eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iłowo-OsadaModernizacja pomieszczeń w budynku świetlicy znajdującej się w m. Dźwierznia, gmina Iłowo-Osada - postępowanie nr 2

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-12

Ogłoszenie nr 500132288-N-2018 z dnia 12-06-2018 r.

Gmina Iłowo-Osada: Modernizacja pomieszczeń w budynku świetlicy znajdującej się w m. Dźwierznia, gmina Iłowo-Osada - postępowanie nr 2

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550804-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Iłowo-Osada, Krajowy numer identyfikacyjny 130378120, ul. Wyzwolenia 5, 13-240 Iłowo-Osada, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 23 654 14 60, e-mail sekretariat@ugilowo-osada.pl, faks 23 654 10 14.
Adres strony internetowej (url): https://biuletyn.net/ilowo-osada

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja pomieszczeń w budynku świetlicy znajdującej się w m. Dźwierznia, gmina Iłowo-Osada - postępowanie nr 2

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RI.271.6.2018.PN

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje do wykonania prace w następującym zakresie m.in.: a) wydzielenie pomieszczenia wc, przedsionka i pomieszczenia na środki czystości, b) wymurowanie ścianek działowych, c) zamurowanie istniejących drzwi , d) wykonanie przejścia z pomieszczenia świetlicy do pomieszczenia socjalnego, e) montaż otworów drzwiowych wewnętrznych wraz z nadprożami dostosowanymi do grubości ścian, f) wykonanie wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej, - wykonanie tynków i robót okładzinowych wewnętrznych, g) montaż armatury sanitarnej, wykonanie sanitariatu oraz pomieszczenia porządkowego. h) wykonanie zbiornika na nieczystości, i) wykonanie instalacji wodociągowej wody zimnej i ciepłej oraz przyłącza do kanalizacji sanitarnej (szambo min. 5 m3), j) wykonanie instalacji elektrycznej. W zakresie szczegółowym roboty obejmować będą wykonanie przedmiotowego zadania w oparciu o dokumentację projektową stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ, przedmiar robót załącznik nr 2 do SIWZ i ST załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający wymaga przedłożenia jako dokumentu odbiorowego stosownych badań elektrycznych związanych z wykonanymi robotami. Szczegółowy zakres robót określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania robót. Przedmiar robót, stanowi formę pomocniczą i poglądową do sporządzenia oferty. Wszystkie materiały nie nadające się do użytku Wykonawca zabierze na własny koszt we własne miejsce składowania. Uwaga: Zalecana wizja w zakresie robót oraz dokonanie sprawdzenia wymiarów obiektu celem weryfikacji wielkości i zakresu robót. Wymagane dokonanie zabezpieczenia w obrębie wykonywanych robót oraz prawidłowe jego oznakowanie. Zamawiający wymaga aby Wykonawca robót zapewnił osobę pełniącą funkcję kierownika budowy/robót posiadający uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowalnej. Wykonawca ma obowiązek zabezpieczenia i utrzymania terenu robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45400000-7


Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45440000-3, 45430000-0, 45310000-3, 45330000-9, 45450000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 42006.49
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: WIT-BUD Usługi Ogólnobudowlane Witold Rzepczyński
Email wykonawcy: witold.rzepczynski@onet.pl
Adres pocztowy: ul. Wiejska 6B
Kod pocztowy: 13-240
Miejscowość: Iłowo-Osada
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 47664.54
Oferta z najniższą ceną/kosztem 47664.54
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 51526.22
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.