eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Miejskiej Giżycko w okresie od podpisania umowy do 30.06.2019 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-06-13

Ogłoszenie nr 500134425-N-2018 z dnia 13-06-2018 r.

Giżycko: Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Miejskiej Giżycko w okresie od podpisania umowy do 30.06.2019 r. OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Giżycko, Krajowy numer identyfikacyjny 79067117100000, ul. al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 87 73 24 111, 7324 143, e-mail przetargi@gizycko.pl, faks 874 285 241.
Adres strony internetowej (url): www.bip.gizycko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Miejskiej Giżycko w okresie od podpisania umowy do 30.06.2019 r.
Numer referencyjny ZP.271.1.34.2018.JO

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Usługi


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżąca konserwacja oświetlenia ulicznego, placów, iluminacji: - naprawa opraw, - wymiana źródeł światła, oprawek, stateczników, układów zapłonowych itp. - wymiana bezpieczników w tablicach słupowych oraz w szafach oświetleniowych, - synchronizacje zegarów astronomicznych, - mycie kloszy, - odśnieżanie opraw iluminacji. 2. Remonty układów oświetlenia ulicznego: - wymiana - remont(prostowanie) słupa, wysięgnika, itp. - naprawa, uzupełnianie osłon tablic słupowych, - wymiana opraw, - naprawa szaf oświetleniowych (wymiana zamków, rygli, drzwiczek) oraz wyposażenia szaf (zegary, bezpieczniki, wyłączniki, styczniki) - wymiana, remont linii kablowych, lokalizacja uszkodzeń w kablowych liniach oświetlenio-wych, - malowanie słupów. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje ok.2800 szt opraw rozmieszczonych na terenie miasta. Szczegółowo przedmiot zamówienia określa "Formularz oferty cenowej" stanowiący Załącznik nr 1 do Zaproszenia. 1. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wyko-nawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czyn-ności w zakresie realizacji zamówienia polegających na fizycznym wykonywaniu prac tj.: a/ bieżąca konserwacja oświetlenia ulicznego, placów, iluminacji, b/ remonty układów oświetlenia ulicznego, 2. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności będące przedmiotem zamó-wienia wymienione w ust. 1, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. 2018 r., poz. 108). 3. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 10 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej. Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pra-cę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania). 4. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości okre-ślonej w załączonym do Zaproszenia "Wzorze Umowy", a także zawiadomieniem Państwowej In-spekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na wa-runkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umową cywilnoprawną. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia w/w osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego czynności, w szczególności poprzez wezwanie do okazania doku-mentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 6. Powyższy wymóg określony w punkcie 2 dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane wyżej prace (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp). 7. Termin wykonania zamówienia: - rozpoczęcie - po podpisaniu umowy, - zakończenie: 30.06.2019 r.

II.5) Główny Kod CPV: 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 223577.24
Waluta:
PLN

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
W uprzednio prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (ogłoszenie o zamówieniu nr 561202-N-2018 z 21.05.2018 r.) w trybie przetargu nieograniczonego - nie wpłynęła żadna oferta a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

BIŁAS I SYNOWIE , , Aleja 1 Maja 25, 11-500, Giżycko, kraj/woj. warmińsko - mazurskie


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.