To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-04
Ogłoszenie nr 500124184-N-2018 z dnia 04-06-2018 r.
Gmina Wieliszew: Dostawa materiałów biurowych do prowadzenia zajęć dla 3 szkół Gminy Wieliszew w ramach projektu pn. Wieliszewskie Laboratorium Kluczowych Kompetencji RPMA.10.01.02-14-8066/17 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Wieliszewskie Laboratorium Kluczowych Kompetencji RPMA.10.01.02-14-8066/17
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 538683-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500075111-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Wieliszew, Krajowy numer identyfikacyjny 1327057700000,
ul. ul. Modlińska
1,
05135
Wieliszew, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
227 822 596, e-mail
zzp@wieliszew.pl, faks
227 822 732.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych do prowadzenia zajęć dla 3 szkół Gminy Wieliszew w ramach projektu pn. Wieliszewskie Laboratorium Kluczowych Kompetencji RPMA.10.01.02-14-8066/17 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZZP.271.42.14.2018.AZ
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi jednorazowo. Wszystkie dostarczone artykuły będące przedmiotem umowy muszą być wyrobami fabrycznie nowymi. W ramach wykonania umowy Wykonawca zobowiązuje się do dostawy materiałów biurowych, o których mowa w § 1 ust. 2, do siedziby Zamawiającego tj. ul. Modlińska 1, pok. 10 na własny koszt i ryzyko. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Dostawa artykułów biurowych do prowadzenia zajęć dla 3 szkół Gminy Wieliszew w ramach projektu pn. Wieliszewskie Laboratorium Kluczowych Kompetencji |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12300.54
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FJK Małgorzata Kubicka
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
13191.82
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI WIELISZEW
więcej: przetargi WIELISZEW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup artykułów biurowych i papierniczych oraz tonerów i tuszy do drukarek
- DOSTAWA PUDEŁ ARCHIWIZACYJNYCH I TECZEK WIĄZANYCH TEKTUROWYCH
- Dostawa materiałów biurowych
- Zakup i dostawa artykułów biurowych
- Dostawa artykułów biurowych i papieru dla LODR w Końskowoli
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "PRZEDSZKOLE RÓWNYCH SZANS - WYSOKA JAKOŚĆ EDUKACJI W PRZEDSZKOLU "MIŚ USZATEK" W OSTROROGU" (III)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.