To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-24
Ogłoszenie nr 500116639-N-2018 z dnia 24-05-2018 r.
"Spółka Komunalna Żukowo" Spółka z o.o.: Realizacja zadań informacyjno-promocyjnych w ramach projektu "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Żukowo - etap I"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Żukowo - etap I" w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 - działanie 2.3
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 545790-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500088579-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
"Spółka Komunalna Żukowo" Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 220793020,
ul. Pod Otomino
44,
83-330
Żukowo, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
+48 (58) 586 75 86, e-mail
k.redzimska@skzukowo.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.skzukowo.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: spółka komunalna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja zadań informacyjno-promocyjnych w ramach projektu "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Żukowo - etap I"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/7/D/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań informacyjno-promocyjnych w ramach projektu "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Żukowo - etap I" w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 - działanie 2.3. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wytycznymi zawierającymi się w "Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji - dla umów podpisanych od 1 stycznia 2018 r.", umieszczonym na stronie internetowej: http://www.pois.gov.pl/strony/o-programie/dokumenty/podrecznik-wnioskodawcy-i-beneficjenta-programow-polityki-spojnosci-2014-2020-w-zakresie-informacji-i-promocji-dla-umow-podpisanych-od-1-stycznia-2018-r/ 3. Zadania informacyjno-promocyjne obejmują: a) zaprojektowanie, wykonanie, sukcesywną dostawę 17 tablic informacyjnych wraz z konstrukcją, termin realizacji: 2 tygodnie od złożenia zamówienia, po wcześniejszej akceptacji projektu graficznego (dostawa sukcesywna); b) zaprojektowanie, wykonanie i dostawę artykułów promocyjnych oraz ulotek informujących o projekcie, termin realizacji: 3 tygodnie od akceptacji projektów graficznych przez zamawiającego (dostawa jednorazowa); c) usługę informacyjno-promocyjną polegającą na: o zorganizowaniu konkursu plastycznego w klasach 1-3 w szkołach podstawowych na terenie gminy Żukowo, jednorazowo w roku 2019; o przygotowaniu i obsłudze stoiska informacyjnego na 3 imprezach plenerowych (Sobótki w Żukowie w roku 2018, 2019 i 2020); o zredagowaniu i zamieszczeniu ogłoszeń prasowych, dotyczących realizacji projektu, w prasie lokalnej - 6 w okresie trwania umowy, termin realizacji: 2 tygodnie od złożenia zamówienia, po wcześniejszej akceptacji wersji ogłoszenia przed jego publikacją w prasie; o produkcji spotu i emisji komunikatów radiowych, dotyczących realizacji projektu, w radiu lokalnym - 6 w okresie trwania umowy, termin realizacji: 2 tygodnie od złożenia zamówienia, po wcześniejszej akceptacji wersji komunikatu przed jego emisją w radiu; zgodnie z formularzem rzeczowo-cenowym (zał. nr 2 do SIWZ) i szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (zał. nr 3 do SIWZ). 4. Dostawa tablic informacyjnych oprócz sprzedaży obejmuje również: załadunek, transport i rozładunek w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na terenie gminy Żukowo. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości, tj. w ilości wskazanych w formularzu rzeczowo-cenowym. Wykonawcy w takim przypadku nie będzie przysługiwało roszczenie z tego tytułu. 6. Przedmiot umowy (tablice informacyjne i artykuły promocyjne) powinien być fabrycznie nowy, wolny od wad i pochodzić z bieżącej produkcji. 7. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dwa bezpłatne egzemplarze tytułu prasowego, z dnia w którym ukazała się publikacja ogłoszenia prasowego. 8. Realizacja zadań informacyjno-promocyjnych będzie odbywała się na podstawie telefonicznego zamówienia, potwierdzonego pocztą elektroniczną. 9. Obowiązek ubezpieczenia przedmiotu zamówienia na czas transportu i rozładunku spoczywa na Wykonawcy. 10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie towaru powstałe w trakcie załadunku, transportu i rozładunku. 11. Każdorazowy odbiór przedmiotu zamówienia będzie poprzedzony kontrolą ilości i jakości przeprowadzoną przez przedstawiciela Zamawiającego. 12. W przypadku dostarczenia przedmiotu zamówienia w ilości lub jakości nieodpowiadającej przedmiotowi zamówienia opisanemu w SIWZ, Zamawiający może odmówić odbioru dostawy, a Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zgodnego z zamówieniem w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia nieprawidłowości przez Zamawiającego. 13. Wszelkie koszty związane z ponownym dostarczeniem przedmiotu zamówienia poniesie Wykonawca. 14. Wykonawca zobowiązuje się do współpracy z Zamawiającym na każdym etapie wykonania umowy. 15. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił - minimum 5 lat gwarancji na dostarczone tablice informacyjne wraz z konstrukcją. 16. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił - minimum 24 miesiące gwarancji na dostarczone artykuły promocyjne. 17. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu umowy określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
67167.50
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ZasadaMedia Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
61427.10
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja szkolenia z warsztatami pn."Działania łagodzące skutki zmian klimatu pod kątem retencji wody opadowej i poprawy bilansu wodnego oraz regeneracji gleb w obszarach rolniczych"
- Kompleksowa realizacja kampanii edukacyjnej dotyczącej poprawy świadomości ekologicznej mieszkańców
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z logotypami dla Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Poznaniu
- Dostawa artykułów promocyjnych
- Dostawa artykułów promocyjnych oraz druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Białymstoku
- Zaprojektowanie, wykonanie, oznakowanie i dostawa materiałów promocyjnych na konferencję "Demonstracje z zakresu produkcji i wykorzystania krajowych źródeł białka na cele paszowe".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.