eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › Bieżące naprawy nawierzchni dróg i chodników w Giżycku - naprawy nawierzchni z mas mineralno - bitumicznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-05-25

Ogłoszenie nr 500117580-N-2018 z dnia 25-05-2018 r.

Giżycko: Bieżące naprawy nawierzchni dróg i chodników w Giżycku - naprawy nawierzchni z mas mineralno - bitumicznych OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Giżycko, Krajowy numer identyfikacyjny 79067117100000, ul. al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 87 73 24 111, 7324 143, e-mail przetargi@gizycko.pl, faks 874 285 241.
Adres strony internetowej (url): www.bip.gizycko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące naprawy nawierzchni dróg i chodników w Giżycku - naprawy nawierzchni z mas mineralno - bitumicznych
Numer referencyjny ZP.271.1.27.2018.MW

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: - remonty cząstkowe nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych przy użyciu masy mineralno-bitumicznej i rozłożeniu jej warstwą gr. 4 cm z oczyszczeniem i przygotowaniem miejsca wbudowania, - remonty cząstkowe nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych przy użyciu masy mineralno-bitumicznej i rozłożeniu jej warstwą gr. większej niż 4 cm - za każdy 1 cm gr. ponad 4 cm. - remonty cząstkowe nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych powierzchniowo utrwalonych lub mineralno-bitumicznych przy użyciu grysów z oczyszczeniem i przygotowaniem miejsca wbudowania w technologii dwuwarstwowej i jednowarstwowej, Szczegółowo przedmiot zamówienia określa "Formularz oferty cenowej" stanowiący Załącznik nr 1 do Zaproszenia oraz "Zakres robót Wykonawcy - Kosztorys ofertowy" - (Załącznik nr 1 do umowy), stanowiący Załącznik nr 3 do Zaproszenia. 1. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia polegających na fizycznym wykonywaniu prac, tj.: - cięciu krawędzi nawierzchni, skropieniu bitumem uszkodzonego dna i ścianek krawędzi naprawianego miejsca oraz rozścielonego kruszywa, rozścieleniu kruszywa jedną lub dwiema warstwami, ubiciu lub uwałowaniu poszczególnych warstw kruszywa uprzednio rozścielonego w uszkodzonym miejscu, - rozścieleniu mieszanki mineralno-bitumicznej w jednej lub w dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzeń, 2. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności będące przedmiotem zamówienia wymienione w ust. 1, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. 2018 r., poz. 108). 3. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 10 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej. Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania). 4. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SIWZ "Wzorze Umowy", a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umową cywilnoprawną. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia w/w osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego czynności, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 6. Powyższy wymóg określony w punkcie 2 dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane wyżej prace (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp).

II.5) Główny Kod CPV: 45233142-6

Dodatkowe kody CPV:

45233141-9,

45233220-7,

45233222-1,

45233223-8,

45233226-9,

45233251-3,

45233252-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 157555.79
Waluta:
PLN

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1, pkt. 4) ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego (ogłoszenie o zamówieniu nr 549551-N-2018 z 24.04.2018 r.) nie zostały złożone żadne oferty - art. 67 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późniejszymi zmianami).


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

, , , , , kraj/woj.

Zakład Usługowy Roboty Ogólnobudowlane i Tereny Zielone Andrzej Morski , , ul. Suwalska 21, 11-500, Giżycko , kraj/woj. warmińsko - mazurskie


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.