To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-29
Ogłoszenie nr 500119895-N-2018 z dnia 29-05-2018 r.
Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o.o. w Grudziądzu: DOKOŃCZENIE BUDOWY COZ W
PODZIALE NA 3 CZĘŚCI OBEJMUJĄCE: INSTALACJE ELEKTRYCZNE I CCTV,
INSTALACJE GRZEWCZO-SANITARNE I WOD KAN ORAZ BUDOWLANE
WYKOŃCZENIOWE W RAMACH ZADANIA POLEGAJĄCEGO NA BUDOWIE CENTRUM
OPIEKI NAD ZWIERZĘTAMI
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 534134-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500069486-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o.o. w Grudziądzu, Krajowy numer identyfikacyjny 87152821200000,
ul. ul. Dworcowa
47,
86300
Grudziądz, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
56 45 04 210, e-mail
mzk@mzk.grudziadz.pl, faks
56 46 59 287.
Adres strony internetowej (url): www.mzk.grudziadz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOKOŃCZENIE BUDOWY COZ W PODZIALE NA 3 CZĘŚCI OBEJMUJĄCE: INSTALACJE ELEKTRYCZNE I CCTV, INSTALACJE GRZEWCZO-SANITARNE I WOD KAN ORAZ BUDOWLANE WYKOŃCZENIOWE W RAMACH ZADANIA POLEGAJĄCEGO NA BUDOWIE CENTRUM OPIEKI NAD ZWIERZĘTAMI
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/MZK/2018/10-1
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania dokończenie budowy COZ w podziale na 3 części obejmujące:: 1.1. Część I: instalacje elektryczne wewnętrzne i CCTV, 1.2. Część II: instalacje grzewczo sanitarne i wodno kanalizacyjne , 1.3. Część III: roboty budowlane wykończeniowe, w ramach zadania polegającego na budowie Centrum Opieki nad Zwierzętami Szczegółowo zakres robót objętych postepowaniem zawarto w załączonych do SIWZ przedmiarach oraz STWiOR. 1.4. Prace realizowane będą w budynkach na terenie objętym budową Centrum Opieki nad Zwierzętami (COZ) w Grudziądzu przy ul. Rataja. 1.5. Szczegóły konstrukcyjne zastosowanych rozwiązań znajdują się w załączonych do niniejszej SIWZ rysunkach. 1.6. Przedmiary robót zawarto w załącznikach do SIWZ. 1.7. Roboty realizowane będą zgodnie z dokumentacją projektową - część dokumentacji, dotyczącej zakresu robót objętych zamówieniem została załączona do SIWZ, opracowana przez mgr inż. arch. Tomasza Czajkę - uprawnienia budowlane UA IV/8346/6/TO/89 w specjalności architektonicznej, członka Kujawsko-Pomorskiej Okręgowej Izby Architektów o numerze ewidencyjnym KP 0143. 1.8. Zamawiający posiada pozwolenie na budowę - Decyzja Nr 137/2016 z dnia 21.04.2016 roku wydane przez Prezydenta Grudziądza, zmienione decyzją z dnia 15.11.2016 roku. 1.9. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiOR) stanowią załączniki do SIWZ. 1.10. Przedmiary stanowiące załącznik do SIWZ należy traktować wyłącznie jako dokumenty pomocnicze. W cenie należy ująć wszelkie prace niezbędne dla prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi wykonać własne pomiary na budowie i dokonać weryfikacji dokumentacji projektowej na potrzeby sporządzenia oferty przetargowej. 1.11. Przedmiot zamówienia, zgodnie z częścią dokumentacji projektowej, stanowiącej załączniki do SIWZ, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) zakończony zostanie z chwilą dokonania bezusterkowego odbioru końcowego wszystkich robót. 1.12. Zamawiający wymaga, aby zakres obejmujący wykonanie prac na zewnątrz budynków, zwłaszcza w zakresie instalacji podziemnych został wykonany w pierwszej kolejności. 1.13. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji robót. 1.13.1. Wykonawca lub Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca zatrudni na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące roboty związane z montażem boksów i wykonaniem posadzek objętych przedmiotem zamówienia. Wymóg ten nie dotyczy między innymi osób kierujących robotami, pracowników obsługi geodezyjnej oraz laboratoryjnej i dostawców materiałów budowlanych. 1.13.2. Zgodnie z § 2 ust. 9 projektu umowy Wykonawca złoży w dniu zwarcia umowy oświadczenie potwierdzające zatrudnienie tych pracowników na podstawie umowy o pracę. 1.13.3. Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy ma prawo żądania udowodnienia przez Wykonawcę faktu zatrudniania osób na umowę o pracę. 1.13.4. Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy w sytuacji, gdy poweźmie wątpliwość, co do sposobu zatrudnienia osób wykonujących w/w roboty. 1.13.5. Powyższe obowiązuje również w przypadku wykonania części zamówienia przez podwykonawców.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45317300-5, 45311100-1, 45311200-2, 45311000-0, 45311000-0, 45312310-3, 45231000-5, 45231110-9, 45331100-7, 45331200-8, 45332200-5, 45332200-5, 45332300-6, 45332400-7, 45223000-6, 45400000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część I: instalacje elektryczne wewnętrzne i CCTV |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
268828.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Kam - System Lucyna Szuta
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
330658.44
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część II: instalacje grzewczo sanitarne i wodno kanalizacyjne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
278801.64
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Technicznych "INWESTPROJEKT" Aleksander Stachowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
342926.02
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z eksploatacji w roku 2024 i 2025.
- Dostawa sprzętu dydaktycznego dla Publicznej Uczelni Zawodowej w Grudziądzu - dział Materiałoznawstwo.
- Utrzymanie Kanału Trynka w Grudziądzu.
- Dostawa mebli biurowych dla Starostwa Powiatowego w Grudziądzu
- Dostawa sprzętu dydaktycznego dla Publicznej Uczelni Zawodowej w Grudziądzu - dział robotyka
- Wykonanie zadania pod nazwą "Rozbudowa monitoringu miejskiego w Grudziądzu".
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- "Zmiana sposobu użytkowania budynku w celu dostosowania pomieszczeń Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi w Czernej do wymogów ochrony Przeciwpożarowej i Sanitarnej"
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Wykonywanie w 2025 roku remontów bieżących w zakresie robót ogólnobudowlanych w obiektach budowlanych będących własnością Gminy Kwidzyn
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowości Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.