To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-13
Ogłoszenie nr 500133615-N-2018 z dnia 13-06-2018 r.
Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum: Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy drukarki monochromatycznej laserowej ze zszywaczem dla Zakładu Biofizyki, Katedry Fizjologii UJ CM
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 554829-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum, Krajowy numer identyfikacyjny 127000040,
ul. Św. Anny
12,
31-008
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
12 433 27 29, e-mail
dzp@cm-uj.krakow.pl, faks
12 398 37 01.
Adres strony internetowej (url): https://www.dzp.cm-uj.krakow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy drukarki monochromatycznej laserowej ze zszywaczem dla Zakładu Biofizyki, Katedry Fizjologii UJ CM
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):141.2711.27.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy drukarki monochromatycznej laserowej ze zszywaczem dla Zakładu Biofizyki, Katedry Fizjologii UJ CM 1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający specyfikację drukarki monochromatycznej laserowej tj. konfigurację, parametry i warunki techniczne i funkcjonalne wymagane przedmiotu zamówienia oraz dodatkowo punktowane, zawiera załącznik A do Formularza oferty stanowiący integralną część SIWZ. 1.2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Oferowane urządzenie musi być zgodne z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku A do Formularza oferty; b) przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, niepowystawowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2017r. oraz musi posiadać pakiet usług gwarancyjnych obejmujących użytkowników z obszaru Rzeczypospolitej Polskiej; c) przedmiot zamówienia winien być wolny od wszelkich wad fizycznych lub prawnych. 1.3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Dostawę jednej sztuki drukarki monochromatycznej laserowej ze zszywaczem dla Zakładu Biofizyki, Katedry Fizjologii UJ CM ul. Św. Łazarza 16, 31-530 Kraków. 2) Wniesienie przedmiotu zamówienia do wskazanego przez Zamawiającego pokoju i sprawdzenie kompletności dostawy w obecności użytkownika. 3) Podpisanie protokołu dostawy przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w obecności użytkownika i przedstawiciela Zamawiającego, 4) Dostarczenie wraz z dostawą: a) karty gwarancyjnej w języku polskim lub w angielskim w wersji papierowej lub elektronicznej; b) instrukcji obsługi w języku polskim lub angielskim w wersji papierowej lub elektronicznej; c) oprogramowania instalacyjnego na płytce CD lub DVD; d) certyfikatu zgodności lub deklaracji zgodności zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t. j. Dz. U. z 2017r. poz. 1226) potwierdzających oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat zgodności), 5) Udzielenie minimum 12 miesięcznej gwarancji jakości na urządzenie, stanowiące przedmiot niniejszego postępowania. Zaoferowany okres gwarancji musi być zgodny z okresem gwarancji oferowanym przez producenta. * parametr dodatkowo punktowany 6) Zapewnienie serwisu gwarancyjnego producenta lub przez autoryzowany serwis producenta. Czas reakcji serwisu polegającej na usunięciu usterki/awarii przez pracownika serwisu - do 48 godzin od momentu potwierdzonego przez serwis przyjęcia zgłoszenia o usterce faksem lub e-mailem zaś w razie niemożności usunięcia jej w tym terminie, zdiagnozowanie usterki przez pracownika serwisu. Serwis gwarancyjny wykonywany będzie w siedzibie użytkownika, jeżeli naprawa ze względu na usterkę/awarie nie może być wykonana na miejscu, serwisant zobliguje się zabrać i naprawić sprzęt na własny koszt w terminie maksymalnie do 14 dni kalendarzowych od momentu potwierdzonego przez serwis przyjęcia zgłoszenia o usterce faksem lub e-mailem. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z usunięciem usterki/awarii. 7) W przypadku trzykrotnej naprawy urządzenia będącego przedmiotem zamówienia lub tego samego jego elementu, a także gdy sumaryczny czas napraw przekroczy trzy miesiące w okresie gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany przedmiotu zamówienia (drukarki laserowej monochromatycznej) lub jego elementu na nowy, na własny koszt w terminie 10 dni roboczych od powzięcia wiadomości o okoliczności skutkującej wymianą przedmiotu zamówienia lub jego elementu na nowy. 8) Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z usunięciem usterki/awarii. 9) Dostawa musi być zrealizowana do 21 dni roboczych liczonych od dnia zawarcia umowy (za dni robocze Zamawiający uznaje dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) 10) Dostawa musi nastąpić w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 13:00. (za dni robocze Zamawiający uznaje dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 11) Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o planowanym terminie dostawy z wyprzedzeniem minimum 2 dni roboczych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4495.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: COPY FELIX Ludwik Tuszyński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5528.85
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa leku Poteligeo
- Usługa wynajmu wraz z bieżącą obsługą przenośnych kabin sanitarnych i koszy na nieczystości stałe
- remont zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej w budynku IV Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Krzemionki 11 w Krakowie zlokalizowanym na dz. nr 438/2 obr. 12 jedn. ewid. Podgórze
- ŚWIADCZENIE USŁUGI PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH APARATURY MEDYCZNEJ WG 23 PAKIETÓW
- Dostawa sztućców biodegradowalnych
- DOSTARCZENIE ZESTAWU NARZĘDZI LAPAROSKOPOWYCH
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu i oprogramowania informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego" - Cześć II
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA - 9 ZADAŃ
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Muzeum Historycznego Miasta Krakowa
- zakup sprzętu komputerowego oraz oprogramowania wraz z wdrożeniem i przeszkoleniem dla Starostwa Powiatowego w Lesznie
- Dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu elektronicznego do szkół podstawowych z terenu gminy Niedrzwica Duża
więcej: Drukarki laserowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.