To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-13
Ogłoszenie nr 500133141-N-2018 z dnia 13-06-2018 r.
Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu: Wzmocnienie konstrukcji stropu z uwagi na planowane dociążenie regałami pomieszczenia Archiwum. Wykonanie zaleceń BHP - malowania pomieszczenia biurowego, przedsionka oraz prac malarskich związanych z usunięciem zacieku. Dostosowanie instalacji elektrycznej i oświetlenia do nowych potrzeb. Archiwum UPWr, ul. Sopocka 23 Wrocław
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 546336-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500084099-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, Krajowy numer identyfikacyjny 186700000,
ul. ul. C.K. Norwida
25,
50-375
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
713 205 020, e-mail
biuro.zampub@upwr.edu.pl, faks
713 205 386.
Adres strony internetowej (url): www.upwr.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia Publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wzmocnienie konstrukcji stropu z uwagi na planowane dociążenie regałami pomieszczenia Archiwum. Wykonanie zaleceń BHP - malowania pomieszczenia biurowego, przedsionka oraz prac malarskich związanych z usunięciem zacieku. Dostosowanie instalacji elektrycznej i oświetlenia do nowych potrzeb. Archiwum UPWr, ul. Sopocka 23 Wrocław
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):R0AP0000.271.24.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wzmocnieniem konstrukcji stropu z uwagi na planowane dociążenie regałami pomieszczenia Archiwum. Wykonanie zaleceń BHP - malowania pomieszczenia biurowego, przedsionka oraz prac malarskich związanych z usunięciem zacieku. Dostosowanie instalacji elektrycznej i oświetlenia do nowych potrzeb. Archiwum UPWr, ul. Sopocka 23, Wrocław które należy wykonać zgodnie ze: Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, w szczególności z: a) Decyzją - pozwolenie na budowę - nr 6100/2017 z dn. 03.11.2017 r. wydana przez Prezydenta Wrocławia, b) Projektem budowlanym i projektami wykonawczymi, c) Specyfikacjom technicznych wykonania i odbioru robót, d) Przedmiarami robót , e) Tabeli wartości robót z opisami elementów prac wg branż, f) Pozostałą dokumentacją projektową w tym decyzjami, zezwoleniami, Pierwszeństwo dokumentów: a) Umowa, b) Decyzja o pozwoleniu na budowę, c) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, d) Dokumentacja projektowa -, f) Przedmiary, g) Oferta Wykonawcy. 3.2. Zakres robót obejmuje obejmuję w szczególności: 1. Prace związane z wzmocnieniem konstrukcji stropu z uwagi na planowane dociążenie regałami pomieszczenia archiwum: o Prace rozbiórkowe ziemnie: - prace rozbiórkowe, - wykopy i ich zasypanie, - wywóz gruzu. o Fundamenty: - wykonanie podkładów sypkich i betonowych, - wykonanie zbrojenia konstrukcji, - betonowanie fundamentów, - wykonanie izolacji, - uzupełnienie posadzki cementowej, - gruntowanie i malowanie powierzchni. o Słupy żelbetowe: - przygotowanie i montaż zbrojenia, - deskowanie, - betonowanie, - gruntowanie i malowanie powierzchni. o Belki stalowe: - odbicie tynków, - czyszczenie podłoża, - gruntowanie, - wykucia, - usunięcie i wywiezienie gruzu, - wykonanie poduszek betonowych, - wykonanie otworu technologicznego, - dostawa i montaż belek stalowych, - odtłuszczanie i malowanie natryskowe konstrukcji, ppoż. R120, - wykonanie naprawy i uzupełnienia tynków, - podstemplowanie podciągów, - naprawa i reprofiracja ubytków w belkach żelbetowych. o Nadproża N1 i N2 - wykucia, - zabetonowanie otworów w stropach i ścianach, - wykonanie przesklepień, - wiercenie otworów i skręcenia połączeń, - spawanie - czyszczenie i odłuszczanie, - malowanie natryskowe, - mocowanie siatki "RABITZA", - szpałdowanie belek, - uzupełnienie tynków, - przygotowanie powierzchni pod malowanie, - gruntowanie i malowanie powierzchni. 2. Prace związane z wykonaniem zaleceń BHP - malowania pomieszczenia biurowego, przedsionka toalety wraz z wykonaniem prac malarskich związanych z usunięciem zacieku: o Prace malarskie pomieszczenia biurowego, przedsionka i WC - zabezpieczenie elementów wyposażenia, - prace demontażowe oraz wyniesienie i ponowne wniesienie elementów wyposażenia, - osłony okien, parapetów i podłóg, - zeskrobanie, zmycie oraz ługowanie starej farby, - przecieranie istniejących tynków, - gruntowanie i malowanie podłoży, - mycie po robotach malarskich. o Posadzka pomieszczenia biurowego: - zerwanie posadzek i cokołów, - usunięcie gruzu, - wykonanie warstw wyrównawczych i posadzek cementowych, - wykonanie wykładzin i cokołów oraz progu/listwy, o Prace malarskie przy oknie w archiwum: - zeskrobanie, zmycie starej farby i likwidacja wykwitów, - osłony okien, parapetów, podłóg i wyposażenia, - uzupełnienie tynków, - gruntowanie, - uzupełnienie tynków z gipsu szpachlowego, - gruntowanie i malowanie podłoży, - mycie po robotach malarskich. o Prace malarskie archiwum: - zeskrobanie, zmycie starej farby, - osłony okien, parapetów, podłóg i wyposażenia, - gruntowanie, - naprawa tynków z gipsu szpachlowego, - gruntowanie i malowanie ścian i sufitów, - mycie po robotach malarskich. 3. Zmianą miejsca włączników świateł oraz wymianą opraw oświetleniowych: o Remont i dostosowanie instalacji elektrycznej do nowych potrzeb Archiwum UPWr - demontaż urządzeń, łączników, puszek i przewodów, - montaż zasilania rozdzielnicy TE1 i TE2, - montaż oświetlenia, - zmiana lokalizacji włącznika oświetlenia w pomieszczeniu magazynu, - zmiana lokalizacji włącznika oświetlenia wejścia do Archiwum, - demontaż tablic bezpiecznikowych - montaż rozdzielnicy elektrycznej TE1 i TE2, - pomiary elektryczne. 4. Wymiana instalacji wentylacji, C.O. i wod.-kan. - demontaż instalacji C.O., - demontaż wentylacji, - montaż instalacji C.O. - wymiana instalacji wod.-kan., - prace budowlano-naprawcze.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45262690-4, 45111300-1, 71000000-8, 71200000-0, 71220000-6, 45300000-0, 45310000-3, 45300000-0, 45317000-2, 45343000-3, 45440000-3, 45313100-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym: na wykonie prac konstrukcyjnych, malarskich, tynkarskich, posadzkowych i instalacji elektrycznych, itp. Zamówienia o których mowa w pkt 16 SIWZ zostaną nakreślone na podstawie odrębnej umowy której treść zostanie określona w toku negocjacji
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
185958.14
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Ryszard Jedlikowski Zakład Ogólnobudowlany RADEX
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
215839.24
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- budowa nowego systemu grzewczo-chłodniczo-wentylacyjnego w hali nr 1/2 w miejsce istniejącego systemu HOVAL
- Usługa sadzenia drzew i krzewów wraz z trzyletnią pielęgnacją na terenach zarządzanych przez ZZK.
- Dostawa, montaż, instalacja, konfiguracja i uruchomienie 2 Książkomatów, integracja z systemem bibliotecznym, przeprowadzenie szkoleń, pomoc i asysta techniczna w dniu oddania urządzeń do użytkowania
- Remont i termomodernizacja dachu budynku Przedszkola nr 49 przy ul. Borowskiej 181 we Wrocławiu
- Dostawa i montaż mebli biurowych oraz krzeseł do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Przebudowa i remont dachów oraz elewacji budynków A i B wraz z tarasami Przedszkola nr 104 przy ul. Niedźwiedziej 26-28 we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie środowiskowego domu samopomocy poprzez rozbiórkę, rozbudowę, przebudowę i adaptację budynku mieszczącego się pod adresem Zawoja 35A
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Część I - Przebudowie ściany frontowej, Część II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
- Remont łazienki w Dziale Żywienia w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie
- Przybudowa sali gimnastycznej w SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowym MSWiA w Sopocie
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Przebudowa drogi 1274K Proszowice - Koszyce w zakresie 0+000-19+000 km oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na potrzeby realizacji zadania pn. "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Narew"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.