eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławWzmocnienie konstrukcji stropu z uwagi na planowane dociążenie regałami pomieszczenia Archiwum. Wykonanie zaleceń BHP - malowania pomieszczenia biurowego, przedsionka oraz prac malarskich związanych z usunięciem zacieku. Dostosowanie instalacji elektrycznej i oświetlenia do nowych potrzeb. Archiwum UPWr, ul. Sopocka 23 Wrocław

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-13

Ogłoszenie nr 500133141-N-2018 z dnia 13-06-2018 r.

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu: Wzmocnienie konstrukcji stropu z uwagi na planowane dociążenie regałami pomieszczenia Archiwum. Wykonanie zaleceń BHP - malowania pomieszczenia biurowego, przedsionka oraz prac malarskich związanych z usunięciem zacieku. Dostosowanie instalacji elektrycznej i oświetlenia do nowych potrzeb. Archiwum UPWr, ul. Sopocka 23 Wrocław

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 546336-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500084099-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, Krajowy numer identyfikacyjny 186700000, ul. ul. C.K. Norwida 25, 50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 205 020, e-mail biuro.zampub@upwr.edu.pl, faks 713 205 386.
Adres strony internetowej (url): www.upwr.edu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia Publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wzmocnienie konstrukcji stropu z uwagi na planowane dociążenie regałami pomieszczenia Archiwum. Wykonanie zaleceń BHP - malowania pomieszczenia biurowego, przedsionka oraz prac malarskich związanych z usunięciem zacieku. Dostosowanie instalacji elektrycznej i oświetlenia do nowych potrzeb. Archiwum UPWr, ul. Sopocka 23 Wrocław

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

R0AP0000.271.24.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wzmocnieniem konstrukcji stropu z uwagi na planowane dociążenie regałami pomieszczenia Archiwum. Wykonanie zaleceń BHP - malowania pomieszczenia biurowego, przedsionka oraz prac malarskich związanych z usunięciem zacieku. Dostosowanie instalacji elektrycznej i oświetlenia do nowych potrzeb. Archiwum UPWr, ul. Sopocka 23, Wrocław które należy wykonać zgodnie ze: Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, w szczególności z: a) Decyzją - pozwolenie na budowę - nr 6100/2017 z dn. 03.11.2017 r. wydana przez Prezydenta Wrocławia, b) Projektem budowlanym i projektami wykonawczymi, c) Specyfikacjom technicznych wykonania i odbioru robót, d) Przedmiarami robót , e) Tabeli wartości robót z opisami elementów prac wg branż, f) Pozostałą dokumentacją projektową w tym decyzjami, zezwoleniami, Pierwszeństwo dokumentów: a) Umowa, b) Decyzja o pozwoleniu na budowę, c) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, d) Dokumentacja projektowa -, f) Przedmiary, g) Oferta Wykonawcy. 3.2. Zakres robót obejmuje obejmuję w szczególności: 1. Prace związane z wzmocnieniem konstrukcji stropu z uwagi na planowane dociążenie regałami pomieszczenia archiwum: o Prace rozbiórkowe ziemnie: - prace rozbiórkowe, - wykopy i ich zasypanie, - wywóz gruzu. o Fundamenty: - wykonanie podkładów sypkich i betonowych, - wykonanie zbrojenia konstrukcji, - betonowanie fundamentów, - wykonanie izolacji, - uzupełnienie posadzki cementowej, - gruntowanie i malowanie powierzchni. o Słupy żelbetowe: - przygotowanie i montaż zbrojenia, - deskowanie, - betonowanie, - gruntowanie i malowanie powierzchni. o Belki stalowe: - odbicie tynków, - czyszczenie podłoża, - gruntowanie, - wykucia, - usunięcie i wywiezienie gruzu, - wykonanie poduszek betonowych, - wykonanie otworu technologicznego, - dostawa i montaż belek stalowych, - odtłuszczanie i malowanie natryskowe konstrukcji, ppoż. R120, - wykonanie naprawy i uzupełnienia tynków, - podstemplowanie podciągów, - naprawa i reprofiracja ubytków w belkach żelbetowych. o Nadproża N1 i N2 - wykucia, - zabetonowanie otworów w stropach i ścianach, - wykonanie przesklepień, - wiercenie otworów i skręcenia połączeń, - spawanie - czyszczenie i odłuszczanie, - malowanie natryskowe, - mocowanie siatki "RABITZA", - szpałdowanie belek, - uzupełnienie tynków, - przygotowanie powierzchni pod malowanie, - gruntowanie i malowanie powierzchni. 2. Prace związane z wykonaniem zaleceń BHP - malowania pomieszczenia biurowego, przedsionka toalety wraz z wykonaniem prac malarskich związanych z usunięciem zacieku: o Prace malarskie pomieszczenia biurowego, przedsionka i WC - zabezpieczenie elementów wyposażenia, - prace demontażowe oraz wyniesienie i ponowne wniesienie elementów wyposażenia, - osłony okien, parapetów i podłóg, - zeskrobanie, zmycie oraz ługowanie starej farby, - przecieranie istniejących tynków, - gruntowanie i malowanie podłoży, - mycie po robotach malarskich. o Posadzka pomieszczenia biurowego: - zerwanie posadzek i cokołów, - usunięcie gruzu, - wykonanie warstw wyrównawczych i posadzek cementowych, - wykonanie wykładzin i cokołów oraz progu/listwy, o Prace malarskie przy oknie w archiwum: - zeskrobanie, zmycie starej farby i likwidacja wykwitów, - osłony okien, parapetów, podłóg i wyposażenia, - uzupełnienie tynków, - gruntowanie, - uzupełnienie tynków z gipsu szpachlowego, - gruntowanie i malowanie podłoży, - mycie po robotach malarskich. o Prace malarskie archiwum: - zeskrobanie, zmycie starej farby, - osłony okien, parapetów, podłóg i wyposażenia, - gruntowanie, - naprawa tynków z gipsu szpachlowego, - gruntowanie i malowanie ścian i sufitów, - mycie po robotach malarskich. 3. Zmianą miejsca włączników świateł oraz wymianą opraw oświetleniowych: o Remont i dostosowanie instalacji elektrycznej do nowych potrzeb Archiwum UPWr - demontaż urządzeń, łączników, puszek i przewodów, - montaż zasilania rozdzielnicy TE1 i TE2, - montaż oświetlenia, - zmiana lokalizacji włącznika oświetlenia w pomieszczeniu magazynu, - zmiana lokalizacji włącznika oświetlenia wejścia do Archiwum, - demontaż tablic bezpiecznikowych - montaż rozdzielnicy elektrycznej TE1 i TE2, - pomiary elektryczne. 4. Wymiana instalacji wentylacji, C.O. i wod.-kan. - demontaż instalacji C.O., - demontaż wentylacji, - montaż instalacji C.O. - wymiana instalacji wod.-kan., - prace budowlano-naprawcze.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45262690-4, 45111300-1, 71000000-8, 71200000-0, 71220000-6, 45300000-0, 45310000-3, 45300000-0, 45317000-2, 45343000-3, 45440000-3, 45313100-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym: na wykonie prac konstrukcyjnych, malarskich, tynkarskich, posadzkowych i instalacji elektrycznych, itp. Zamówienia o których mowa w pkt 16 SIWZ zostaną nakreślone na podstawie odrębnej umowy której treść zostanie określona w toku negocjacji

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 185958.14
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Ryszard Jedlikowski Zakład Ogólnobudowlany RADEX
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Księdza Makarskiego nr 11, lok. 9
Kod pocztowy: 49-305
Miejscowość: Brzeg
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 215839.24
Oferta z najniższą ceną/kosztem 215839.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 215839.24
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.