eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn."Wsparcie mobilności miejskiej Gminy Knurów poprzez budowę centrów przesiadkowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą - Etap I - Budowa lokalnego centrum przesiadkowego w Knurowie - Szczygłowicach"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-12

Ogłoszenie nr 500132871-N-2018 z dnia 12-06-2018 r.

Gmina Knurów: Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: "Wsparcie mobilności miejskiej Gminy Knurów poprzez budowę centrów przesiadkowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą - Etap I - Budowa lokalnego centrum przesiadkowego w Knurowie - Szczygłowicach"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 539334-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Knurów, Krajowy numer identyfikacyjny 27625758700000, ul. ul. dr. Floriana Ogana 5, 44190 Knurów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323 392 308, e-mail zp@knurow.pl, faks 32 2351521, 3392292.
Adres strony internetowej (url): www.knurow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: "Wsparcie mobilności miejskiej Gminy Knurów poprzez budowę centrów przesiadkowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą - Etap I - Budowa lokalnego centrum przesiadkowego w Knurowie - Szczygłowicach"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.2.6.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: "Wsparcie mobilności miejskiej Gminy Knurów poprzez budowę centrów przesiadkowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą - Etap I - Budowa lokalnego centrum przesiadkowego w Knurowie - Szczygłowicach", w oparciu o dokumentację projektową oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, zgodnie z Prawem budowlanym, obowiązującymi przepisami oraz wymaganiami określonymi we wzorze umowy, w nw. branżach: 1) branża ogólnobudowlana, 2) branża drogowa, 3) branża sanitarna, 4) branża elektryczna. 2. Zakres robót i usług objętych nadzorem inwestorskim obejmuje: 1) wykonanie I Etapu zadania, tj.: budowę lokalnego centrum przesiadkowego w Knurowie - Szczygłowicach, a w szczególności: a) budowę budynku poczekalni dla pasażerów o konstrukcji murowanej o wymiarach 9,10x9,10 m i wysokości 4,40 m wraz z instalacjami wewn. i wyposażeniem, b) budowa wiaty rowerowej o wym. 2,5x7,74 m h=2,55m wraz z 10 stojakami na rowery - 1 szt., c) budowa wiaty przystankowej o wym. 1,8x11m h=2,55 m - 3 szt., d) budowa wiaty przystankowej (zadaszenie biletomatu) o wym. 1,8x2,86 h=2,55m - 1 szt., e) elementy małej architektury, f) uzbrojenie terenu, g) budowa oświetlenia zewnętrznego, h) wykonanie nawierzchni zjazdu, placu manewrowego oraz jezdni dróg - KR3 wraz z podbudową, i) wykonanie poszerzenia nawierzchni na zjazdach, j) wykonanie nawierzchni miejsc postojowych dla pojazdów osobowych, k) wykonanie nawierzchni peronów/wyspy, l) wykonanie nawierzchni drogi rowerowej - Konstrukcja 1, m) wykonanie nawierzchni chodnika - Konstrukcja 2, n) wykonanie nawierzchni drogi rowerowej w ciągu istniejącego chodnika - Konstrukcja 3, o) uzupełnienie nawierzchni wzdłuż projektowanego krawężnika - Konstrukcja 5, p) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzyskaniem zatwierdzenia ww. projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami, q) oznakowanie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z zatwierdzonym projektem opracowanym przez Wykonawcę (o którym mowa w lit. p) oraz usunięcie ww. oznakowania po odbiorze docelowej organizacji ruchu, r) opracowanie projektu docelowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem zatwierdzenia ww. projektu w oparciu o projekt docelowej organizacji ruchu przekazany przez Zamawiającego, s) oznakowanie docelowej organizacji ruchu zgodnie z projektem opracowanym przez Wykonawcę, t) roboty towarzyszące (roboty rozbiórkowe, zabezpieczenie istniejących kabli rurami ochronnymi, regulacja studzienek, odtworzenie nawierzchni i trawników uszkodzonych w trakcie prowadzenia robót, wycinka zieleni, itp.), u) opracowanie świadectwa charakterystyki energetycznej dla budynku poczekalni zgodnie z wymaganiami Ustawy z dnia 29 sierpnia 2014 r. o charakterystyce energetycznej budynków (Dz. U. z 2017r., poz. 1498), v) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu stanowiącego przedmiot umowy, zgodnie z wymaganiami pozwolenia na budowę i przepisami prawa budowlanego, zwanej dalej "pozwoleniem na użytkowanie", w) zapewnienie nadzoru ornitologicznego nad wykonaniem prac związanych z wycinką drzew. 3. Szczegółowy zakres robót objętych nadzorem inwestorskim określa dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, wyszczególniona w § 3 pkt 1 wzoru umowy oraz ustalenia wynikające ze wzoru umowy. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SIWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 60194.19
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. J. i F. Białych 5
Kod pocztowy: 44-200
Miejscowość: Rybnik
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 73677.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 47355.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 121770.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: Nadzór inwestorski w branzy wodno - kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i wentylacji

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.