To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-05
Ogłoszenie nr 500125392-N-2018 z dnia 05-06-2018 r.
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Rudnej: "Wykonanie prac remontowych w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Rudnej"- przetarg II
ZADANIE A : Wymiana oświetlenia sali gimnastycznej w szkole podstawowej im. Jana Pawła II w Rudnej
ZADANIE B : Remont klasopracowni z wymianą instalacji wodno- kanalizacyjnej
ZADANIE C : Remont elewacji bloku żywieniowego, łącznika bloku żywieniowego z SP i łącznika bloku żywieniowego z obiektem sportowym oraz obiektu sportowego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 551418-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Rudnej, Krajowy numer identyfikacyjny 000580859,
ul. Piaskowa
3,3a,3b,
59-305
Rudna, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
76 846 47 47, e-mail
piotr.cyniewski@sprudna.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.sprudna.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Wykonanie prac remontowych w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Rudnej"- przetarg II ZADANIE A : Wymiana oświetlenia sali gimnastycznej w szkole podstawowej im. Jana Pawła II w Rudnej ZADANIE B : Remont klasopracowni z wymianą instalacji wodno- kanalizacyjnej ZADANIE C : Remont elewacji bloku żywieniowego, łącznika bloku żywieniowego z SP i łącznika bloku żywieniowego z obiektem sportowym oraz obiektu sportowego
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie prac remontowych w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Rudnej- wykaz robót przewidzianych do wykonania zawierają załączniki nr 3 i dalsze do SIWZ. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na wybrane zadania. Badanie ofert będzie się odbywało niezależnie dla każdego zadania. Umowy zawarte zostaną odrębnie dla każdego zadania. Zamawiający nie przewiduje możliwości realizacji robót dodatkowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45210000-2, 45262321-7, 45400000-1, 45410000-4, 45430000-0, 45442100-8, 45450000-6, 45443000-4, 45453000-7, 45421132-8, 45310000-3, 45311000-0, 45314200-3, 45311100-1, 45631432-0, 45317000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Wymiana oświetlenia sali gimnastycznej w szkole podstawowej im. Jana Pawła II w Rudnej |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Remont klasopracowni z wymianą instalacji wodno- kanalizacyjnej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
259991.87
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługi Budowlane Paweł Hawryszko
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
298000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Remont elewacji bloku żywieniowego, łącznika bloku żywieniowego z SP i łącznika bloku żywieniowego z obiektem sportowym oraz obiektu sportowego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
247764.23
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: NAGBUD SEBASTIAN NAGLAK
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
304593.21
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: DODATKOWYM KRYTERIUM POZA CENĄ BYŁ OKRES UDZIELANEJ GWARANCJI- CO SPOWODOWAŁO, ŻE WYŁONIONO FIRMĘ NAGBUD ( BO UDZIELIŁA ZNACZNIE DŁUŻSZYCH GWARANCJI) |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Wykonanie technologii uzdatniania wody zewnętrznej strefy saun
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.