eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławWykonywanie usług porządkowych w budynkach oraz na terenach zewnętrznych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-30

Ogłoszenie nr 500120874-N-2018 z dnia 30-05-2018 r.

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu: Wykonywanie usług porządkowych w budynkach oraz na terenach zewnętrznych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 541797-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500082072-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, Krajowy numer identyfikacyjny 186700000, ul. ul. C.K. Norwida 25, 50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 205 020, e-mail biuro.zampub@upwr.edu.pl, faks 713 205 386.
Adres strony internetowej (url): https://www.upwr.edu.pl/przetargi/21868/uslugi.html

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonywanie usług porządkowych w budynkach oraz na terenach zewnętrznych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

R0AP0000.271.17.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1). Usługi porządkowe wykonywane 5 razy w tygodniu (od poniedziałku do piątku): - codzienne mycie wszystkich powierzchni podłogowych tj. płytek gresowych, wykładzin tarket, posadzek żywicznych itp. środkami i narzędziami przeznaczonymi do danego rodzaju powierzchni zgodnie z zaleceniami producenta danych materiałów podłogowych; - odkurzanie wykładzin dywanowych; - ścieranie kurzy z mebli (biurek, stolików uczniowskich, blatów roboczych, itp.) parapetów, obrazów i innych przedmiotów; - opróżnianie koszy na śmieci i pojemników do niszczarek, wymiana worków w koszach i pojemnikach niszczarek z uwzględnieniem segregacji śmieci i wynoszenia odpadów do odpowiednich pojemników ustawionych na zewnątrz budynku; - utrzymanie czystości w sanitariatach, mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, mycie luster, mycie kafli przy umywalkach; - sprzątanie kabin dźwigowych; - wycieranie tablic ściennych w salach; - inne czynności związane z bieżącym utrzymaniem czystości na terenie obiektu po uzgodnieniu z kierownikiem rejonu 2). Usługi porządkowe wykonywane 1 raz w tygodniu: - konserwacja podłóg ( w tym polerowanie) tj. płytek gresowych, wykładzin tarket, posadzek żywicznych itp. odpowiednimi środkami przeznaczonymi do danego typu podłogi zgodnie z zaleceniami producenta danych materiałów podłogowych; - czyszczenie i konserwacja mebli biurowych - szafy, regały i krzesła drewniane; - odkurzanie mebli tapicerowanych; - mycie powłok ceramicznych na ścianach w toaletach i innych pomieszczeniach; - mycie stolarki drzwiowej; - czyszczenie lamp, parapetów, grzejników, usuwanie pajęczyn ze ścian i sufitów; - uzupełnianie wody w kratkach ściekowych; - inne czynności związane z okresowym utrzymaniem czystości na terenie obiektu zlecone przez kierownika rejonu; - czyszczenie wycieraczek w wiatrołapach i na zewnątrz budynku; - czyszczenie schodów zewnętrznych 3). Usługi porządkowe wykonywane w okresie dyżuru (sobota-niedziela): - mycie wszystkich powierzchni podłogowych tj. płytek grysowych, wykładzin tarket, posadzek żywicznych itp. środkami i narzędziami przeznaczonymi do danego rodzaju powierzchni zgodnie z zaleceniami producenta danych materiałów podłogowych; - opróżnianie koszy na śmieci; - utrzymanie czystości w sanitariatach, mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych; 4). Usługi porządkowe wykonywane wg potrzeb: - doczyszczanie powierzchni holu, korytarzy i innych powierzchni maszyną myjąco - szorującą; - czyszczenie naświetli okien piwnicznych; - bieżące uzupełnianie mydła w dozownikach, ręczników papierowych, papieru toaletowego, zapachów do toalet (serwis dzienny); - czyszczenie kratek ściekowych w toaletach i innych pomieszczeniach 5). Serwis dzienny ( 4 godziny - od 10:00 do 14:00) polegający na: utrzymaniu porządku na powierzchni ok. 600 m2 (sprzątanie holu głównego, korytarzy oraz toalet), uzupełnianie na bieżąco papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła oraz zapachów do toalet, opróżnianie koszy na śmieci, wycieranie tablic ściennych w salach, wykonywanie innych prac porządkowych w budynku ( na życzenie) w czasie 4 godzinnego serwisu, w godzinach 10:00-14:00. 6). Dyżury: - w soboty i niedziele wg rozkładu zajęć; - w trakcie remontów, uroczystości organizowanych przez Wydział 7). Dwa razy w roku (do 30-go kwietnia i 31-go października) kompleksowe mycie szyb okiennych i ram. 8). Raz na kwartał (do 15-go marca, 15-go czerwca, 15-go września, 15-go grudnia) sprzątanie korytarzy w piwnicy. 9). Raz na kwartał (do 15-go marca, 15-go czerwca, 15-go września, 15-go grudnia) czyszczenie tablic informacyjnych w holu głównym. 10). Raz w roku ( nie później niż do 15 - go września) w okresie wakacji (lipiec-sierpień-wrzesień) czyszczenie i polimeryzacja wykładzin typu TARKET w salach ćwiczeniowych: 103, 104 (parter) oraz 206 i 207 ( I piętro)w budynku E-2 ( ul. Kożuchowska 5B) i salach wykładowych AZ oraz AB w budynku E-12 (ul. Chełmońskiego 38 C) - ogółem powierzchni: 798,59 m2. 11). Inne obowiązki: - zgłaszanie Zamawiającemu o zauważonych uszkodzeniach urządzeń znajdujących się w pomieszczeniach; 12). Usługi wymienione w punktach od 1 do 10 winny być wykonywane w dni powszednie w godzinach od 15:30 do 22:00 (z wyjątkiem usług wymienionych w punkcie 5). 13). Wykonawca wykonuje usługi porządkowe przy użyciu własnego sprzętu, własnych środków czystości odpowiednich dla danego rodzaju powierzchni oraz własnych środków higienicznych (papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w pianie lub mydło w płynie w zależności od zamontowanego podajnika, zapachy do toalet): - papier toaletowy biały, gofrowany, długość wstęgi min. 50 m, szerokość wstęgi 9,5 cm, średnica rolki 12 cm, rolka pasująca do wszystkich rodzajów uchwytów, gramatura 28-38 g/cm2, - ręczniki papierowe składane w z/z, białe, gofrowane o wymiarach 25x23 cm po 200 listków w pakiecie, w kartonie 20 pakietów, gramatura papieru - 38-40 g/cm2. Ręcznik wysycany chemią utwardzalną typu kymene oraz środkiem odpowietrzającym. 14). Środki czystości powinny posiadać atesty dopuszczające stosowanie środków w obiektach użyteczności publicznej. 15). Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia takiej ilości osób (przeszkolonych w zakresie bhp i p.poż) która zapewni wysoką jakość usługi zgodnie z zakresem wskazanym w punktach 1-10. 16). Zamawiający udostępni nieodpłatnie pomieszczenie do przechowywania sprzętu oraz środków czystości.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Usługi porządkowe w budynkach Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu przy ul. Kożuchowskiej i przy ul. Chełmońskiego oraz terenów zewnętrznych w rejonie Biskupin

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 360225.64
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: JAREXS Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Okólna 1A
Kod pocztowy: 59-220
Miejscowość: Legnica
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 383509.05
Oferta z najniższą ceną/kosztem 383509.05
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 561330.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.