Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2018-06-07
Ogłoszenie nr 500127986-N-2018 z dnia 07-06-2018 r.
Kościelisko: Remont poboczy przy drodze gminnej K420085 w m. Dzianisz, Gmina Kościelisko. OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kościelisko, Krajowy numer identyfikacyjny 49052655000000,
ul. ul. Strzelców Podhalańskich
44,
34511
Kościelisko, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
182 079 100, e-mail
przetargi@koscielisko.com.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.gminakoscielisko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont poboczy przy drodze gminnej K420085 w m. Dzianisz, Gmina Kościelisko.
Numer referencyjny
ZP.272.20.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont poboczy przy drodze gminnej K420085 w m. Dzianisz, Gmina Kościelisko.
1. Zakres zamówienia obejmuje:
o korytowanie
o wykonanie warstwy dolnej podbudowy z kruszyw łamanych
o wykonanie warstwy górnej podbudowy z kruszyw łamanych
o wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno -asfaltową - standard II
o wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych - standard I- warstwa wiążąca
Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót ujęty został w załączniku nr 5 do SIWZ - przedmiar robót
2. Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV).
45.23.32.52-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45.23.31.40-2 - Roboty drogowe
45.23.31.42-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
3. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na postawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wyko-nanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 roku poz. 1502 z późniejszymi zmianami),
Wymaganie powyższe dotyczy pracowników wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: organizacja i realizacja robót budowlanych- bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych w zakresie wszystkich branż przewi-dzianych w dokumentacji- wszyscy pracownicy fizyczni wykonujący roboty budowlane na budowie, kadra techniczna budowy za wyjątkiem kierownika budowy, kierowników robót i projektantów.
II.5) Główny Kod CPV:
45233252-0
Dodatkowe kody CPV:
45233140-2,
45233142-6
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w prowadzonych kolejno postępowaniach o udzielenie zamówienia, z których co najmniej jedno prowadzone było w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego, nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
W celu wyłonienia wykonawcy Zamawiający przeprowadził dwa postępowania w trybie przetargów nieograniczonych, w których nie złożono żadnej oferty. W trakcie prowadzonych postępowań przetargowych nie wpłynęły żadne pytania dotyczące opisu przedmiotu zamówienia. Powyższy stan faktyczny należy uznać za uzasadniony przypadek, którego zaistnienie zgodnie z art. art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy pozwala na zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
INNE PRZETARGI KOŚCIELISKO
więcej: przetargi KOŚCIELISKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w Gminie Kodeń
- Prace konserwatorskie w Zespole pałacowo - ogrodowym "Placencja"
- Rewitalizacja Parku Dworskiego Raczyńskich w Białośliwiu
- Budowa brodu na rzece Tyrawka w Siemuszowej
- Budowa ul. Staromłyńskiej w Wejherowie - etap 1B, etap 2 i etap 3
- Modernizacja drogi powiatowej Nr 1916E w m. Zaborów
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.