Ogłoszenie z dnia 2018-06-11
Ogłoszenie nr 500130838-N-2018 z dnia 11-06-2018 r.
Uniwersytet Rzeszowski: Dostawa materiałów zużywalnych niezbędnych do prowadzenia zajęć ze studentami Wydziału Medycznego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Rzeszowski, Krajowy numer identyfikacyjny 69156004000000,
ul. ul. Rejtana
,
35959
Rzeszów, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
178 721 018, e-mail
org@univ.rzeszow.pl, faks
178 721 262.
Adres strony internetowej (url): www.ur.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów zużywalnych niezbędnych do prowadzenia zajęć ze studentami Wydziału Medycznego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/UR/45/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do siwz (formularz cenowy- zał. 1.1 do siwz )
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33140000-3
Dodatkowe kody CPV: 33190000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: Sukcesywna dostawa materiałów zużywalnych do prowadzenia zajęć ze studentami Wydziału Medycznego część 1. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu w terminie wyznaczonym na składanie nie wpłynęła żadna oferta. Uzasadnienie prawne: art. 93 ust.1 pkt.1 ustawy Pzp. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: Sukcesywna dostawa materiałów zużywalnych do prowadzenia zajęć ze studentami Wydziału Medycznego część 2. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu w terminie wyznaczonym na składanie nie wpłynęła żadna oferta, niepodlegająca odrzuceniu. Uzasadnienie prawne: art. 93 ust.1 pkt.1 ustawy Pzp. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie nr 3: Jednorazowa dostawa materiałów zużywalnych do prowadzenia zajęć ze studentami Wydziału Medycznego część 1. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6890.25
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MEDLAB-PRODUCTS Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7514.10
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie nr 4: Jednorazowa dostawa materiałów zużywalnych do prowadzenia zajęć ze studentami Wydziału Medycznego część 2. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
533.50
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BIONOVO Aneta Ludwig
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
576.18
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż i dostawa pipet automatycznych dla Wydziału Technologiczno-Przyrodniczego
- Zaprojektowanie, wykonanie, dostawa oraz montaż mebli dla potrzeb wyposażenia pomieszczeń laboratoryjnych w RCKiK w Rzeszowie oraz w Terenowych Oddziałach.
- Usługa szkoleniowa z podziałem na części: Obsługa obrabiarek sterowanych numerycznie, Spawanie metodą TIG, Spawanie metodą MAG
- Dostawa specjalistycznego samochodu do transportu krwi i jej składników
- "Świadczenie usług cateringowych"
- Usługa Agenta Rozliczeniowego w zakresie obsługi i rozliczania płatności kartowych przy użyciu form płatności BLIK i Android Pay w samoobsługowych urządzeniach płatniczych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego do pracowni fizjologii Akademii Tarnowskiej
- Dostawa sprzętu medycznego do Wojskowego Instytutu Medycznego - Państwowego Instytutu Badawczego
- Dostawa wyposażenia i sprzętu medycznego na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Chmielniku
- Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego (siatki przepuklinowe, klipsy tytanowe, rurki intubacyjne, przetwornik do pomiaru ciśnienia, zestaw do pomiaru rzutu serca) na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli.
- 27/D/25 "Dostawa sprzętu i materiałów jednorazowego użytku dla potrzeb Oddziału Urologii - dogrywka 2"
- Dostawa wkładów do strzykawek
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.