To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-30
Ogłoszenie nr 500121536-N-2018 z dnia 30-05-2018 r.
Powiat Legionowski: Dostawa komputerów, laptopów oraz modułów bateryjnych do UPS´ów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legionowie oraz jednostek podległych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 539366-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500077208-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Legionowski, Krajowy numer identyfikacyjny 1326985800000,
ul. ul. gen. Władysława Sikorskiego
11,
05119
Legionowo, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
227 840 872, e-mail
przetargi@powiat-legionowski.pl, faks
227 742 551.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa komputerów, laptopów oraz modułów bateryjnych do UPS´ów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legionowie oraz jednostek podległych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZPU.272.18.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów, laptopów oraz modułów bateryjnych do UPS´ów o parametrach technicznych zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w tabeli, w Załączniku Nr 2 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia "Formularzu Oferowanego Sprzętu". 2. Podstawowy przedmiot zamówienia obejmuje dostawę: 1) Komputer AIO TYP I - 15 sztuk, 2) Komputer AIO TYP II - 3 sztuki, 3) Laptop TYP I - 1 sztuka, 4) Laptop TYP II - 4 sztuki, 5) Moduł baterii do UPS EMMERSON GXT3/4-5000RT230 - 2 sztuki. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu poszczególnych elementów zamówienia w ilościach przekraczających ilości wskazane jako zamówienie podstawowe przy zastosowaniu prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy. Zastosowanie prawa opcji dla niniejszego zamówienia będzie pozwalało Zamawiającemu na zwiększenie w okresie realizacji umowy ilości zamawianego dla danej pozycji asortymentu, maksymalnie o : a) komputer AIO Typ I - 5 sztuk, b) laptop Typ II - 2 sztuki, c) komputer AIO Typ II - 1 sztuka. Realizacja zamówienia opcjonalnego będzie stanowiła uprawnienie Zamawiającego, a nie jego obowiązek, zatem jeśli w ciągu 60 dni od daty podpisania umowy, Zamawiający nie skorzysta z możliwości uruchomienia zamówienia opcjonalnego lub zrealizuje je w mniejszym zakresie niż określony w ust. 2, Wykonawcy nie będzie przysługiwało z tego tytułu żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego. Uruchomienie zamówienia opcjonalnego będzie możliwe wyłącznie w sytuacji powstania takiej potrzeby po stronie Zamawiającego i będzie uzależnione od jego możliwości finansowych (w szczególności poprzez otrzymanie nowych środków finansowych lub przez uzyskanie oszczędności przy korzystnym dla Zamawiającego rozstrzygnięciu postępowania dla przedmiotowego zamówienia publicznego, gdy na realizację zamówienia opcjonalnego będzie mogła zostać przekazana kwota wynikająca z różnicy pomiędzy kwotą brutto, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a kwotą brutto wskazaną w ofercie Wykonawcy, z którym została zawarta umowa). 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem minimalnych wymaganych przez Zamawiającego parametrów technicznych zamawianego sprzętu, wraz z podaniem producenta, modelu i symbolu zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Dostarczony sprzęt i wszystkie podzespoły muszą być nieużywane, fabrycznie nowe, kompletne, sprawne technicznie, pochodzące z bieżącej produkcji, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2017 r., nieuszkodzone mechanicznie ani elektronicznie. 6. Każdorazowo dostawa sprzętu, tak w ramach zamówienia podstawowego, jak i zamówienia opcjonalnego odbywała się będzie transportem własnym Wykonawcy, na jego koszt, ryzyko i odpowiedzialność. 7. Sprzęt objęty zamówieniem zostanie dostarczony Zamawiającemu wraz z kompletem dokumentacji wydawanej przez producenta, kartami gwarancyjnymi w języku polskim, oraz jeśli dotyczy z zainstalowanym oprogramowaniem. Wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy będą posiadały certyfikaty lub deklaracje zgodności z Polską Normą albo aprobatą techniczną w odniesieniu do wyrobów nieobjętych certyfikacją. 8. Jeżeli w SIWZ, ogłoszeniach związanych z postępowaniem w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określono przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych, czy właściwości określonego sprzętu, urządzeń, materiałów i oprogramowania jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach sprzętu, urządzeń, materiałów równoważnych zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy. 9. Okres rękojmi wynosi 24 miesiące od daty usunięcia wad stwierdzonych w czasie odbioru dostaw. 10. Zaproponowany w ofercie termin dostawy zamówienia krótszy niż 21 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy będzie dodatkowo punktowany zgodnie z zapisami rozdziału XV SIWZ pt.: Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Wykonanie zamówienia w terminie dłuższym niż 21 dni kalendarzowych będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30.21.30.00 - Komputery osobiste
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Dostawa komputerów, laptopów oraz modułów bateryjnych do UPS´ów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legionowie oraz jednostek podległych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
135646.34
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KOMPUTRONIK BIZNES Sp.z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie
Nazwa wykonawcy:
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
115595.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LEGIONOWA
- Remont instalacji centralnego ogrzewania i wymiana węzłów cieplnych w wybranych obiektach Centrum Szkolenia Policji w Legionowie oraz Zakładu Kynologii Policyjnej w Sułkowicach
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania: "Projekt i budowa systemu odwodnienia przy wejściu głównym do budynku szkoły PZSiPS w Legionowie"
- Przebudowa ulicy Bukowej w Legionowie
- Wymiana folii pokrywającej dno i ściany niecki basenowej oraz naprawa przecieków dna basenu znajdującego się w budynku nr 42 na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.
więcej: przetargi w Legionowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Dostawa sprzętu informatycznego i elektronicznego dla budynku gminnego przedszkola publicznego w Pogórzu, gm. Kosakowo
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej V
- Zakup wraz z dostawą komputerów stacjonarnych oraz urządzeń wielofunkcyjnych.
- Dostawa sprzętów oraz narzędzi TIK w ramach projektu "Wspieramy jeleniogórskich zawodowców"
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.