To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-01
Ogłoszenie nr 500122895-N-2018 z dnia 01-06-2018 r.
Urząd Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce: "Sprawowanie nadzoru autorskiego i inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa systemu kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Pobiednik Mały, Pobiednik Wielki"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamawiający ubiega się o dofinansowanie przedmiotowego zamówienia ze środków Unii Europejskiej - Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 (RPO WM), Działanie: 5.3 Ochrona zasobów wodnych, Poddziałanie: 5.3.1 Gospodarka wodno-kanalizacyjna - ZIT.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 545000-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce, Krajowy numer identyfikacyjny 53229200000,
ul. Wawrzeńczyce
57,
32125
Wawrzeńczyce, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
0-12 2874003, 2874007, e-mail
ug_igwaw@poczta.onet.pl, faks
0-12 2874003, 2874007.
Adres strony internetowej (url): www.igwa.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Sprawowanie nadzoru autorskiego i inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa systemu kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Pobiednik Mały, Pobiednik Wielki"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):GK.271.4.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sprawowaniu nadzoru autorskiego i inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: "Budowa systemu kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Pobiednik Mały, Pobiednik Wielki". 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: CZĘŚĆ I - Usługa polegająca na pełnieniu nadzoru autorskiego nad wykonaniem robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa systemu kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Pobiednik Mały, Pobiednik Wielki". Zakres robót budowlanych, dla których sprawowany będzie nadzór autorski według dokumentacji projektowej oraz SIWZ został zamieszczony na stronie internetowej Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce pod adresem: http://www.igwa.pl/art,879,budowa-systemu-kanalizacji-sanitarnej-dla-miejscowosci-pobiednik-maly-pobiednik-wielki w postępowaniu na udzielenie zamówienia publicznego pn.: "Budowa systemu kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Pobiednik Mały, Pobiednik Wielki", nr sprawy: GK.271.1.2018. CZĘŚĆ II - Usługa polegająca na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalnościach - konstrukcyjno-budowlanej, sieci kanalizacyjne, instalacyjno-sanitarnej, instalacyjno-elektrycznej, drogowej, w zakresie nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach wynikających z zadania inwestycyjnego zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1332 z późn. zm.), nad wykonaniem robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa systemu kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Pobiednik Mały, Pobiednik Wielki". Zakres robót budowlanych, dla których sprawowany będzie nadzór inwestorski według dokumentacji projektowej oraz SIWZ został zamieszczony na stronie internetowej Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce pod adresem: http://www.igwa.pl/art,879,budowa-systemu-kanalizacji-sanitarnej-dla-miejscowosci-pobiednik-maly-pobiednik-wielki w postępowaniu na udzielenie zamówienia publicznego pn.: "Budowa systemu kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Pobiednik Mały, Pobiednik Wielki", nr sprawy: GK.271.1.2018. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: I) CZĘŚĆ I - Nadzór autorski Przedmiot zamówienia obejmuje w zakresie nadzoru autorskiego: sprawowanie nadzoru autorskiego nad wykonaniem robót budowlanych w celu zapewnienia osiągnięcia wysokiej jakości wykonywanych robót oraz ich terminowej realizacji, a w szczególności: a) stwierdzenia w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem, wskazywanie nieprawidłowości, opiniowanie zasadności wniosków kierownika budowy w zakresie ewentualnych zmian, opiniowanie wyników badań dokonywanych na budowie, b) żądania wstrzymania robót budowlanych w sytuacji potencjalnego zagrożenia, bądź też wykonywania robót niezgodnie z projektem lub pozwoleniem na budowę, c) uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie zgłoszonych przez inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika budowy. Obecność inspektora nadzoru autorskiego na budowie każdorazowo na wniosek Zamawiającego lub inspektora nadzoru inwestorskiego - art. 21 ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 1332 z późn. zm.). II) Część II - Nadzór inwestorski Przedmiot zamówienia obejmuje w zakresie nadzoru inwestorskiego: 1) Realizację praw i obowiązków wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2017r., poz. 1332 z późn. zm) - odnośnie praw i obowiązków inspektora nadzoru. 2) Obecność na terenie budowy każdorazowo na wniosek Zamawiającego w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego według potrzeb i rozliczany zgodnie z zapisami umowy. 3) Kontrola ilościowa i jakościowa realizowanych robót. 4) Udział w przekazywaniu placu budowy. 5) Udział w naradach roboczych organizowanych przez Zamawiającego. 6) Współdziałanie z Wykonawcą robót na placu budowy. 7) Informowanie inwestora o zaawansowaniu rzeczowo-finansowym robót. 8) Współpraca z Zamawiającym w sporządzaniu zestawienia finansowo - rzeczowego rozliczenia końcowego realizowanego zadania. 9) Udostępnianie dokumentów (związanych z realizowanym zadaniem) wszystkim Kontrolującym przedstawicielom instytucji wynikających z przepisów Prawa Budowlanego oraz innych przepisów obowiązujących w tym zakresie. 10) Dbanie o jakość robót, tempo robót, odbiory robót w zgodności z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi. 11) Wydawanie poleceń, decyzji, opinii, zgody i akceptacji w formie ustnej i pisemnej, które są obowiązujące dla Wykonawcy robót oraz udzielanie Wykonawcy wszelkich wyjaśnień i wskazówek (w przypadku konieczności konsultuje się z projektantem przed udzieleniem wyjaśnień), zgodnie z obowiązującymi przepisami. 12) Decydowanie o dopuszczeniu do stosowania lub odrzuceniu materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów oraz urządzeń przewidzianych do realizacji robót. żądania wykonania dodatkowych badań przez Wykonawcę robót materiałów budzących wątpliwości, co do jakości oraz akceptowania receptur i technologii zgodnie z wymaganiami Specyfikacji Technicznych. Decyzje te muszą być oparte na wymaganiach określonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz normach i przepisach związanych z realizacją robót. 13) Uzgadnianie z autorem projektu możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie (jeżeli zaistnieje taka konieczność).Wstrzymywanie robót w przypadku prowadzenia ich przez Wykonawcę niezgodnie z umową lub przepisami BHP. 14) Przestrzeganie prawidłowości wpisów do dziennika budowy pod względem obowiązującej chronologii i postępu prac budowlanych. 15) Sprawdzanie jakości wykonanych robót i w razie konieczności powiadamianie Wykonawcy o wykrytych wadach oraz poświadczanie usunięcia wad przez Wykonawcę a także ustalania rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych. 16) Ustalanie metod obmiaru robót i uczestniczenie przy dokonywaniu obmiarów robót przez Wykonawcę. 17) Uzgadnianie z Zamawiającym zakresu robót dodatkowych lub zamiennych i przygotowanie dla tych prac wniosku uzasadniającego wraz z kalkulacją kosztów. 18) Przygotowanie opinii wraz z uzasadnieniem w przypadku spraw spornych z Wykonawcą oraz przedłożenie do rozstrzygnięcia Zamawiającemu. 19) Dokonanie odbioru technicznego: gotowych elementów , robót zanikających, robót dodatkowych, ulegających zakryciu, odbioru częściowego. 20) Potwierdzenie terminu zakończenia nadzorowanych robót, wpisem do dziennika budowy. 21) Uczestniczenie w pracach komisji odbioru robót w tym końcowego odbioru robót. 22) Sprawdzanie kosztorysów po wykonaniu robót i zatwierdzanie do zapłaty faktur za wykonane roboty. 23) Sprawdzanie kompletności dokumentacji powykonawczej. 24) Przygotowanie i przedłożenie Zamawiającemu sprawozdania końcowego z realizacji inwestycji w terminie do 15 dni od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót. 25) W okresie gwarancji i rękojmi na wykonane roboty udział w organizowanych przeglądach gwarancyjnych powołanych do stwierdzenia ewentualnych wad i usterek nadzorowanych robót.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1
Dodatkowe kody CPV: 71248000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I - Nadzór autorski |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił CZĘŚĆ I - NADZÓR AUTORSKI postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, ponieważ nie została złożona żadna oferta (brak ofert). |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część II - Nadzór inwestorski |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
130586.32
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: GRI-Generalny Realizator Procesu Inwestycyjnego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
66420.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego oraz koordynacja robót w ramach realizacji projektu Rozbudowa Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza w Świeciu o nową siedzibę CZP
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę skateparku przy Stadionie Miejskim w Sztumie na działce nr 401/5, obręb 2 miasta Sztum,
- "Wykonanie dokumentacji projektowych dla inwestycji na terenie miasta Iławy_2"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.