eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ReszelRozwój przestrzeni publicznej poprzez przywrócenie funkcji integracyjnych i rekreacyjnych Parku Miejskiego i jego otoczenia wraz z poprawą funkcjonalności komunikacyjnej w obrębie parku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-14

Ogłoszenie nr 500135112-N-2018 z dnia 14-06-2018 r.

Gmina Reszel: Rozwój przestrzeni publicznej poprzez przywrócenie funkcji integracyjnych i rekreacyjnych Parku Miejskiego i jego otoczenia wraz z poprawą funkcjonalności komunikacyjnej w obrębie parku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Oś priorytetowa 8 Obszary wymagające rewitalizacji, działania 8.1 Rewitalizacja obszarów miejskich Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550701-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500092465-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Reszel, Krajowy numer identyfikacyjny 51074361100000, ul. Rynek 24, 11440 Reszel, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 89 755 00 31, e-mail przetarg@ugreszel.pl, faks 897 550 031.
Adres strony internetowej (url): www.ugreszel.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozwój przestrzeni publicznej poprzez przywrócenie funkcji integracyjnych i rekreacyjnych Parku Miejskiego i jego otoczenia wraz z poprawą funkcjonalności komunikacyjnej w obrębie parku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

TB.271.8.2018.ZP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na likwidacji osuwisk w zakresie umocnienia skarp i przebudowy kanalizacji deszczowej w parku miejskim w Reszlu oraz zagospodarowanie terenu na miejsce edukacyjno-kulturalno-wypoczynkowe w Reszlu i obejmuje : 1.1. Część I - Likwidacja osuwisk w zakresie umocnienia skarp i przebudowy kanalizacji deszczowej w parku miejskim w Reszlu - objęte pozwoleniem na budowę znak : WA.6740.4.23.2016, decyzja nr 157/16 z dnia 05.08.2016r. 1.2. Część II - Zagospodarowanie terenu na miejsce edukacyjno-kulturalno-wypoczynkowe w Reszlu - objęte pozwoleniem na budowę znak : ABI.6740.4.29.2015, decyzja nr 210/15 z dnia 15.09.2015r. 2. Zakres rzeczowy prac objętych zamówieniem: 2.1. Część I - Likwidacji osuwisk w zakresie umocnienia skarp i przebudowy kanalizacji deszczowej w parku miejskim w Reszlu : Zakres robót : 1) karczowanie terenu i wycinka drzew wraz z usunięciem karp, 2) przebudowa kanalizacji deszczowej, 3) zabezpieczenie skarp przed zagrożeniem osuwiskami, 4) sadzenie krzewów oraz wykonanie nasadzeń kwiatowych. Podstawa realizacji : pozwolenie na wykonanie robót budowlanych znak : WA.6740.4.23.2016, decyzja nr 157/16 z dnia 05.08.2016r. Zamawiający informuje, że obiekt - Park Miejski jest obiektem wpisanym do rejestru zabytków Decyzją Warmińsko-Mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 244/2016 - nr rejestru zabytków : A-4630 . 2.2.Część II - Zagospodarowanie terenu na miejsce edukacyjno-kulturalno-wypoczynkowe w Reszlu: Zakres robót : 1) zagospodarowanie terenu w zakresie zieleni - trawniki sportowe oraz nasadzenia ozdobne, 2) wykonanie alejek spacerowych z kostki betonowej i granitowej oraz nawierzchni bezpiecznej, 3) wykonanie placu z płyt granitowych, 4) wykonanie placów zabaw o nawierzchni bezpiecznej, 5) budowa placu z fontanną posadzkową, 6) wykonanie instalacji oświetlenia terenu, 7) wykonanie przyłącza wody i instalacji wodnej fontanny, 8) wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej, 9) wykonanie instalacji technologicznej kanalizacji deszczowej na potrzeby fontanny, 10) wykonanie monitoringu terenu, Podstawa realizacji : pozwolenie na wykonanie robót budowlanych znak : ABI.6740.4.29.2015, decyzja nr 210/15 z dnia 15.09.2015r. 2.3. Szczegółowy zakres zamówienia opisany jest za pomocą dokumentów załączonych do niniejszej SIWZ tj.: 2.3.1. projekty budowlano - wykonawcze, 2.3.2. przedmiary robót, 2.3.3. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, 2.3.4. pytania i odpowiedzi, które wystąpiły w poprzednim postępowaniu przetargowym - znak : TB.271.4.2018.ZP, które stają się integralną częścią SIWZ i będą wiążące przy składaniu ofert - zał. nr 1.1.1 część I i 1.2.1 część II do SIWZ. W oparciu o załączone dokumenty należy opracować ofertę. W ofercie należy podać cenę jednostkową wraz ze wszystkimi kosztami związanymi z realizacją robót. Uwaga: Kosztorys ofertowy szczegółowy z tabelą elementów scalonych i harmonogramem rzeczowo- finansowym realizacji zamówienia, wybrany Wykonawca przedłoży zamawiającemu przed podpisaniem umowy. 3. Dokumentacja projektowa w wersji papierowej dostępna jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego, od poniedziałku do piątku od godz. 9:00 do godz. 15:00. 4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie robót budowlanych - część I i/lub część II zgodnie ze złożoną ofertą, wymaganiami niniejszej SIWZ, zawartą umową, harmonogramem rzeczowo-finansowym, w zgodności z przepisami i obowiązującymi w tym zakresie normami budowlanymi, wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej oraz dokumentacją projektową stanowiącą załączniki nr 1.1 i 1.2 do SIWZ. 6. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 30 ust. 8 ustawy Pzp wymagania, o których mowa w przywołanym przepisie, Zamawiający określił w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik do SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45232460-4, 45111200-0, 45111291-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Likwidacja osuwisk w zakresie umocnienia skarp i przebudowy kanalizacji deszczowej w parku miejskim w Reszlu

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne : Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Uzasadnienie faktyczne : W prowadzonym postępowaniu złożona oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zagospodarowanie terenu na miejsce edukacyjno-kulturalno-wypoczynkowe w Reszlu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2146868.75
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GN_KNIT Building Division Sp. z o.o.
Email wykonawcy: m.jurewicz@gn-knit.com
Adres pocztowy: Pl. Daszyńskiego 6
Kod pocztowy: 10-586
Miejscowość: Olsztyn
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3899113.53
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3899113.53
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4059000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 24,5

IV.8) Informacje dodatkowe:

Podwykonawcom zostanie powierzone wykonanie następujących prac : 1. wykonanie sieci i instalacji sanitarnych 2. wykonanie urządzeń na placu zabaw


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.