eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławRemont pomieszczeń klatki D, malowanie pomieszczeń ogólnodostępnych klatki A, remont pokoju 333 klatki E, wymiana klapy zsypu oraz czyszczaków rur spustowych w DS LABIRYNT, ul. Sopocka 23 we Wrocławiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-29

Ogłoszenie nr 500119653-N-2018 z dnia 29-05-2018 r.

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu: Remont pomieszczeń klatki D, malowanie pomieszczeń ogólnodostępnych klatki A, remont pokoju 333 klatki E, wymiana klapy zsypu oraz czyszczaków rur spustowych w DS LABIRYNT, ul. Sopocka 23 we Wrocławiu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 530147-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, Krajowy numer identyfikacyjny 186700000, ul. ul. C.K. Norwida 25, 50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 205 020, e-mail biuro.zampub@upwr.edu.pl, faks 713 205 386.
Adres strony internetowej (url): https://www.upwr.edu.pl/przetargi/21867/roboty_budowlane.html

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: uczelnia wyższa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont pomieszczeń klatki D, malowanie pomieszczeń ogólnodostępnych klatki A, remont pokoju 333 klatki E, wymiana klapy zsypu oraz czyszczaków rur spustowych w DS LABIRYNT, ul. Sopocka 23 we Wrocławiu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RoAP0000.271.19.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Remont pomieszczeń klatki D, malowanie pomieszczeń ogólnodostępnych klatki A, remont pokoju 333 klatki E, wymiana klapy zsypu oraz czyszczaków rur spustowych w DS LABIRYNT, ul. Sopocka 23 we Wrocławiu, Ogólny zakres robót budowlanych obejmuje: KLATKA "D" I. Tynki, gładzie 1) Zeskrobanie i zmycie starej farby z powierzchni ścian, sufitów i zabudów 2) Naprawa rys i spękań 3) Skasowanie wykwitów (zacieków) 4) Dwukrotne odgrzybianie ścian i stropów metodą smarowania 5) Naprawy i uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach 6) Wykonanie gładzi z gipsu szpachlowego na stropach i ścianach 7) Wykonanie tynków moziakowych w sali spotkań 8) Uzupełnienie brakujących parapetów zewnętrznych 9) Wymiana drzwi w toaletach przy sali spotkań II. Prace malarskie 1) Trzykrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych podłoży gipsowych z gruntowaniem 2) Trzykrotne malowanie farbami przeciwpleśniowymi powierzchni wewnętrznych podłoży gipsowych z gruntowaniem w kuchniach i łazienkach 3) Ługowanie farby olejnej z tynków ścian 4) Dwukrotne malowanie farbami ftalowymi starych tynków wewnętrznych ścian z dwukrotnym szpachlowaniem 5) Dwukrotne malowanie farbą ftalową uprzednio malowanej stolarki drzwiowej - dwustronnie skrzydła i ościeżnice 6) Dwukrotne malowanie farbą ftalową podokienników i rur. 7) Osadzenie narożników ochronnych PCV dla ochronny i zabezpieczenia krawędzi/naroży ścian III. Prace pomocnicze, pomiary i badania 1) Obsadzenie zewnętrznych parapetów z blachy stalowej powlekanej z łącznikiem między parapetami 2) Wymiana lub uzupełnienie płytek podłogowych i ściennych 3) Wymiana z dopasowaniem skrzydeł drzwiowych płytowych wewnętrznych z kompletem okuć 4) Montaż nawiewników okiennych 5) Zabezpieczenie płytek, podłóg i osłony okien folią polietylenową 6) Mycie po robotach malarskich posadzek i okien 7) Demontaż i powtórny montaż drążków i zasłonek prysznicowych, karniszy 8) Montaż nowych karniszy jednoszynowych w pokojach 9) Wymiana części kratek wentylacyjnych, drzwiczek do szachtów 10) Demontaż i ponowny montaż opraw oświetleniowych włączników i gniazd 11) Demontaż, wyniesienie w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz wniesienie i ponowny montaż wyposażenia modułów typu półki, szafki itp. 12) Wykonanie nowych gniazd wtyczkowych 13) Pomiary i badania instalacji elektrycznych KLATKA "A" - pomieszczenia ogólnodostępne 1. Demontaż, wyniesienie w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz wniesienie i ponowny montaż wyposażenia 2. Demontaż i ponowny montaż oprawa oświetleniowych, włączników i gniazd dla gładzi i robót malarskich z pomiarami kontrolnymi 3. Zeskrobanie i zmycie starej farby z powierzchni ścian i sufitów 4. Skasowanie wykwitów (zacieków) 5. Wykonanie gładzi z gipsu szpachlowego na stropach i ścianach 6. Trzykrotne malowanie farbami emulsyjnymi w tym przeciwpleśniowymi powierzchni wewnętrznych podłoży gipsowych z gruntowaniem 7. Dwukrotne malowanie farbą ftalową rur i podokienników 8. Prace pomocnicze (zabezpieczenie podłóg i osłony okien folią polietylenową, mycie po robotach malarskich podłóg i okien) KLATKA "E" - pokój 333 1. Zeskrobanie i zmycie starej farby z powierzchni ścian i sufitów 2. Skasowanie wykwitów (zacieków) 3. Wykonanie gładzi z gipsu szpachlowego na stropach i ścianach 4. Trzykrotne malowanie farbami emulsyjnymi w tym przeciwpleśniowymi powierzchni wewnętrznych podłoży gipsowych z gruntowaniem 5. Dwukrotne malowanie farbą ftalową podokienników i rur. 6. Zabezpieczenie podłóg i osłony okien folią polietylenową 7. Mycie po robotach malarskich posadzek i okien 8. Demontaż i powtórny montaż drążków i zasłonek prysznicowych, karniszy 9. Demontaż i ponowny montaż opraw oświetleniowych, włączników i gniazd 10. Demontaż, wyniesienie w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz wniesienie i ponowny montaż wyposażenia modułów typu półki, szafki itp INNE PRACE 1. Wymiana klapy zsypu 2. Wymiana czyszczaków Szczegółowe warunki realizacji znajdują się w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45410000-4, 45442100-8, 45430000-0, 45421000-4, 45311200-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 371228.34
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.U.H.LUXMAL Henryk Kluska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Wielowieś 20
Kod pocztowy: 56-500
Miejscowość: Syców
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 449195.81
Oferta z najniższą ceną/kosztem 449195.81
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 613285.23
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.