linowego; 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie Programu Funkcjonalno - Użytkowego zawartego w załączniku nr I.4 do SIWZ oraz Projektu Koncepcyjnego zawartego w załączniku nr I.5 do SIWZ. Zamawiający udostępnia fragment Planszy koordynacyjnej realizowanej Inwestycji pn. "Zagospodarowanie terenu wzdłuż cieku wodnego Myszka-Gęśnik na cele parku miejskiego "Park Odkrywców" z Zielonej Góry, stanowiący załącznik nr I.6 do SIWZ w obrębie której, znajduje się Przedmiot Umowy. 5. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji na okres min. 24 miesięcy od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót i rękojmi za wady na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy. Uwaga: Dodatkowa gwarancja (okres wydłużenia gwarancji) podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 31.2. SIWZ. 6. Wszystkie dostarczone w ramach realizacji zamówienia materiały oraz sprzęty muszą być fabrycznie nowe, w pełni sprawne technicznie, wolne od wad, nie regenerowane, nie powystawowe i gotowe do użycie bez żadnych dodatkowych inwestycji Zamawiającego. Oferowany sprzęt i wyposażenie muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa wynikające z obowiązujących na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przepisów w tym zakresie. Materiały, sprzęty oraz wyposażenie użyte dla realizacji przedmiotu zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, posiadać odpowiednie wymagane prawem polskim atesty, certyfikaty, zezwolenia. 7. Wykonany przedmiot zamówienia ma być kompletny z punktu widzenia celu któremu ma służyć, ze szczególnym uwzględnieniem wymogów bezpieczeństwa. 8. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku gdy ww. osoby nie będą posiadały biegłej znajomości języka polskiego na okres i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem. 9. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy: 1) kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji i na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż wartość inwestycji. Ubezpieczenie OC winno obejmować również szkody wyrządzone przez wszystkich podwykonawców; 2) harmonogram rzeczowo - finansowy. Harmonogram podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego; Przy tworzeniu HRF, zgodnie z postanowieniami SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszelkie przewidywalne uwarunkowania realizacji Przedmiotu Umowy, w szczególności wszelkie przewidywalne ryzyka, w tym warunki atmosferyczne mogące ograniczyć postęp realizacji Przedmiotu Umowy, a także uwarunkowania wynikające z konieczności działań polegających na ochronie fauny i flory znajdującej się na przedmiotowym obszarze. 3) kopię dokumentów potwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia spełniają wymagania określone w pkt. 5.1.2. SIWZ oraz kopie dokumentów potwierdzających przynależność tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2013 r. poz. 932 tekst jednolity z późn. zmianami); 4) oświadczenie z wykazem osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę zgodnie z §12 ust. 6 projektu umowy. 10. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.) osób wykonujących nw. czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: - szkoleniu pracowników Zamawiającego zakresie obsługi przedmiotu zamówienia. Zatrudnienie Wykonawca udokumentuje poprzez przedstawienie oświadczenie, w którym Wykonawca wymieni osoby pracujące przy ww. robotach i poświadczy, że są zatrudnione na umowę o pracę. 11. Zamawiający informuje, iż mogące wystąpić w SIWZ wraz z załącznikami wskazanie nazw zwyczajowych, znaków towarowych, nazw producentów w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych. Użyte w SIWZ wraz z załącznikami nazwy produktów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy traktować jako przykładowe - Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów (produktów) równoważnych. Za produkt równoważny uznaje się produkt, który będzie miał te same cechy funkcjonalne, wizualne, materiałowe i techniczne co konkretny produkt wskazany w SIWZ lecz jest oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jakość produktu równoważnego nie może być gorsza od opisanego w przedmiocie zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45233250-6, 71220000-6, 71320000-7, 45220000-5, 45233260-9, 37535220-5, 45400000-1, 45112723-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1850000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Project Outdoor Polska Sp. z o.o. Sp.k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2253360.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 277 w m. Kije w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 296 w m. Jelenin
- Zagospodarowanie i adaptacja przestrzeni Parku Tysiąclecia w ramach zadania pn.: "Rewitalizacja Parku Tysiąclecia " - etap II
- Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze: ZADANIE NR 1 - miasto Gubin ZADANIE NR 2 - droga wojewódzka nr 289
- Kurs Carvingu dla 6 uczestników w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Strzelcach Krajeńskich.
- Świadczenie usługi polegającej na stałym utrzymaniu czystości na terenach zewnętrznych i wewnątrz budynków - na obszarze administrowanym przez Administrację Budynków Mieszkalnych w Zielonej Górze
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana nawierzchni poliuretanowej wraz z warstwą hydroizolacyjną
- Opracowanie dokumentacji wykonawczej, w skład której wchodzi: projekt wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót, kosztorys inwestorski, in. opracowania
- Wykonanie remontu oraz przebudowa sal dydaktycznych w budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 38 przy ul. Namysłowskiej 10 w Warszawie
- Przeprowadzenie prac budowlanych związanych z renowacją budynków pałacu i oficyny północnej w Domu Pomocy Społecznej w Jarogniewicach - etap II.
- MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" WRAZ Z BUDOWĄ KORTU TENISOWEGO W DZIAŁOSZYNIE"
- "Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III"
więcej: Urządzenia do wspinania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.