To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-08
Ogłoszenie nr 500130164-N-2018 z dnia 08-06-2018 r.
Żłobki Miejskie: Prace modernizacyjne i remontowe w budynkach Żłobków Miejskich.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 552526-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Żłobki Miejskie, Krajowy numer identyfikacyjny 27670977600000,
ul. ul. Kozielska
71,
44-121
Gliwice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
322 383 292, e-mail
sekretariat@zm.gliwice.eu, faks
-.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka budżetowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prace modernizacyjne i remontowe w budynkach Żłobków Miejskich.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZM.2410.1.1.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z pracami modernizacyjnymi i remontowymi w budynkach Żłobków Miejskich w Gliwicach. Ogólny opis przedmiotu zamówienia: Zamówieniem publicznym objęte są roboty budowlane remontowe związane z zapobieganiem wnikania wód opadowych do budynków żłobków i nasiąkania ścian wilgocią poprzez poprawę stanu nawierzchni tarasu w III Oddziale, uszczelnienie newralgicznych miejsc tarasu i przeprowadzenie impregnacji płytek okładzinowych w IV Oddziale, jak również wykonanie zabezpieczeń nakrywy betonowego cokołu ogrodzenia przed skutkami nasiąkania wodami opadowymi w III Oddziale. Zamówieniem objęte są również prace budowlane modernizacyjne celem poprawy standardu użytkowania obiektów Żłobków Miejskich. 2. Na przedmiot umowy określony w punkcie 1 powyżej składają się następujące zadania: a) Prace modernizacyjne wiatrołapu w II Oddziale ŻM w Gliwicach, ul. Mewy 34; b) Modernizacja sypialni grupy dziecięcej w III Oddziale ŻM w Gliwicach, ul. Żeromskiego 26a; c) Zniwelowanie przyczyn nasiąkania ścian wilgocią z remontem pomieszczenia przy wózkowni w III Oddziale ŻM w Gliwicach, ul. Żeromskiego 26a; d) Prace zabezpieczające z malowaniem (ciąg dalszy) nakrywy betonowego cokołu ogrodzenia w III Oddziale ŻM w Gliwicach, ul. Żeromskiego 26a; e) Uszczelnienie płyt okładzinowych oraz naprawa cokolików tarasu od ogrodu w IV Oddziale ŻM w Gliwicach, ul. Kozielska 71; e) Prace modernizacyjne nawierzchni schodów zewnętrznych wejściowych do grup żłobkowych w IV Oddziale ŻM w Gliwicach, ul. Kozielska 71; f) Wykonanie obudów kratek wentylacyjnych sufitowych w salach dzieci w II Oddziale ŻM w Gliwicach, ul. Mewy 34 i IV Oddziale przy ul. Kozielskiej 71. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach: - przedmiar robót - załącznik nr 10 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanych w ww. dokumentach norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych, norm, aprobat specyfikacji technicznych i systemów odniesienia dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót, Wymagany termin rękojmi: min. 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót. Zamawiający wymaga aby zaoferowany termin gwarancji i rękojmi był taki sam. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcę (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej miejsca robót objętego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Inne wymagania: a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie, b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach opiekuńczo-wychowawczych, oświatowych, c) wykonywanie robót jest możliwe od poniedziałku do piątku, od godziny 6.00 do godziny 17.00., d) praca w soboty, lub inne dni wolne od pracy wymaga zgody zamawiającego, e) wykonywanie robót musi być tak prowadzone, aby była zapewniona ciągłość pracy placówki. f) W okresie objętym umową na realizację robót budowlanych obiekty Żłobków Miejskich będą czynne (w godzinach od 6:00 do 17:00 od poniedziałku do piątku). Prace budowlane w środku budynku wykonywane bezpośrednio w pomieszczeniach grup dziecięcych, np. wyburzenie ściany w zadaniu: modernizacja sypialni w III Oddziale oraz wykonanie obudów kratek wentylacyjnych w II Oddziale i IV Oddziale należy wykonać w sobotę lub po godzinach pracy żłobka (warunki zostaną omówione z kierownikiem Oddziału). Należy zabezpieczyć teren objęty robotami przed wnikaniem pyłu do pomieszczeń sąsiadujących. Prace budowlane w środku budynku powodujące hałas powinny być wykonywane z pominięciem godzin 12:00 - 14:00. Prace budowlane na zewnątrz budynku, a przede wszystkim w zadaniach: prace modernizacyjne wiatrołapu w II Oddziale oraz prace modernizacyjne nawierzchni schodów zewnętrznych wejściowych do grup żłobkowych w IV Oddziale powinny być prowadzone tak, aby umożliwić komunikację.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45400000-1, 45453000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
42705.41
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: D&G INSTAL Wiński Dariusz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
49882.54
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Organizacja pobytu uczestników XVII Międzynarodowej Konferencji Naukowej "TRANSPORT PROBLEMS" (ang. XVII International Scientific Conference "TRANSPORT PROBLEMS"). Znak sprawy: DZPZ.283.13.2025.TB.
- Świadczenie usług utrzymania zieleni i czystości terenów zielonych na terenie obiektu Gliwice Centrum Przesiadkowe
- 2025 - Utrzymanie czystości pomieszczeń Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla kompleksu budynków mieszkalnych przy ul. Kujawskiej etap I i II w Gliwicach. Pełna nazwa zamówienia znajduje się w dokumentacji postępowania
- 4WOG-1200.2712.9.2025 Usługa napraw i konserwacji komputerów, notebooków i komputerowych urządzeń peryferyjnych dla jednostek wojskowych/instytucji będących na zaopatrzeniu 4 WOG Gliwice
- Przedłużenie wsparcia technicznego dla sprzętu informatycznego produkcji Hewlett Packard Enterprise
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.