To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-05
Ogłoszenie nr 500124826-N-2018 z dnia 05-06-2018 r.
Dom Pomocy Społecznej SYRENA: Zakup opracowania projektu programu oraz zakup i montaż indywidualnego systemu przyzywowego w formie opasek naręcznych z przyciskiem alarmowym, lokalizatorem oraz synchronizację z zamontowanym systemem kontroli dostępu do pokoi mieszkańców
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 553676-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej SYRENA, Krajowy numer identyfikacyjny 637717700000,
ul. ul. Syreny
26,
01155
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
226 327 509, e-mail
waldemar.gaik@dpssyrena.pl, faks
226 327 509.
Adres strony internetowej (url): www.dpssyrena.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup opracowania projektu programu oraz zakup i montaż indywidualnego systemu przyzywowego w formie opasek naręcznych z przyciskiem alarmowym, lokalizatorem oraz synchronizację z zamontowanym systemem kontroli dostępu do pokoi mieszkańców
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DPS.ZP.271.109.6060.101.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup opracowania projektu programu oraz zakup i montaż indywidualnego systemu przyzywowego w formie opasek naręcznych z przyciskiem alarmowym, lokalizatorem, oraz synchronizację z zamontowanym systemem kontroli dostępu do pokoi mieszkańców. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz jego realizacji: 1) opracowanie projektu programu przyzywowego - alarmowego zgodnie z rozporządzeniem ministra pracy i polityki społecznej z dnia 23 sierpnia 2012 r. w sprawie domów pomocy społecznej oraz jego synchronizacja z istniejącym systemem kontroli dostępu w wersji papierowej, w ilości 3 szt. egzemplarzy i w wersji elektronicznej w jednym egzemplarzu, na oddzielnej płycie CD lub DVD, 2) zakup i montaż indywidualnego systemu przyzywowego w formie opasek naręcznych z przyciskiem alarmowym, lokalizatorem, oraz synchronizację z zamontowanym systemem kontroli dostępu do pokoi mieszkańców, 3) instalację i uruchomienie aplikacji obsługującej system przyzywowy, 4) indywidualne przeszkolenie z zakresu obsługi systemu przyzywowego i działania systemu kontroli dostępu wszystkich mieszkańców oraz wytypowanych pracowników w DPS "Syrena". Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia na okres co najmniej: 24 miesięcy od daty protokolarnego odbioru. Udzielenie krótszego okresu gwarancji, niż 24 miesiące spowoduje odrzucenie oferty. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert niekompletnych w obrębie przedmiotu zamówienia, oferty takie będą podlegały odrzuceniu. Zamawiający przewiduje konieczność przeniesienia praw własności intelektualnej lub udzielenia licencji. Zaoferowany projekt programu przyzywowo-alarmowego może być wykorzystywany po jego dostosowaniu w innych jednostkach m.st. Warszawy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 32360000-4
Dodatkowe kody CPV: 45312000-8, 71320000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
354000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ELAND Andrzej Opara
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
432155.58
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usługi autoryzowanego gwarancyjnego serwisu technicznego dla posiadanych przez Zamawiającego produktów składających się na rozwiązanie Hitachi Content Platform (HCP)
- Świadczenie usług weterynaryjnych z zakresu wykonywania zabiegów kastracji oraz elektronicznego znakowania psów i kotów, których właściciele zamieszkują na terenie m.st. Warszawy
- Przygotowanie i przeprowadzenie kontroli przedsięwzięć MŚP w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności w zakresie inwestycji A2.2.1
- Nadzór inwestorski nad remontem toalet parteru i pomieszczeń I piętra skrzydła północnego oraz klatek schodowych od wejścia D i G znajdujących się w budynku przy ul. Krakowskie Przedmieście 15
- Postępowanie na świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Kamionie
- Dostawa młynka mielącego
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej budynku przy ul. Marszałkowskiej 82 w Warszawie, będącego w trwałym zarządzie Sądu Rejonowego dla Warszawy-Śródmieścia w Warszawie.
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Krzywda wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej
- Poprawa jakości i dostępności komunikacyjnej MOF Staszowa w oparciu o zrównoważoną mobilność miejską -budowa ścieżki rowerowej "Pętla staszowska" (...)
- Wykonanie dokumentacji projektowej
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztowej wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych decyzji administracyjnych do wykonania zastawki piętrzącej na torfowisku Rynki w NPN...
- Zaprojektuj i wybuduj: przebudowa instalacji gazów medycznych w pawilonach M1 i M2 na terenie Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jana Pawła II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





