To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-25
Ogłoszenie nr 500117252-N-2018 z dnia 25-05-2018 r.
Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu: Dostawy heparyn, albumin i leków różnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 534841-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500069657
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu, Krajowy numer identyfikacyjny 31468400000,
ul. ul. Monte Cassino
18,
37700
Przemyśl, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
166 775 065, e-mail
dzp@wszp.pl, faks
166 775 064.
Adres strony internetowej (url): www.wszp.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy heparyn, albumin i leków różnych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/10/PN/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zad. 1 - Dexamethasoni natrii - 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 2 - Albuminum humanum - 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 3 - Leki różne - 195 poz. w różnych ilościach; Zad. 4 - Enoxaparinum natricum - 5 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 5 - Nadroparin calcium - 8 poz. asort. w różnych ilościach;
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dexamethasoni natrii |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
32900.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FARMACOL - LOGISTYKA Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
27098.82
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Albuminum Humanum |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnia zad. nr 2 z powodu, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Podstawa prawna unieważnienia postępowania w/w zadaniach: art. 93 ust. 1 punkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. "Prawo zamówień publicznych" (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579). |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Leki różne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
286992.27
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Nazwa wykonawcy: Konsorcjum firm: URTICA Sp. z o.o. - lider i Polska Grupa Farmaceutyczna S.A. - członek
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
307248.43
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Oferta nr 4a złożona przez wykonawcę FARMACOL - LOGISTYKA Sp. z o.o., ul. Rzepakowa 2, 40 - 541 Katowice zostaje odrzucona w zad. nr 3 z powodu braku przeliczenia w poz. 115 ilości zaoferowanej przez Wykonawcę do ilości wymaganej przez Zamawiającego. Podstawa prawna odrzucenia ofert: art. 89 ust. 1 punkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. "Prawo zamówień publicznych" (Dz. U. z 2017 r. nr 1579 ). |
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: 3a - Leki różne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
646.80
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Nazwa wykonawcy: Konsorcjum firm: URTICA Sp. z o.o. - lider i Polska Grupa Farmaceutyczna S.A. - członek
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
351.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: 3b - Leki różne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zad. nr 3b - zostało unieważnione z powodu braku ważnych ofert. Podstawa prawna unieważnienia postępowania w/w zadaniach: art. 93 ust. 1 punkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. "Prawo zamówień publicznych" (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579). |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: 3c - Leki różne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
37.20
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Nazwa wykonawcy: Konsorcjum firm: URTICA Sp. z o.o. - Lider i Polska Grupa Farmaceutyczna S.A. - członek
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
30.62
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: 3d - leki różne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zad. nr 3d - zostało unieważnione z powodu braku ważnych ofert. Podstawa prawna unieważnienia postępowania w/w zadaniach: art. 93 ust. 1 punkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. "Prawo zamówień publicznych" (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579). |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: 3e - Leki rózne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
75.15
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PROFARM PS Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
486.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: 3f - Leki różne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zad. nr 3f - zostało unieważnione z powodu braku ważnych ofert. Podstawa prawna unieważnienia postępowania w/w zadaniach: art. 93 ust. 1 punkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. "Prawo zamówień publicznych" (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579). |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Enoxaparinum natricum |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
193565.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SANOFI - AVENTIS Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
204032.74
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Nadroparin calcium |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
184460.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ASPEN Pharma
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
195814.26
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Wykonawca powierza podwykonawstwo firmie NETTLE PHARMA Services Sp. z o.o. ul. Hubska 44, 50 - 502 Wrocław w zakresie przyjęcia i realizacji zamówień oraz dostaw towaru wymienionego w § 2 do miejsca wskazanego w umowie. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU MIASTA PRZEMYŚLA I MIEJSKICH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH PRZEZ 36 MIESIĘCY LICZĄC OD 1 LIPCA 2025 R
- ZINTEGROWANE INWESTYCJE TERYTORIALNE MOF PRZEMYŚL. OPRACOWANIE WIELOBRANŻOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ W RAMACH ZADANIA POD NAZWĄ: "UZUPEŁNIENIE SIECI INFRASTRUKTURY ROWEROWEJ...
- Cyberbezpieczny Samorząd - Obszary Organizacyjny i Kompetencyjny
- ZINTEGROWANE INWESTYCJE TERYTORIALNE MOF PRZEMYŚL. OPRACOWANIE WIELOBRANŻ. DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ "OCHRONA, ROZWÓJ I PROMOWANIE DZIEDZICTWA KULTUROWEGO I USŁUG W DZIEDZINIE KULTURY"
- Wywóz odpadów komunalnych z części służbowej Placówki Straży Granicznej w Horyńcu - Zdroju.
- Wywóz odpadów komunalnych wraz z dzierżawą pojemników na odpady pozostałe po segregacji oraz odpady segregowane z części służbowej Placówki Straży Granicznej w Czarnej Górnej.
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa produktów leczniczych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach
- ZP-2200-16/25 DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH, KONTRASTÓW DO DIAGNOSTYKI OBRAZOWEJ DO TK
- Dostawa leków
- Dostawa produktu leczniczego - Farycymabum w ramach programu lekowego B.70
- "Sukcesywna dostawa płynów infuzyjnych oraz preparatów do żywienia pozajelitowego"
- "Dostawa leków, środków farmaceutycznych i materiałów szewnych do Apteki Szpitalnej na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o."
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.