To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-29
Ogłoszenie nr 500120057-N-2018 z dnia 29-05-2018 r.
Powiat Grodziski: Wykonanie windy w ZSTiL w Grodzisku Mazowieckim ul. Kilińskiego 8c
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 545648-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Grodziski, Krajowy numer identyfikacyjny 013269108,
ul. Kościuszki
30,
05-825
Grodzisk Mazowiecki, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
+48(22)7241833, e-mail
zp@powiat-grodziski.pl, faks
+48(22)7243049.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.powiat-grodziski.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie windy w ZSTiL w Grodzisku Mazowieckim ul. Kilińskiego 8c
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.272.1.4.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostawy i montażu nowego dźwigu osobowego przystosowanego do transportu osób niepełnosprawnych (windy wewnętrznej) w budynku Zespołu Szkół Technicznych i Licealnych Nr 2 przy ulicy Kilińskiego 8c w Grodzisku Mazo-wieckim. UWAGA: Budynek jest w ciągłym użytkowaniu i należy oddzielić teren prac związanych z realizacją windy od reszty pomieszczeń na korytarzach poszczególnych kondygnacji. Zakres prac obejmuje: ? wykonanie podszybia i nadszybia windy hydraulicznej, ? opracowanie dokumentacji projektowo-montażowej dźwigu i uzgodnienie jej w UDT, ? dostawa i montaż konstrukcji szybu samonośnego, ? dostawę i montaż nowej windy dostosowanej do dostępu dla osób niepełnosprawnych (w tym na wózkach inwalidzkich) wraz z niezbędnymi pracami budowlanymi adapta-cyjnymi, ? uruchomienie dźwigu wraz z odbiorami UDT i pomiarami elektrycznymi i nadaniem znaku CE i przekazanie do użytkowania zamawiającemu, ? szkolenie wskazanych przez zamawiającego pracowników w zakresie obsługi i eksploa-tacji windy oraz awaryjnego uwalniania pasażerów, ? przekazanie dokumentacji powykonawczej windy wraz z pomiarami elektrycznymi, ? konserwacja i przeglądy techniczne windy przez okres wskazany w ofercie. Dane dotyczące zaproponowanego nowego dźwigu ( windy): ? wysokość podnoszenia minimum 7,01 metra, ? udźwig do 630 kg ( 8 osób), ? drzwi szybowe i kabinowe automatyczne, centralnie otwierane o wym. 900 x 2000 mm, ? ilość przystanków 3 (parter, I, II piętro), ? podłoga w kabinie antypoślizgowa, ? oświetlenie kabiny jarzeniowe pośrednie, ? cyfrowy piętrowskazywacz ze strzałkami informującymi o kierunku ruchu kabiny, ? oświetlenie awaryjne kabiny 2 godziny po zaniku zasilania elektrycznego, ? układ awaryjnego zjazdu po zaniku zasilania i otwarcia drzwi, ? możliwość wezwania pomocy z kabiny dźwigu w przypadku jego awarii (podłączenie do sieci telefonicznej). Prosimy o podanie terminu wykonania i kosztu całkowitego prac. Prosimy również o podanie kosztów obsługi eksploatacji dźwigu w okresie gwarancji ( minimum 3 lata) i po jej zakończe-niu ( koszty obsługi serwisowej i dokonywania przeglądów). Zbiorcze zestawienie kosztów stanowi Tabela Kosztowa załącznik Nr 7 do SIWZ. Projekt budowlany szybu dźwigu osobowego stanowią załącznik nr 8 do SIWZ. Skan pozwolenia na budowę stanowią załącznik nr 9 do SIWZ. Wstępna akceptacja dla dźwigu osobowego przez UDT stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. Czynności i obowiązki serwisowe stanowiące załącznik nr 3 do umowy ( Zał. Nr 12 do SIWZ). Zamówienie obejmuje również organizację placu przebudowy wraz z zabezpieczeniem i od-grodzeniem miejsca prac przed dostępem osób postronnych oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią. Zastosowane materiały muszą być nowe fabrycznie i posiadać ważne atesty higieniczne, aprobaty techniczne i ważne certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Zamontowana winda musi być fabrycznie nowa dostarczona przez producenta lub jego przedstawiciela i posiadać wymagane zezwolenia, certyfikaty i atesty dopuszczające ją do użytkowania zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych z tym, że parametry zaproponowa-nych urządzeń i materiałów nie mogą być gorsze niż urządzeń i materiałów określonych w specyfikacji. Udowodnienie równoważności należy do obowiązków wykonawcy ( ekspertyzy, certyfikaty itp.). Zamawiający dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców do wykonania prac: * robót budowlanych niezbędnych do montażu dźwigu ( windy). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: wymagany okres rękojmi i gwarancji wynosi 3 lata od daty odbioru windy przez UDT i przekazania jej w użytkowanie. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia dodatkowego i uzupełniającego do przedmiotu zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 42416100-6
Dodatkowe kody CPV: 45313100-1, 45400000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Wykonanie windy w ZSTiL w Grodzisku Mazowieckim ul Kilińskiego 8c |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
174020.30
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Andrzej Bednarek Husar-lift
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
214044.97
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GRODZISKA MAZOWIECKIEGO
- "Realizacja robót budowlanych na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Grodzisku Maz."
- DOSTAWY MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH I SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA SZPITALA ZACHODNIEGO W GRODZISKU MAZOWIECKIM.
- Zakup wraz z dostawą soli drogowej do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu Grodziskiego
- Dostawa leków 2 dla Szpitala Zachodniego w Grodzisku Mazowieckim
- DOSTAWY MATERIAŁÓW SZEWNYCH DLA SZPITALA ZACHODNIEGO W GRODZISKU MAZOWIECKIM.
- Dostawa oleju napędowego, etyliny 95 i płynu AdBlue
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ŚWINICACH WARCKICH FILIA PIASKI WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ
- Modernizacja wejścia głównego do szpitala wraz ze schodami, holem głównym oraz korytarzem
- Remont i przebudowa pomieszczenia administracyjnego
- Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia technicznego na sanitariaty w części przestrzeni technicznej istniejącego budynku MCN im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
- Modernizacja węzłów higieniczno-sanitarnych w budynkach Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. H. Wieniawskiego przy ul. Sosnowej w Łodzi
- Budowa bazy magazynowo-transportowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Beethovena w Wałbrzychu
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.