To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-08
Ogłoszenie nr 500129810-N-2018 z dnia 08-06-2018 r.
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 10: Remont sal i pomieszczeń, piłkochwytów oraz pokrycia dachowego - zamówienie w częściach.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540327-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 10, Krajowy numer identyfikacyjny 363898037,
ul. Jana Śliwki
8,
44-102
Gliwice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32/2705707, e-mail
sekretariat@zsp10.gliwice.eu, faks
.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka budżetowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont sal i pomieszczeń, piłkochwytów oraz pokrycia dachowego - zamówienie w częściach.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZSP10.260.1.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem sal, pomieszczeń budynku szkolnego i remontem wyposażenia boisk szkolnych. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części: część 1: Remont sal i pomieszczeń. część 2: Remont pokrycia dachowego. część 3: Remont piłkochwytów. 2.1. Przedmiot zamówienia - część 1: Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń budynku szkoły wraz z wykonaniem prac towarzyszących. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach: - przedmiar robót - załącznik nr 10-1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - rysunki (rzuty-lokalizacja pomieszczeń) - załącznik nr 11-1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: - wykona zabezpieczenie podłóg i posadzek przed uszkodzeniem, zabrudzeniem, zapyleniem w związku z realizacją robót. Zabezpieczenie podłóg, posadzek winno być wykonane z materiału odpornego na uszkodzenia i zapewniającego właściwą ochronę podłóg, posadzek przez cały okres robót - zabezpieczy sąsiadujące pomieszczenia przed zapyleniem w związku z realizacją robót - na bieżąco będzie utrzymywał porządek i wykonywał prace porządkowe - wykona zabezpieczenie pozostawionego wyposażenia - wyniesienie i ponowne wniesienie, zabezpieczenie folią - wywiezie i podda utylizacji wszelkie odpady - wykona tymczasowe zaplecze budowy, zaplecze magazynowe i sprzętowe oraz zapewni toalety przenośne dla swoich pracowników, w miejscu wskazanym przez zamawiającego na terenie placówki - wykonana miejscowe, uzupełniające prace malarskie i posadzkarskie, okładzinowe , w związku w realizacją zamówienia, tj. w miejscach gdzie nastąpiło uszkodzenie powłok malarskich, posadzek, okładzin ściennych , itp. - wykonana wydzielenia strefy robót, wygrodzenie miejsca robót - opracuje projekt organizacji robót z planem BIOZ i przedstawi go zamawiającemu do uzgodnienia, jeśli jest wymagany 2.2. Przedmiot zamówienia - część 2: Przedmiotem zamówienia są prace naprawcze dachu o pokryciu ceramicznym: np. uzupełnienie dachówek, uszczelnienie rynien, czyszczenie rynien,uszczelnienie obróbek blacharskich, itp. prace związane z remontem pokrycia ceramicznego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach: - przedmiar robót - załącznik nr 10-2 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - rysunki (rzut dachu, elewacji, zdjęcia z oględzin wizyjnych dronem) - załącznik nr 11-2 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) Zamawiający informuję, że do dyspozycji Wykonawcy jest sprawozdanie z oględzin dachu wykonane za pomocą drona. Ze względu na znaczną pojemność materiału filmowego (ponad 2 gigabajty) sprawozdanie to udostępnia się Wykonawcy w siedzibie zamawiającego Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: - wykona zabezpieczenie podłóg i posadzek przed uszkodzeniem, zabrudzeniem, zapyleniem w związku z realizacją robót. Zabezpieczenie podłóg, posadzek winno być wykonane z materiału odpornego na uszkodzenia i zapewniającego właściwą ochronę podłóg, posadzek przez cały okres robót - zabezpieczy sąsiadujące pomieszczenia przed zapyleniem w związku z realizacją robót - na bieżąco będzie utrzymywał porządek i wykonywał prace porządkowe - wywiezie i podda utylizacji wszelkie odpady - wykona tymczasowe zaplecze budowy, zaplecze magazynowe i sprzętowe oraz zapewni toalety przenośne dla swoich pracowników, w miejscu wskazanym przez zamawiającego na terenie placówki - opracuje projekt organizacji robót z planem BIOZ i przedstawi go zamawiającemu do uzgodnienia, jeśli jest wymagany - zapewni odpowiednie warunki dla wykonawstwa robót, odpowiednie zabezpieczenia techniczno-materiałowe z uwzględnieniem wpływu warunków pogodowych na wykonawstwo robót i pokryje koszty z tym związane, - doprowadzi teren do stanu pierwotnego, jeśli zajdzie taka potrzeba, - wykona ogrodzenie/wygrodzenie tymczasowe strefy robót, terenu robót (z odpowiednim oznakowaniem robót), 2.3. Przedmiot zamówienia - część 3: Przedmiotem zamówienia są prace remontowe piłkochwytów boiska do hokeja na trawie oraz prace naprawcze piłkochwytów boiska wielofunkcyjnego, na terenie boisk szkolnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach: - przedmiar robót - załącznik nr 10-3 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - specyfikacja robót, opis, rysunki (wyciąg z dokumentacji projektowej boisk) - załącznik nr 11-3 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: - na bieżąco będzie utrzymywał porządek i wykonywał prace porządkowe - wywiezie i podda utylizacji wszelkie odpady - wykona tymczasowe zaplecze budowy, zaplecze magazynowe i sprzętowe oraz zapewni toalety przenośne dla swoich pracowników, w miejscu wskazanym przez zamawiającego na terenie placówki - opracuje projekt organizacji robót z planem BIOZ i przedstawi go zamawiającemu do uzgodnienia, jeśli jest wymagany - zapewni odpowiednie warunki dla wykonawstwa robót, odpowiednie zabezpieczenia techniczno-materiałowe z uwzględnieniem wpływu warunków pogodowych na wykonawstwo robót i pokryje koszty z tym związane, - doprowadzi teren do stanu pierwotnego, jeśli zajdzie taka potrzeba, - wykona ogrodzenie/wygrodzenie tymczasowe strefy robót, terenu robót (z odpowiednim oznakowaniem robót), Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanych w ww. dokumentach norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych, norm, aprobat specyfikacji technicznych i systemów odniesienia dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót, Wymagany termin rękojmi: min. 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót. Zamawiający wymaga aby zaoferowany termin gwarancji i rękojmi był taki sam. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcę (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej miejsca robót objętego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Inne wymagania: a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych. c) wykonywanie robót jest możliwe od poniedziałku do piątku, od godziny 7.00 do godziny 18.00. d) praca w soboty, lub inne dni wolne od pracy wymaga zgody zamawiającego e) wykonywanie robót musi być tak prowadzone, aby była zapewniona ciągłość pracy placówki f) głośne prace mogą być wykonywane w takim czasie aby nie utrudniać funkcjonowania placówki. Głośne prace mogą być wykonywane: w lipcu po godz. 14,00, w sierpniu od 7,00 do 18,00 g) wykonawca przy realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia winien uwzględnić prace innego wykonawcy robót wyłonionego w innym postępowaniu przetargowym
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45261910-6, 45400000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: część 1: Remont sal i pomieszczeń. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
38910.32
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Usługowo- Handlowy Grażyna Ruda, Krystian Ruda, Łukasz Ruda
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
46310.72
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: część 2: Remont pokrycia dachowego. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6476.95
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Produkcyjno-Handlowo-Usługowy Red House Grzegorz Buczyński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9471.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: część 3: Remont piłkochwytów |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
44500.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Produkcyjno-Handlowo-Usługowy Red House Grzegorz Buczyński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
45510.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- 4WOG-1200.2712.110.2024 Usługa pralnicza na 2025 rok
- Przeprowadzenie szkoleń dla doradców zawodowych. DZPZ.283.62.2024.DM
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. "Nowoczesne laboratoria zawodu - modernizacja pracowni do nauki zawodu w szkołach Powiatu Gliwickiego - etap II"
- Wykonanie badań geomechanicznych węgla i skał płonnych na podstawie prób bryłowych lub z otworów wiertniczych PGG S.A. Oddział KWK Sośnica
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do instalacji gazów medycznych i technicznych dla NIO-PIB Oddziału w Gliwicach
- Dostawa podręcznej sondy z miernikiem do pomiarów mobilnych CO2 z dokładnością do 15 ppm. Znak sprawy: DZPZ.282.108.2024.TB
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja, przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Chrzanów Pierwszy - etap I"
- Przebudowa Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Kępnie
- Rewitalizacja zabytkowego spichlerza w miejscowości Wybrzeże
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego o wymiarach pola gry 12 m x 24 m wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Cześnikach
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Wykonanie remontu 12 mieszkalnych lokali komunalnych w Szczecinie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.