To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-12
Ogłoszenie nr 500131739-N-2018 z dnia 12-06-2018 r.
Gmina Luzino: DOSTAWA NOWEGO AUTOBUSU W RAMACH LEASINGU OPERACYJNEGO
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 537499-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Luzino, Krajowy numer identyfikacyjny 53989700000,
ul. ul. Ofiar Stutthofu
11,
84242
Luzino, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
058 6782068 w. 49, e-mail
inwestycje@luzino.pl, faks
586 782 325.
Adres strony internetowej (url): http://bip.luzino.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA NOWEGO AUTOBUSU W RAMACH LEASINGU OPERACYJNEGO
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):5.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego autobusu w ramach leasingu operacyjnego, z prawem opcji wykupu oraz ubezpieczeniem komunikacyjnym (OC,AC, NNW Assistance) przez okres 12 miesięcy. II. Szczegółowe parametry techniczne dotyczące autobusu: Lp. NAZWA PARAMETRU WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO 1 Rok produkcji Fabrycznie nowy, nie starszy niż z 2017 rok 3 Liczba miejsc siedzących wraz z kierowcą minimum 24 4 Silnik a) spełniający normę czystości spalin Euro 6 b) o mocy nie mniejszej niż 160 KM c) o pojemności skokowa nie mniejsza niż 2800 cm3 5 Rodzaj paliwa Olej napędowy 6 Skrzynia biegów Automatyczna 7 Ogrzewanie Ogrzewanie postojowe, niezależne od pracy silnika 8 Wentylacja Klimatyzacja fabryczna - dwustrefowa (przedział kierowcy oraz przedział pasażerski) 9 Układ kierowniczy ze wspomaganiem 10 Siedzenia pasażerskie i kierowcy a) siedzenia tapicerowane, pokryte materiałem odpornym na ścieranie, zabrudzenie i zanieczyszczenia, b) Zamawiający będzie miał możliwość wyboru koloru tapicerki z minimum 3 rodzajów kolorów, c) fotel kierowcy resorowany z podłokietnikiem, d) Fotele uchylne, rozsuwane. 11 Drzwi Automatycznie otwierane przednie drzwi wejściowe - elektryczne otwierane na przycisk oraz zdalnie na pilota. 12 Warunki dodatkowe wymagane od wykonawcy w cenie dostawy autobusu a) bagażnik z tyłu, b) kamera cofania, c) radio, d) elektryczne szyby + podgrzewane lusterka, e) ABS, f) centralny zamek, g) tachograf cyfrowy z homologacją, h) ASR, i) ESP, j) komputer pokładowy w języku polskim, k) osłona przeciwsłoneczna dla kierowcy, l) światła do jazdy dziennej włączane automatycznie, m) młotki bezpieczeństwa na ścianach bocznych, n) uchwyt ułatwiający wsiadanie przy drzwiach wejściowych, o) pasy bezpieczeństwa trzy punktowe przy każdym siedzeniu, p) auto alarm z niezależnym zasilaniem, q) immobilizer, r) koło kierownicze z regulacja położenia, s) poduszka powietrzna kierowcy, t) reflektory przeciwmgielne, u) pełnowymiarowe koło zapasowe z zestawem narzędzi i podnośnikiem, v) hak holowniczy, w) wyposażony w dwa akumulatory, x) atestowane i ważne gaśnice, umocowane (mocowanie wielorazowego użytku) wewnątrz pojazdu min. 2 szt. z przodu i z tyłu, w tym jedna min. 4 kg, zgodnie z obowiązującym prawem, y) apteczka autobusowa (1 szt.) z wyposażeniem zgodnym z obowiązującymi przepisami prawa, z) ostrzegawczy trójkąt odblaskowy (1szt.), aa) oznakowanie wejścia awaryjnego, bb) podłoga pokryta antypoślizgową wykładziną PVC, dodatkowo w korytarzu wykładzina dywanowa z możliwością demontażu oraz komplet dywaników gumowych w strefie kierowcy. 13 Koła pojazd na letnich oponach + komplet opon zimowych, osłona nadkoli, 14 Liczba osi a) liczba osi 2, b) tylne koła podwójne. 15 Warunki gwarancji Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na prawidłowe funkcjonowanie autobusu zgodnie z opisem technicznym. Gwarancja na autobus wraz z wyposażeniem nie podlega ograniczeniu i ma wynosić co najmniej 36 miesięcy - liczone od dnia podpisania protokołu odbioru dostawy. Okres rękojmi za wady jest równy okresowi udzielonej gwarancji. 16 Warunki dostawy Wykonawca zapewni dostawę autobusu do siedziby Zamawiającego. Transport pojazdu do miejsca odbioru zapewnia Wykonawca na swój koszt i ryzyko. Dostarczony autobus powinien wskazywać pełen stan baku. Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć wraz z dostawą autobusu: dwa komplety kluczyków, karta pojazdu, karta gwarancyjna, instrukcja obsługi w języku polskim oraz inne wymagane prawem dokumenty pojazdu (np. wyciąg ze świadectwa homologacji pojazdu, dokument potwierdzający spełnienie normy emisji spalin), sporządzony w języku polskim. Autobus przedstawiony do odbioru Zamawiającemu powinien być dopuszczony do ruchu przez właściwy organ administracji, z wykonanym przeglądem zerowym. III. Wymagania dotyczące leasingu operacyjnego: Lp. Wyszczególnienie Opis 1 Forma leasingu Leasing operacyjny 2 Waluta leasingu PLN 3 Czas trwania leasingu (liczba rat miesięcznych) 48 4 Opłata wstępna w wysokości do 10% wartości autobusu brutto, płatna jednorazowo. 5 Raty leasingowe Zostaną przedstawione przez Wykonawcę w harmonogramie spłat jako równe w całym okresie trwania umowy leasingu, z uwzględnieniem konieczności ich waloryzacji wynikającej ze zmiany stopy WIBOR 3M, z zastrzeżeniem, że raty leasingu płatne będą w odstępach miesięcznych, pierwsza rata leasingowa zostanie opłacona w terminie do 30 dni po protokolarnym odbiorze autobusu. 6 Bazowa stopa procentowa stopa WIBOR 3M - zmienna w trakcie trwania leasingu Uwaga: na potrzeby porównania i oceny ofert Wykonawca przyjmuje 2,00%. 7 Oprocentowanie w stosunku rocznym stopa WIBOR 3M plus marża Wykonawcy stała w okresie realizacji zamówienia. 8 Prawo wykupu Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji nabycia przedmiotu leasingu za cenę ustaloną jako 1% wartości początkowej pojazdu brutto. 9 Odpis amortyzacji w okresie trwania umowy leasingu dokonuje Wykonawca 10 Koszty opłat ubezpieczenia ubezpieczenie autobusu w czasie trwania umowy leasingowej będzie ponosił Zamawiający w zakresie OC, AC, NNW ( z wyłączeniem pierwszych 12 miesięcy, gdzie wartość przedmiotowego ubezpieczenia Wykonawca wlicza w cenę oferty). 11 Podatek od środków transportu Ponosi Zamawiający. 12 Koszty opłaty rejestracyjnej Ponosi Wykonawca. 13 Przewidywany roczny przebieg autobusu 30 000 km.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 66114000-2
Dodatkowe kody CPV: 34121000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
354593.50
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MMI Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
411246.55
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym jednej osoby na wózku inwalidzkim dla Gminy Lubraniec"
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego pojazdu specjalistycznego wraz z zabudową typu śmieciarka
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego z zamontowaną śmieciarką 22 m3
- Zakup i dostawa minikoparki wraz z osprzętem w formie leasingu operacyjnego
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu pojazdu specjalistycznego do odbioru odpadów
- Najem autobusu przystosowanego do przeprowadzania egzaminów państwowych dla kandydatów na kierowców kat. D prawa jazdy dla potrzeb WORD w Łodzi, Oddział Terenowy w Skierniewicach
więcej: Autobusy i autokary »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





