eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki › Wykonanie windy w ZSTiL w Grodzisku Mazowieckim ul. Kilińskiego 8c

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-29

Ogłoszenie nr 500120057-N-2018 z dnia 29-05-2018 r.

Powiat Grodziski: Wykonanie windy w ZSTiL w Grodzisku Mazowieckim ul. Kilińskiego 8c

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 545648-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Grodziski, Krajowy numer identyfikacyjny 013269108, ul. Kościuszki 30, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48(22)7241833, e-mail zp@powiat-grodziski.pl, faks +48(22)7243049.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.powiat-grodziski.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie windy w ZSTiL w Grodzisku Mazowieckim ul. Kilińskiego 8c

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.272.1.4.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostawy i montażu nowego dźwigu osobowego przystosowanego do transportu osób niepełnosprawnych (windy wewnętrznej) w budynku Zespołu Szkół Technicznych i Licealnych Nr 2 przy ulicy Kilińskiego 8c w Grodzisku Mazo-wieckim. UWAGA: Budynek jest w ciągłym użytkowaniu i należy oddzielić teren prac związanych z realizacją windy od reszty pomieszczeń na korytarzach poszczególnych kondygnacji. Zakres prac obejmuje: ? wykonanie podszybia i nadszybia windy hydraulicznej, ? opracowanie dokumentacji projektowo-montażowej dźwigu i uzgodnienie jej w UDT, ? dostawa i montaż konstrukcji szybu samonośnego, ? dostawę i montaż nowej windy dostosowanej do dostępu dla osób niepełnosprawnych (w tym na wózkach inwalidzkich) wraz z niezbędnymi pracami budowlanymi adapta-cyjnymi, ? uruchomienie dźwigu wraz z odbiorami UDT i pomiarami elektrycznymi i nadaniem znaku CE i przekazanie do użytkowania zamawiającemu, ? szkolenie wskazanych przez zamawiającego pracowników w zakresie obsługi i eksploa-tacji windy oraz awaryjnego uwalniania pasażerów, ? przekazanie dokumentacji powykonawczej windy wraz z pomiarami elektrycznymi, ? konserwacja i przeglądy techniczne windy przez okres wskazany w ofercie. Dane dotyczące zaproponowanego nowego dźwigu ( windy): ? wysokość podnoszenia minimum 7,01 metra, ? udźwig do 630 kg ( 8 osób), ? drzwi szybowe i kabinowe automatyczne, centralnie otwierane o wym. 900 x 2000 mm, ? ilość przystanków 3 (parter, I, II piętro), ? podłoga w kabinie antypoślizgowa, ? oświetlenie kabiny jarzeniowe pośrednie, ? cyfrowy piętrowskazywacz ze strzałkami informującymi o kierunku ruchu kabiny, ? oświetlenie awaryjne kabiny 2 godziny po zaniku zasilania elektrycznego, ? układ awaryjnego zjazdu po zaniku zasilania i otwarcia drzwi, ? możliwość wezwania pomocy z kabiny dźwigu w przypadku jego awarii (podłączenie do sieci telefonicznej). Prosimy o podanie terminu wykonania i kosztu całkowitego prac. Prosimy również o podanie kosztów obsługi eksploatacji dźwigu w okresie gwarancji ( minimum 3 lata) i po jej zakończe-niu ( koszty obsługi serwisowej i dokonywania przeglądów). Zbiorcze zestawienie kosztów stanowi Tabela Kosztowa załącznik Nr 7 do SIWZ. Projekt budowlany szybu dźwigu osobowego stanowią załącznik nr 8 do SIWZ. Skan pozwolenia na budowę stanowią załącznik nr 9 do SIWZ. Wstępna akceptacja dla dźwigu osobowego przez UDT stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. Czynności i obowiązki serwisowe stanowiące załącznik nr 3 do umowy ( Zał. Nr 12 do SIWZ). Zamówienie obejmuje również organizację placu przebudowy wraz z zabezpieczeniem i od-grodzeniem miejsca prac przed dostępem osób postronnych oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią. Zastosowane materiały muszą być nowe fabrycznie i posiadać ważne atesty higieniczne, aprobaty techniczne i ważne certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Zamontowana winda musi być fabrycznie nowa dostarczona przez producenta lub jego przedstawiciela i posiadać wymagane zezwolenia, certyfikaty i atesty dopuszczające ją do użytkowania zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych z tym, że parametry zaproponowa-nych urządzeń i materiałów nie mogą być gorsze niż urządzeń i materiałów określonych w specyfikacji. Udowodnienie równoważności należy do obowiązków wykonawcy ( ekspertyzy, certyfikaty itp.). Zamawiający dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców do wykonania prac: * robót budowlanych niezbędnych do montażu dźwigu ( windy). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: wymagany okres rękojmi i gwarancji wynosi 3 lata od daty odbioru windy przez UDT i przekazania jej w użytkowanie. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia dodatkowego i uzupełniającego do przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 42416100-6


Dodatkowe kody CPV: 45313100-1, 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Wykonanie windy w ZSTiL w Grodzisku Mazowieckim ul Kilińskiego 8c

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 174020.30
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Andrzej Bednarek Husar-lift
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dzieci Warszawy 11J/30
Kod pocztowy: 02-495
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 214044.97
Oferta z najniższą ceną/kosztem 214044.97
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 214044.97
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.