Og³oszenie z dnia 2018-05-30
Og³oszenie nr 500122049-N-2018 z dnia 30-05-2018 r.
Szubin: Termomodernizacja Szko³y Podstawowej w Rynarzewie
OG£OSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia:
obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
tak
Nale¿y wskazaæ projekt/program: Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020 Dzia³ania 3.5 Efektywno¶æ energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w ramach ZIT, Poddzia³ania 3.5.1 Efektywno¶æ energetyczna w sektorze publicznym i mieszkaniowym w ramach ZIT, Schemat: Termomodernizacja w obiektach nale¿±cych do jednostek samorz±du terytorialnego w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych (ZIT)
Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
tak
Numer og³oszenia: 520331-N-2017
Zosta³o opublikowane og³oszenie o zmianie og³oszenia:
nie
Zosta³o opublikowane og³oszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer og³oszenia: 500008148-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Szubin, Krajowy numer identyfikacyjny 9235091000000,
ul. ul. Kcyñska
12,
89200
Szubin, woj.
kujawsko-pomorskie, pañstwo
Polska, tel.
523 910 700, e-mail
um@szubin.pl, faks
52 384 80 71.
Adres strony internetowej (url): www.bip.szubin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Termomodernizacja Szko³y Podstawowej w Rynarzewie
Numer referencyjny (je¿eli dotyczy):ZP.271.21.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane 2. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja Zespo³u Szkó³ w Rynarzewie, którego zakres obejmuje: 1) Czê¶ciow± wymianê stolarki okiennej i drzwiowej - zewnêtrznych g³ównych drzwi wej¶ciowych do budynku, wraz z witrynami stalowo - szklanymi w czê¶ciach komunikacji; 2) Ocieplenie stropodachu budynku; 3) Ocieplenie ¶cian zewnêtrznych (elewacji budynku); 4) Ocieplenie ¶cian zewnêtrznych piwnic budynku oraz ¶cian fundamentowych; 5) Roboty wykoñczeniowe - w zakresie wynikaj±cym z przeprowadzonych prac termomodernizacyjnych, po wymianie instalacji c.o. i grzejników; 6) Wymianê obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych, parapetów zewnêtrznych; 7) Modernizacjê wewnêtrznej instalacji c.o. (wraz z dostosowaniem i po³±czeniem z kot³owni±) obejmuj±c± ca³kowity demonta¿ instalacji c.o., wykonanie nowej instalacji - monta¿ grzejników p³ytowych, zaworów termoregulacyjnych przy grzejnikach i na instalacji; 8) Monta¿ systemów OZE, polegaj±cych na wymianie kot³ów wêglowych na kot³y na biomasê oraz kolektorów s³onecznych; 9) Zastosowanie automatyki pogodowej; 10) Wymianê ¼róde³ ¶wiat³a na oprawy LED; 11) Monta¿ ogniw fotowoltaicznych; 12) Monta¿ instalacji elektrycznej w zakresie powi±zañ ¼ród³a fotowoltaicznego i zasilania odbiorników kot³owni; 13) uzyskanie wszelkich koniecznych zgód i zezwoleñ w³adz lokalnych, przedsiêbiorstw i w³a¶cicieli, wymagane do niezbêdnego zdemontowania istniej±cych instalacji, zamontowania instalacji tymczasowych, usuniêcia instalacji tymczasowych i ponownego zamontowania istniej±cych instalacji, ka¿dorazowo na podstawie uzgodnieñ poczynionych z In¿ynierem Kontraktu pe³ni±cym nadzór nad realizacj± Przedmiotu Umowy; 14) doprowadzenie do nale¿ytego stanu i porz±dku terenu budowy, dróg, nieruchomo¶ci, urz±dzeñ czy te¿ innych obiektów, które Wykonawca naruszy³ w celu realizacji Przedmiotu Umowy; 15) wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej z inwentaryzacj± geodezyjn± w wersji papierowej i elektronicznej (w 3 egz.); 16) opracowanie ¶wiadectwa charakterystyki energetycznej budynku oraz instrukcji bezpieczeñstwa po¿arowego kot³owni i instrukcji u¿ytkowania zamontowanych urz±dzeñ; 3. Szczegó³owy opis przedmiotu zosta³ okre¶lony w za³±czonej przez Zamawiaj±cego wielobran¿owej dokumentacji projektowej opracowanej przez Przedsiêbiorstwo In¿ynieryjne KELVIN Sp. z o.o., obejmuj±cej: dokumentacje projektow±, w tym projekt budowlany z decyzj± o pozwoleniu na budowê nr 583 z dnia 25.10.2016, znak WWA.6740.501.2016.P.P wydan± przez Starostê Nakielskiego, projektów wykonawczych z bran¿y: architektura, instalacje elektryczne oraz instalacje c.o., specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót oraz audycie energetycznym budynku. Dane obiektu: a) Wysoko¶æ - 13,09m; b) Powierzchnia zabudowy - 504m2; c) Powierzchnia u¿ytkowa 4888,50 m2; d) Ilo¶æ kondygnacji - 4 (kondygnacja naziemna - 3, kondygnacja podziemna - 1); e) Kubatura - 17 399,60m3. 4. Dodatkowe informacje dotycz±ce realizacji zamówienia i zakresu poszczególnych Etapów przedmiotu zamówienia zawarte zosta³y we wzorze umowy 5. Wykonawca zobowi±zuje siê do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacj± projektow±, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowi±zuj±cymi przepisami i polskimi normami oraz o oddanie przedmiotu zamówienia Zamawiaj±cemu w terminie. 6. Roboty budowlane zwi±zane z realizacj± Zadania inwestycyjnego prowadzone bêd± w trakcie trwania roku szkolnego, na terenie czynnie dzia³aj±cej placówki o¶wiatowej tj.: szko³y podstawowej wraz z gimnazjum i punktem przedszkolnym. Przy organizacji robót budowlanych i dostaw Wykonawca zobowi±zany jest, w porozumieniu z Dyrekcj± Zespo³u Szkó³ w Rynarzewie, do podejmowania wszelkich dzia³añ, które zapewni± zachowanie bezpieczeñstwa uczniów i pracowników ww. placówki o¶wiatowej. 7. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku wykonania kluczowych czê¶ci zamówienia przez Wykonawcê. 8. Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie ofert równowa¿nych tylko w zakresie okre¶lonym w dokumentacji projektowej, a w szczególno¶ci w sytuacji, gdy okre¶lono znak towarowy materia³u, patent lub pochodzenie, nazwy producentów, firm, b±d¼ konkretne produkty lub w jakikolwiek inny sposób okre¶lono konkretny towar/produkt. Oferta równowa¿na to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o w³a¶ciwo¶ciach funkcjonalnych i jako¶ciowych takich samych lub zbli¿onych do tych, które zosta³y zamieszczone w SIWZ, przy czym stwierdzenie czy oferta równowa¿na spe³nia wymagania SIWZ nale¿y do uprawnieñ Zamawiaj±cego. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowany przez niego przedmiot zamówienia spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego (zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp), wymogi techniczne towaru wskazanego oraz posiadaj±cy w³a¶ciwo¶ci u¿ytkowe zgodne z wymogami okre¶lonymi w Polskich Normach przenosz±cych normy europejskie lub normach innych pañstw cz³onkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenosz±cych te normy. Ilekroæ niniejsza SIWZ opisuje przedmiot zamówienia za pomoc± norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego roboty budowlane spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. 9. Wymagania dotycz±ce zatrudnienia przez wykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia zosta³y okre¶lone poni¿ej: 1) Na podstawie art. 29 ust. 3a w zwi±zku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia osób fizycznych na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê - wykonuj±cych niezbêdne czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia zwi±zanych z: a) dociepleniem ¶cian zewnêtrznych, stropodachu oraz ¶cian fundamentowych, b) wykonaniem prac elektrycznych, fotowoltaik± c) wykonaniem prac z instalacjami c.o. polegaj±ce na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 1666). Wykonawca przy realizacji zamówienia zatrudni ww. osoby na ca³y okres realizacji zamówienia. Zatrudnienie winno nast±piæ na podstawie umowy o pracê, powo³ania, wyboru, mianowania lub spó³dzielczej umowy o pracê, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666, ze zm.) lub w³a¶ciwych przepisów pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania.
II.4) G³ówny kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV:
45300000-0,
45300000-0,
45310000-3,
45321000-3,
45331000-6,
45400000-1,
45453000-7
II.5) Okres na jaki zosta³a zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
340 dni
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
21/05/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany okre¶lona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
zmiana zakresu rzeczowego przedmiotu umowy o roboty dodatkowe, które s± zgodne z § 16 ust. 1 pkt. 7 lit. a, b, c do umowy 272.17.2017 oraz zmienia siê nazwê zadania na podstawie uchwa³y Rady Miejskiej w Szubinie XXXIV/408/17
podstawa prawna zmiany okre¶lona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
zmiana zakresu rzeczowego przedmiotu umowy o roboty dodatkowe, które s± zgodne z § 16 ust. 1 pkt. 7 lit. a, b, c do umowy 272.17.2017
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wprowadza siê zmianê do postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty poprzez zmianê zakresu rzeczowego przedmiotu umowy o roboty dodatkowe, które dotycz± zmian koniecznych w rozwi±zaniach projektowych oraz zmian zakresu rzeczowego robót budowlanych, które nie odstêpuj± w sposób istotny do zatwierdzonego projektu po zatwierdzeniu zmiany przez projektanta, inspektora nadzoru i Zamawiaj±cego, zgodnie z tre¶ci± protoko³ów konieczno¶ci z dnia:
a.20 listopada 2017r. na kwotê brutto 17.096,61 z³;
b.20 listopada 2017r. na kwotê brutto 83.691,00 z³;
c.29 listopada 2017r. na kwotê brutto 1.654,53 z³;
d.29 listopada 2017r. na kwotê brutto 1.256,69 z³;
e.20 grudnia 2017r. na kwotê brutto 7.755,16 z³;
f.20 grudnia 2017r. na kwotê brutto 4.811,37 z³;
g.20 grudnia 2017r. na kwotê brutto 30.859,51 z³;
RAZEM: 147.124,87 z³.
Ponadto w zwi±zku z likwidacj± gminnej jednostki organizacyjnej dzia³aj±cej w formie jednostki bud¿etowej o nazwie Zespó³ Szkó³ w Rynarzewie zmianie ulega nazwa zamówienia na Termomodernizacja Szko³y Podstawowej w Rynarzewie
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI SZUBIN
wiêcej: przetargi SZUBIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Remont sanitariatów i korytarza w Szkole Podstawowej nr 46 w Bydgoszczy
- "Zwiêkszenie efektywno¶ci energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. M³yñskiej 9 w Twardogórze".
- Przebudowa oczyszczalni ¶cieków w ramach projektu: "POPRAWA GOSPODARKI WODNO-¦CIEKOWEJ W GMINIE PISZCZAC - ETAP II"
- Remont poniszczeñ Wydzia³u Planowania Operacyjnego KW PSP w Krakowie oraz czê¶ci pomieszczeñ w budynku g³ównym KW PSP w Krakowie
- Utworzenie w przestrzeni publicznej terenów zieli pn. Zielona przestrzeñ
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.