To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-05
Ogłoszenie nr 500124936-N-2018 z dnia 05-06-2018 r.
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa: Materiały edukacyjne do realizacji Programu dla szkół
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Program dla szkół
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 529961-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Zamawiającym w niniejszym postępowaniu jest Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa z siedzibą w Warszawie (00-175) przy Al. Jana Pawła II Nr 70, która podmiot wskazany w I.1) ustanowiła pełnomocnikiem, w rozumieniu art. 15 ust. 2, 3, ust. 4 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), zwanej dalej Pzp
I. 1) NAZWA I ADRES:
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa, Krajowy numer identyfikacyjny 367849538,
ul. Karolkowa
30,
01-207
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
(22) 452-55-01, e-mail
zamowienia.publiczne@kowr.gov.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (url): www.kowr.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa osoba prawna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Materiały edukacyjne do realizacji Programu dla szkół
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):360/2018/C
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie pakietu materiałów edukacyjnych wspierających realizację działań edukacyjnych przez szkoły podstawowe w ramach Programu dla szkół, finansowanych z budżetu UE programu zgodnie z zapisami Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 18 sierpnia 2017 r. w sprawie wysokości środków finansowych przeznaczonych na wypłatę pomocy krajowej i pomocy unijnej w ramach finansowania programu dla szkół oraz wysokości stawek pomocy finansowej z tytułu realizacji działań w ramach tego programu w roku szkolnym 2017/2018. Materiały edukacyjne będą wspierały realizację przez szkoły podstawowe uczestniczące w Programie dla szkół w odniesieniu do grupy docelowej, tj. klas I-V działań edukacyjnych określonych w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 31.08.2017 r. w sprawie szczegółowego sposobu realizacji w szkołach środków towarzyszących o charakterze edukacyjnym, które służą prawidłowej realizacji programu dla szkół oraz upowszechniają wśród dzieci zdrowe nawyki żywieniowe (zwanym dalej "rozporządzeniem MEN"), w szczególności działania, o którym mowa w § 1 ust. 2 pkt 3, tj. organizowania warsztatów kulinarnych. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje dwa etapy, tj.: 1) Etap nr 1, w tym: a) opracowanie autorskiej koncepcji pakietu materiałów edukacyjnych dla nauczycieli, rodziców i dzieci, obejmującej: - cztery filmy edukacyjne, oparte na czterech warsztatach kulinarnych z udziałem: * dzieci z klas I-III (dwa filmy) oraz dzieci z klas IV-V (dwa filmy); * ich rodziców/opiekunów prawnych; * nauczycieli, - uzupełniające materiały edukacyjne w postaci: * poradnika dla nauczycieli; * broszury dla dzieci; * poradnika dla rodziców, - dodatkowe materiały: * informację instruktażową dla nauczycieli; * list przewodni skierowany do szkół (wyłącznie opracowanie szaty graficznej, treść listu zostanie opracowana i przekazana Wykonawcy), b) wykonanie materiałów oraz przekazanie w formie plików elektronicznych wraz z przekazaniem praw autorskich i praw pokrewnych. 2) Etap nr 2 - druk, konfekcjonowanie i przygotowanie płyt CD/DVD z kompletem materiałów w wersji elektronicznej oraz dostarczenie ww. materiałów w formie papierowej oraz elektronicznej do wskazanych odbiorców.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 22100000-1
Dodatkowe kody CPV: 92111000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
393210.31
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Fabryka Komunikacji Społecznej s.c. Paweł Prochenko, Ireneusz Stankiewicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
498064.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ŚWIADCZENIE USŁUG PROWADZENIA KAMPANII REKLAMOWYCH DLA SZKOŁY BIZNESU POLITECHNIKI WARSZAWSKIEJ PRZEZ OKRES 24 MIESIĘCY
- Świadczenie usług cateringowych na eventach i zjazdach programów Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej (w większości poza budynkiem Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej).
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.