eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MyślibórzZakup i dostawa chemii gospodarczej i profesjonalnej oraz artykułów higieniczno-sanitarnych do jednostek organizacyjnych Powiatu Myśliborskiego na rok 2018

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-25

Ogłoszenie nr 500117311-N-2018 z dnia 25-05-2018 r.

Centrum Usług Wspólnych Powiatu Myśliborskiego: Zakup i dostawa chemii gospodarczej i profesjonalnej oraz artykułów higieniczno-sanitarnych do jednostek organizacyjnych Powiatu Myśliborskiego na rok 2018

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540241-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Powiat Myśliborski ul. Spokojna 13, 74-300 Myślibórz, Regon: 210967320, osoba do kontaktu Magdalena Cisiuk 95 747 20 21 wew. 21
Centrum Usług Wspólnych Powiatu Myśliborskiego ul. Północna 15, 74-300 Myślibórz, Regon: 364777790, osoba do kontaktu Rafał Ociepka tel. 95 746 77 01
Dom Pomocy Społecznej dla Osób Przewlekle Somatycznie Chorych ul. Celna 23, 74-300 Myślibórz, Regon: 000294929, osoba do kontaktu Czesław Bureć tel. 95 747 30 31
Powiatowy Urząd Pracy w Myśliborzu ul. Spokojna 22, 74-300 Myślibórz, Regon: 210038945, osoba do kontaktu Marek Furman tel. 95 747 28 71
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. kpt. hm. Andrzeja Romockiego "Morro" w Barlinku ul. Szosowa 2, 74-320 Barlinek, Regon: 000188041, osoba do kontaktu Dariusz Skóra tel. 95 746 10 64
Regionalna Placówka Opiekuńczo Terapeutyczna w Dębnie ul. Mickiewicza 30B, 74-400 Dębno, Regon: 321563275, osoba do kontaktu Krystyna Wesołowska tel. 95 760 27 00
Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Renicach Renice 9, 74-300 Myślibórz, Regon: 000183360, osoba do kontaktu Mariusz Zalewski tel. 95 747 22 43
Dom Wczasów Dziecięcych w Myśliborzu ul. Marcinkowskiego 10, 74-300 Myślibórz, Regon: 000826415, osoba do kontaktu Jolanta Solpa tel. 95 747 22 67
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 im. S. Dariusa i S. Girenasa w Myśliborzu ul. Strzelecka 51, 74-300 Myślibórz, Regon: 000689533, osoba do kontaktu Jarosław Rębiasz tel. 95 747 22 02
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Myśliborzu ul. Północna 15, 74-300 Myślibórz, Regon: 811799290, osoba do kontaktu Marzena Kwapińska tel. 95 747 23 03


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Usług Wspólnych Powiatu Myśliborskiego, Krajowy numer identyfikacyjny ---, ul. Północna 15, 74-300 Myślibórz, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 957470204, e-mail sekretariat@cuwmysliborz.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): www.cuwmysliborz.bip.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Zamawiający wyznaczyli spośród siebie zamawiającego Centrum Usług Wspólnych Powiatu Myśliborskiego ul. Północna 15, 74-300 Myślibórz upoważnionego do przeprowadzenia postępowania. Zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawa chemii gospodarczej i profesjonalnej oraz artykułów higieniczno-sanitarnych do jednostek organizacyjnych Powiatu Myśliborskiego na rok 2018

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

CUW.131.34.2018.WjM

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy chemii gospodarczej i profesjonalnej oraz artykułów higieniczno - sanitarnych do jednostek organizacyjnych Powiatu Myśliborskiego na rok 2018. Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia może dokonywać przesunięć ilościowych asortymentu według bieżących potrzeb i celowości ich zakupu, pod warunkiem nie przekroczenia kwot umowy. Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy na własny koszt i ryzyko wraz z rozładunkiem i wniesieniem na miejsce wskazane przez Zamawiającego w oryginalnych opakowaniach, zachowanym terminem przydatności do użycia wynoszącym co najmniej 6 miesięcy licząc od dnia dostawy. Artykuły chemiczne dostarczone w oryginalnych opakowaniach, muszą mieć na opakowaniu oznaczenia fabryczne tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę produkcji, termin przydatności lub termin minimalnej trwałości, nazwę i adres producenta oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania produktów wytwarzanych zgodnie z Polskimi Normami, atestami, świadectwami dopuszczenia do obrotu, świadectwami jakości zdrowotnej, orzeczeniami jakościowymi wydanymi przez PZH. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówienia co dwa miesiące, w ilościach zadeklarowanych przez Zamawiającego. W okresie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązuje się do utrzymywania stałej, zatwierdzonej przez Zamawiającego jakości oraz wymogów oferowanych artykułów jak również stałość cen przez cały okres trwania umowy. Realizacja umowy następować będzie wyłącznie na podstawie konkretnych zamówień Zamawiającego przesyłanych faksem, drogą elektroniczną lub zgłaszanych telefonicznie, stosownie do jego potrzeb. Każda dostawa stanowić będzie odrębny przedmiot odbioru i płatności. Terminy dostaw i ilość towarów określona zostanie każdorazowo w zamówieniu, składanym telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną w uzgodnionych z Wykonawcą przez daną jednostkę organizacyjną (Zamawiającego) w dniach i godzinach. Przyjęcie zapotrzebowania do realizacji Wykonawca potwierdzi niezwłocznie w formie pisemnej lub drogą elektroniczną. Miejscem dostawy będzie siedziba danej jednostki organizacyjnej. Potwierdzeniem dostarczenia i odbioru towaru będzie WZ podpisane przez obie strony. Zamawiający może zmienić lub wycofać zamówienie nie później niż do godz. 15:00 następnego dnia, po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia przez Wykonawcę przyjęcia zamówienia do realizacji. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia produktów do danej jednostki organizacyjnej transportem własnym lub przez wynajętego do tego celu przewoźnika na własny koszt i ryzyko. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać produkty w opakowaniach oraz transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie jakościowe dostarczonych artykułów przed czynnikami pogodowymi, uszkodzeniem itp. Wszystkie oferowane produkty, będące substancjami niebezpiecznymi lub preparatami chemicznymi oznakowanymi znakiem szkodliwości, muszą posiadać aktualne karty charakterystyki, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca zobowiązuje się, w trakcie obowiązywania umowy, na każdorazowe wezwanie Zamawiającego, dostarczyć aktualne karty charakterystyki produktów. W przypadku niedostarczenia lub dostarczenia towaru niezgodnie z zamówieniem co do ilości lub rodzaju towaru lub w przypadku nieprawidłowej jakości towaru (wadliwy towar), Wykonawca zobowiązuje się do uzupełnienia towaru lub jego wymiany na towar właściwej jakości - w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Na towary, dla których producent określa termin gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest udzielić takiego samego terminu gwarancji nie krótszego niż 12 miesięcy odrębnie dla każdej dostawy licząc od daty podpisania bez uwag protokołu odbioru. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, Wykonawca udziela gwarancji na okres nie krótszy niż 12 miesięcy odrębnie dla każdej dostawy licząc od daty podpisania bez uwag protokołu odbioru.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 39800000-0


Dodatkowe kody CPV: 33700000-7, 39200000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 152223.96
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.P.H. TESS Małgorzata i Sławomir Maksymowicz Sp. J.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Gen. Okulickiego 3
Kod pocztowy: 73-102
Miejscowość: Stargard
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 151041.93
Oferta z najniższą ceną/kosztem 151041.93
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 186045.93
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.