eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KościeliskoRemont poboczy przy drodze gminnej K420085 w m. Dzianisz, Gmina Kościelisko.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-06-07

Ogłoszenie nr 500127986-N-2018 z dnia 07-06-2018 r.

Kościelisko: Remont poboczy przy drodze gminnej K420085 w m. Dzianisz, Gmina Kościelisko. OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kościelisko, Krajowy numer identyfikacyjny 49052655000000, ul. ul. Strzelców Podhalańskich 44, 34511 Kościelisko, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 182 079 100, e-mail przetargi@koscielisko.com.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.gminakoscielisko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont poboczy przy drodze gminnej K420085 w m. Dzianisz, Gmina Kościelisko.
Numer referencyjny ZP.272.20.2018

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Remont poboczy przy drodze gminnej K420085 w m. Dzianisz, Gmina Kościelisko. 1. Zakres zamówienia obejmuje: o korytowanie o wykonanie warstwy dolnej podbudowy z kruszyw łamanych o wykonanie warstwy górnej podbudowy z kruszyw łamanych o wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno -asfaltową - standard II o wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych - standard I- warstwa wiążąca Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót ujęty został w załączniku nr 5 do SIWZ - przedmiar robót 2. Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV). 45.23.32.52-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.31.40-2 - Roboty drogowe 45.23.31.42-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg 3. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na postawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wyko-nanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 roku poz. 1502 z późniejszymi zmianami), Wymaganie powyższe dotyczy pracowników wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: organizacja i realizacja robót budowlanych- bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych w zakresie wszystkich branż przewi-dzianych w dokumentacji- wszyscy pracownicy fizyczni wykonujący roboty budowlane na budowie, kadra techniczna budowy za wyjątkiem kierownika budowy, kierowników robót i projektantów.

II.5) Główny Kod CPV: 45233252-0

Dodatkowe kody CPV:

45233140-2,

45233142-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w prowadzonych kolejno postępowaniach o udzielenie zamówienia, z których co najmniej jedno prowadzone było w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego, nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. W celu wyłonienia wykonawcy Zamawiający przeprowadził dwa postępowania w trybie przetargów nieograniczonych, w których nie złożono żadnej oferty. W trakcie prowadzonych postępowań przetargowych nie wpłynęły żadne pytania dotyczące opisu przedmiotu zamówienia. Powyższy stan faktyczny należy uznać za uzasadniony przypadek, którego zaistnienie zgodnie z art. art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy pozwala na zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.