eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ReszelPełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych pn. "Rozwój przestrzeni publicznej poprzez przywrócenie funkcji integracyjnych i rekreacyjnych Parku Miejskiego i jego otoczenia wraz z poprawą funkcjonalności komunikacyjnej w obrębie parku"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-14

Ogłoszenie nr 500134997-N-2018 z dnia 14-06-2018 r.

Gmina Reszel: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych pn. "Rozwój przestrzeni publicznej poprzez przywrócenie funkcji integracyjnych i rekreacyjnych Parku Miejskiego i jego otoczenia wraz z poprawą funkcjonalności komunikacyjnej w obrębie parku"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Oś priorytetowa 8 Obszary wymagające rewitalizacji, działania 8.1 Rewitalizacja obszarów miejskich Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 546274-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Reszel, Krajowy numer identyfikacyjny 51074361100000, ul. Rynek 24, 11440 Reszel, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 89 755 00 31, e-mail przetarg@ugreszel.pl, faks 897 550 031.
Adres strony internetowej (url): www.ugreszel.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych pn. "Rozwój przestrzeni publicznej poprzez przywrócenie funkcji integracyjnych i rekreacyjnych Parku Miejskiego i jego otoczenia wraz z poprawą funkcjonalności komunikacyjnej w obrębie parku"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

TB.271.5.2018.ZP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi nadzoru inwestorskiego budowy (nadzór w zakresie robót budowlanych wraz z robotami towarzyszącymi) polegającej na koordynacji, organizacji, nadzorze w rozumieniu prawa budowlanego, rozliczeniu, a także sprawdzeniu prac geodezyjnych wykonanych przez wykonawcę robót budowlanych objętych zamówieniem i okresem gwarancyjnym na niżej wymienionych częściach : 1.1.Część I - Likwidacja osuwisk w zakresie umocnienia skarp i przebudowy kanalizacji deszczowej w parku miejskim w Reszlu 1.2.Część II - Zagospodarowanie terenu na miejsce edukacyjno-kulturalno-wypoczynkowe w Reszlu 2. Zakres rzeczowy robót objętych zamówieniem : 2.1. Część I - obejmuje nadzór nad zadaniem : Likwidacja osuwisk w zakresie umocnienia skarp i przebudowy kanalizacji deszczowej w parku miejskim w Reszlu - poniżej informacje na temat zadania inwestycyjnego (roboty budowlane) : 1) Zadanie jest realizowane w systemie "buduj". 2) Dokumentacja projektowa na wykonanie robót budowlanych oraz SIWZ (wraz z wzorem umowy) na wykonanie robót budowlanych dostępna jest na stronie internetowej zamawiającego na stronie internetowej dla postępowania przetargowego na roboty budowlane - bip.reszel.warmia.mazury.pl w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych znak : TB.271.8.2018.ZP http://bip.reszel.warmia.mazury.pl/zamowienie/84/rozwoj-przestrzeni-publicznej-poprzez-przywrocenie-funkcji-integracyjnych-i-rekreacyjnych-parku-miejskiego-i-jego-otoczenia-wraz-z-poprawa-funkcjonalnosci-komunikacyjnej-w-obrebie-parku.html 3)Termin umowny wykonania robót budowlanych do : 31 grudnia 2018r. 4) Miejsce realizacji : Reszel, Park Miejski 5) Przedmiotem robót budowlanych w szczególności jest : a) karczowanie terenu i wycinka drzew wraz z usunięciem karp, b)przebudowa kanalizacji deszczowej, c) zabezpieczenie skarp przed zagrożeniem osuwiskami, d) sadzenie krzewów oraz wykonanie nasadzeń kwiatowych. e) wartość kosztorysowa robót : 890 900,85 zł netto, 6) W ramach zamówienia zamawiający przewiduje realizację dodatkowych robót budowlanych w wysokości : 10% wartości zamówienia podstawowego. 2.2. Część II - obejmuje nadzór nad zadaniem : Zagospodarowanie terenu na miejsce edukacyjno-kulturalno-wypoczynkowe w Reszlu - poniżej informacje na temat zadania inwestycyjnego (roboty budowlane) : 1) Zadanie jest realizowane w systemie "buduj". 2) Dokumentacja projektowa na wykonanie robót budowlanych oraz SIWZ (wraz z wzorem umowy) na wykonanie robót budowlanych dostępna jest na stronie internetowej zamawiającego na stronie internetowej dla postępowania przetargowego na roboty budowlane - bip.reszel.warmia.mazury.pl w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych znak : TB.271.8.2018.ZP http://bip.reszel.warmia.mazury.pl/zamowienie/84/rozwoj-przestrzeni-publicznej-poprzez-przywrocenie-funkcji-integracyjnych-i-rekreacyjnych-parku-miejskiego-i-jego-otoczenia-wraz-z-poprawa-funkcjonalnosci-komunikacyjnej-w-obrebie-parku.html 3) Dokumentacja projektowa w wersji papierowej dostępna jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego, od poniedziałku do piątku od godz. 9.00 do godz. 14.00 4) Termin umowny wykonania robót budowlanych do : 31 października 2018r. 5) Miejsce realizacji : Reszel, ul. Słowiańska 6) Przedmiotem robót budowlanych w szczególności jest : a) zagospodarowanie terenu w zakresie zieleni - trawniki sportowe oraz nasadzenia ozdobne, b) wykonanie alejek spacerowych z kostki betonowej i granitowej oraz nawierzchni bezpiecznej, c) wykonanie placu z płyt granitowych, d) wykonanie placów zabaw o nawierzchni bezpiecznej, e) budowa placu z fontanną posadzkową, f) wykonanie instalacji oświetlenia terenu, g) wykonanie przyłącza wody i instalacji wodnej fontanny, h) wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej, i) wykonanie instalacji technologicznej kanalizacji deszczowej na potrzeby fontanny, j) wykonanie monitoringu terenu, Usługa nadzoru (część I i II ) obejmuje w szczególności: 1) zarządzanie i koordynację realizacji budowy; 2) świadczenie usług zarządzania, kontroli i nadzoru inwestorskiego nad budową realizowaną w ramach umowy na roboty budowlane, Istotne postanowienia dotyczące realizacji niniejszego zamówienia oraz szczegóły opisu przedmiotu zamówienia zawarty zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1


Dodatkowe kody CPV: 71248000-8, 71520000-9, 71540000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Nazwa: Likwidacja osuwisk w zakresie umocnienia skarp i przebudowy kanalizacji deszczowej w parku miejskim w Reszlu

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne : Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Uzasadnienie faktyczne : W prowadzonym postępowaniu złożona oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zagospodarowanie terenu na miejsce edukacyjno-kulturalno-wypoczynkowe w Reszlu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 34993.96
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorswto Inicjatyw Gospodarczych MIXBUD Mirosław Capłap
Email wykonawcy: m.caplap@wp.pl
Adres pocztowy: P. Znanieckiego 6
Kod pocztowy: 10-770
Miejscowość: Olsztyn
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 61500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 61500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 61500.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.