To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-14
Ogłoszenie nr 500134914-N-2018 z dnia 14-06-2018 r.
Urząd Gminy w Maciejowicach: Budowa placu zabaw wraz z siłownią zewnętrzną w miejscowości Maciejowice - etap I.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie realizowane jest w ramach poddziałania " Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" objętego PROW na lata 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550243-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy w Maciejowicach, Krajowy numer identyfikacyjny 54432600000,
ul. ul. Rynek
7,
08-480
Maciejowice, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
25 6832031, e-mail
inwestycje@maciejowice.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.bip.maciejowice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa placu zabaw wraz z siłownią zewnętrzną w miejscowości Maciejowice - etap I.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RI.271.5.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa placu zabaw wraz z siłownią zewnętrzną w miejscowości Maciejowice - etap I. Część 1. Budowa placu zabaw wraz z siłownią zewnętrzną w miejscowości Maciejowice - etap I. I etap realizacji to wykonanie dużego placu zabaw wraz z zakupem i montażem urządzeń, wykonanie siłowni zewnętrznej wraz z zakupem i montażem urządzeń, wykonanie poliuretanowej wylewanej nawierzchni placu zabaw, wykonanie nawierzchni z kostki betonowej oraz wykonanie trawnika. Zakres robót obejmuje w szczególności: - przygotowanie terenu pod plac zabaw - wykonanie nawierzchni bezpiecznej placu zabaw(poliuretanowej) o wysokości swobodnego upadku 1,25; 1,85; 2,2; - zakup i montaż zabawek: zestaw ze zjeżdżalnią, zestaw wielofunkcyjny dla dzieci starszych, huśtawka metalowa typu bocianie gniazdo, huśtawka podwójna ważka, zestaw kiwak. - wykonanie nawierzchni żwirowej - zakup i montaż 9 szt. urządzeń siłowych: wioślarz wolnostojący, rower wolnostojący, biegacz wolnostojący, koła Tai-Chi, odwodziciel+steper, orbitrek wolnostojący, twister podwójny, motyl wolnostojący, jeździec wolnostojący, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej - ciągi piesze - wykonanie obrzeży betonowych placu zabaw, siłowni zewnętrznej i ciągów pieszych - wyposażenie terenu w elementy dodatkowe (tablice i kosze na śmieci) - spulchnienie ziemi i siew trawy oraz prace porządkowe. - inwentaryzację geodezyjną powykonawczą Szczegółowy zakres robót zawarty jest w projekcie budowlanym i przedmiarze robót. Część 2. Budowa instalacji elektrycznej oświetlenia placu zabaw i siłowni zewnętrznej w miejscowości Maciejowice. Opis techniczny: Plac oświetlony będzie 11 lampami parkowymi ledowymi o mocy 72W. Oprawy mocowane będą na słupach aluminiowych anodowanych o przekroju okrągłym o wysokości 4,5 m lub 5 m. Słupy umieszczone będą na fundamentach betonowych typ B-50 lub B-51. Dla zasilenia oświetlenia placu zastosowano kabel YKY3x10 mm2.. Po zrealizowaniu zakresu robót należy wykonać inwentaryzację geodezyjną powykonawczą. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w projekcie budowlanym i przedmiarze robót. Zamawiający wymaga aby wykonanie instalacji elektrycznej nastąpiło przed ułożeniem nawierzchni z kostki brukowej. Wykonawcy poszczególnych części skoordynują wykonywanie robót na placu zabaw, aby prace wykonywać sprawnie i bezkolizyjnie. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferty w niniejszym postępowaniu można składać w odniesieniu do wszystkich części. 3. Wymagania jakościowe i materiałowe. 3.1. Wszystkie dostarczone urządzenia przeznaczone do montażu musza być wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów, fabrycznie nowe, posiadać atesty i certyfikaty potwierdzające zgodność produktu z normami (urządzenia i materiały muszą być wykonane zgodnie z normą PN - EN 1176, PN-EN 1177 oraz PN-EN 1176-1:2009, PN-EN 1176-7:2009). 3.2. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia, projekcie budowlanym czy przedmiarze robót określono jakikolwiek materiał, urządzenie lub wyrób poprzez wskazanie nazwy producenta lub znaków towarowych, patentów, norm lub pochodzenia, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów, urządzeń lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w dokumentacji technicznej. Dopuszcza się sprzęty i urządzenia różnych producentów przy zachowaniu określonych w dokumentacji projektowej minimalnych wymiarów, materiałów i funkcji sprzętu i urządzeń. Zastosowane przez Wykonawcę materiały, wyroby lub rozwiązania równoważne muszą być co najmniej: - o tej samej wytrzymałości i trwałości, o tym samym poziomie estetyki ( wyroby) - o parametrach technicznych opisanych w dokumentacji projektowej (wzorzec jakościowy) - spełniać te same funkcje, wymagania bezpieczeństwa konstrukcji, bhp, ppoż, - posiadać stosowne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie ( atesty i aprobaty techniczne, certyfikaty zgodne z normą PN - EN 1176, PN-EN 1177 oraz PN-EN 1176-1:2009, PN-EN 1176-7:2009). - dopuszczalna różnica w wymiarach +/- 2 %. Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że proponowany materiał, wyrób, technologia lub rozwiązanie jest równoważne przedstawiając wszelkie dokumenty, obliczenia, opinie, karty katalogowe, atesty, zdjęcia itp. potwierdzające równoważność. W przypadku nie dołączenia dokumentów uwiarygodniających zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych Zamawiający uzna, że wykonawca przedstawił w ofercie urządzenia i materiały opisane w dokumentacji projektowej. 3.3. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub pochodzenie użyte w niniejszej SIWZ winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w dokumentacji technicznej i należy je odczytać z dopiskiem "lub równoważne". 3.4. Wszystkie instalowane urządzenia, kable, aparaty elektryczne muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty zgodne z rozporządzeniem Rady Ministrów nr 53 z 1999 r. z późniejszymi zmianami. 3.5. Wykonawca zapewni, aby tymczasowo składowane materiały, do czasu gdy będą one potrzebne do robót, były zabezpieczone przed zniszczeniem, zachowały swoją jakość i właściwości oraz były dostępne do kontroli przez Inspektora Nadzoru. 4. Na podstawie art 29 ust 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby niżej wymienione czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia wykonywały osoby, które będą zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę (w przypadku realizacji zamówienia przy udziale podwykonawców) za wynagrodzeniem na podstawie umowy o pracę określonej w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666) - wykonywanie nawierzchni z kostki brukowej - min. 1 pracownik fizyczny, montaż urządzeń placu zabaw- min. 1 pracownik fizyczny, wykonanie instalacji elektrycznych - min. 1 pracownik fizyczny. 1) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 2) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: o oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; o poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; o zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; o poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 3) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 4) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV: 45200000-9, 45400000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Budowa placu zabaw wraz z siłownią zewnętrzną w miejscowości Maciejowice - etap I. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
243902.42
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ROYAL PLAY Łukasz Piotrowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
310500.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI MACIEJOWICE
więcej: przetargi MACIEJOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Modernizacja tarasu SP ZOZ w Nałęczowie
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Budowa ekranów akustycznych dla Centrum Integracji Społecznej "Wodne Ogrody" w Wejherowie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- "Przebudowa zbiornika retencyjnego w msc. Tolkowiec oraz Demity"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.