eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SztumPrzebudowa pomieszczeń Publicznego Przedszkola Nr 1 w Sztumie na potrzeby dostosowania budynku do wymogów przeciwpożarowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-05

Ogłoszenie nr 500125719-N-2018 z dnia 05-06-2018 r.

Publiczne Przedszkole z Oddziałami Integracyjnymi Nr 1 im. Kubusia Puchatka: Przebudowa pomieszczeń Publicznego Przedszkola Nr 1 w Sztumie na potrzeby dostosowania budynku do wymogów przeciwpożarowych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 518887-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500050035-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Publiczne Przedszkole z Oddziałami Integracyjnymi Nr 1 im. Kubusia Puchatka, Krajowy numer identyfikacyjny 000985591, ul. Chełmińska 7, 82-400 Sztum, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 556406356, e-mail katarzyna.krzyzykowska@sztum.pl, faks 556406356.
Adres strony internetowej (url): www.przedszkole1sztum.webd.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa pomieszczeń Publicznego Przedszkola Nr 1 w Sztumie na potrzeby dostosowania budynku do wymogów przeciwpożarowych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

MGZO.271.1.2018.BD

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń Publicznego Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi Nr 1 im. Kubusia Puchatka w Sztumie na potrzeby dostosowania budynku do wymogów przeciwpożarowych. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1)Wykonanie otworów na drzwi, 2) Rozebranie ścianek działowych, 3) Wykonanie - uzupełnienie stropu, 4) Montaż stolarki drzwiowej i ścianki z PVC, 5) Wykucie otworu w stropie dla obsadzenia Klapy Dymowej, 6) Wykonanie poszerzenia otworu z montażem podciągu stalowego, 7) Wykonanie schodów zewnętrznych, 8) Przeniesienie hydrantów, 9) Wykucie bruzd dla elektrycznych przewodów wtynkowych, 10) Układanie przewodów płaskich, 11) Montaż z podłączeniem opraw oświetleniowych, 12) Montaż osprzętu w rozdzielnicach, 13) Demontaż instalacji elektrycznych Sprawdzenie i pomiary obwodów elektrycznych, 14) System sygnalizacji pożaru, oddymianie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Dokumentacja projektowa pn. Przebudowa pomieszczeń Publicznego Przedszkola Nr 1 im. Kubusia Puchatka w Sztumie (Kategoria obiektu budowlanego - IX ) na potrzeby dostosowania na potrzeby dostosowania budynku do wymogów pożarowych, STWiORB opracowana przez BUP Janusz Winnicki, ul. Kopernika 3, 82-500 Kwidzyn, stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcy, w tym sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Załączone przedmiary stanowią materiał pomocniczy do kalkulacji oferty. 5. Zamawiający zastrzega, aby zastosowane do budowy materiały posiadały ważne aprobaty techniczne lub deklaracje zgodności, certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne. 6. Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych, co do jakości i surowców użytych do ich wykonania, w stosunku do materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji projektowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45262400-5, 45262300-4, 45262520-2, 45421100-5, 45410000-4, 45430000-0, 45450000-6, 45261910-6, 45311000-0, 45315700-5, 45311100-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 177176.73
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: J&M Jacek Małkiewicz
Email wykonawcy: biuro@jmsystem.com.pl
Adres pocztowy: ul. R. Mielczarskiego 19
Kod pocztowy: 82-300
Miejscowość: Elbląg
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 256000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 256000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 268784.71
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.