To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-15
Ogłoszenie nr 500136833-N-2018 z dnia 15-06-2018 r.
Lasy Państwowe Nadleśnictwo Babki: "Termomodernizacja budynku administracyjnego Nadleśnictwa Babki." - II postępowanie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 548122-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Lasy Państwowe Nadleśnictwo Babki, Krajowy numer identyfikacyjny 63001552500000,
ul. Babki
2,
61160
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
618 788 043, e-mail
babki@poznan.lasy.gov.pl, faks
618 788 107.
Adres strony internetowej (url): www.babki.poznan.lasy.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Termomodernizacja budynku administracyjnego Nadleśnictwa Babki." - II postępowanie.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):S.270.4.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamo?wienia jest termomodernizacji budynku administracyjnego Nadles?nictwa Babki z budowa? pochylni, remontem nawierzchni przy budynku i przebudowa? wejs?cia gło?wnego. Termomodernizacja budynku polega na poprawieniu jego cech technicznych, kto?rych efektem be?dzie zmniejszenie zapotrzebowania na ciepło do jego ogrzania i obejmuje działania polegaja?ce na zwie?kszeniu izolacyjnos?ci przegro?d budowlanych - s?cian, dacho?w stropodacho?w stropo?w, okien i drzwi itd. oraz usprawnieniu instalacji technicznych odpowiedzialnych za gospodarke? cieplno - energetyczna? budynku. W odniesieniu do projektowanego przedsie?wzie?cia termomodernizacyjnego projekt przewiduje ocieplenie s?cian zewne?trznych nadziemnych i podziemnych wraz z niezbe?dnymi robotami towarzysza?cymi. Ponadto, przedmiot zamo?wienia obejmuje: - w zakresie wykonania pochylni dla oso?b niepełnosprawnych przy bocznym wejs?ciu: wykonanie pochylni dwurampowej z nawierzchnia? betonowa? z betonowymi s?cianami fundamentowymi gr. 25cm do wysokos?ci projektowanego spodu murko?w klinkierowych. - w zakresie wymiany nawierzchni chodniko?w przy budynku: usunie?cie istnieja?cej nawierzchni i wykonanie nawierzchni z kostki, - w zakresie instalacji m.in.: demontaz? i montaz? instalacji odgromowej, obudowe? instalacji gazowej (szafki gazowej oraz rurocia?gu), wykonanie iluminacji elewacji; - w zakresie przebudowy wejs?cia gło?wnego m.in: roboty rozbio?rkowe zadaszenia, demontaz? fragmentu pokrycia dacho?wki oraz okapu budynku, demontaz? elemento?w gaku i schodo?w, ułoz?enie posadzki ganku, wykonanie okładziny schodo?w, wykonanie konstrukcji zadaszenia i odtworzenie pokrycia z dacho?wki karpio?wki oraz okapu dachu. Przedmiot zamo?wienia został szczego?łowo okres?lony w Projekcie Budowlanym - zała?cznik nr 8 do SIWZ, w Przedmiarach robo?t - zała?cznik nr 9 do SIWZ oraz w warunkach Projektu Umowy- zała?cznik nr 6 do SIWZ. Zamawiaja?cy dopuszcza stosowanie rozwia?zan? ro?wnowaz?nych. Wyste?puja?ce w opracowaniach dotycza?cych opisu przedmiotu zamo?wienia nazwy, typy i pochodzenie produkto?w nalez?y czytac? w ten sposo?b, z?e towarzyszy im okres?lenie "lub ro?wnowaz?ne". Przez poje?cie "lub ro?wnowaz?ne" Zamawiaja?cy rozumie zastosowanie i przyje?cie do oferty urza?dzen?, produkto?w, materiało?w i technologii spełniaja?cych wymagania w zakresie standardo?w jakos?ciowych oraz istotnych parametro?w technicznych i technologicznych załoz?onych w opisie przedmiotu zamo?wienia, w szczego?lnos?ci w dokumentacji technicznej. W przypadku zamiaru wbudowania urza?dzen? i materiało?w ro?wnowaz?nych w stosunku do wymienionych w opracowaniach, Wykonawca ro?wniez? dla wszystkich zmienionych elemento?w ma obowia?zek posiadac? w stosunku do uz?ytych materiało?w i urza?dzen? komplet dokumento?w zezwalaja?cych na ich stosowanie w budownictwie (wyniko?w badan?, atesto?w, certyfikato?w, deklaracji zgodnos?ci i innych dokumento?w uzupełniaja?cych), kto?re be?da? podlegały weryfikacji na etapie realizacji umowy. 3.3. Wymagania dotycza?ce zatrudnienia oso?b wykonuja?cych czynnos?ci w zakresie realizacji przedmiotu zamo?wienia na podstawie art. 29 ust. 3a: 1) Zamawiaja?cy zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawce? lub podwykonawce? na podstawie umowy o prace? oso?b wykonuja?cych czynnos?ci w zakresie realizacji zamo?wienia, kto?rych wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposo?b okres?lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 ze zm.). 2) Wymagania w zakresie zatrudnienia: a) Zatrudnienie na podstawie umowy o prace? oso?b wykonuja?cych czynnos?ci okres?lone w pkt c) b) Okres wymaganego zatrudnienia: czas realizacji przedmiotu zamo?wienia, c) Rodzaj czynnos?ci wykonywanych przez osoby zatrudnione na umowe? o prace: * roboty przygotowawcze, * roboty ziemne, * roboty rozbio?rkowe, * roboty instalacyjne, * roboty izolacyjne, * wykonanie podbudowy i nawierzchni, * roboty zbrojeniowe, * roboty wykon?czeniowe. 3) Sposo?b dokumentowania zatrudnienia: wykaz pracowniko?w zatrudnionych przy realizacji zamo?wienia na podstawie umowy o prace?, kto?ry stanowił be?dzie zała?cznik do umowy zawartej na podstawie dokonanego przez Zamawiaja?cego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym poste?powaniu. 4) Uprawnienia Zamawiaja?cego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawce? wymagan?, o kto?rych mowa w art. 29 ust. 3a PZP: Zamawiaja?cy na kaz?dym etapie realizacji przedmiotu zamo?wienia be?dzie uprawniony do kontroli oraz z?a?dania od Wykonawcy lub podwykonawcy przedstawienia dowodo?w zatrudnienia oso?b, o kto?rych mowa w pkt 2 a) na podstawie umo?w o prace?, zgodnie z wymaganiami okres?lonymi w pkt 3.3. Wykonawca na kaz?de pisemne wezwanie Zamawiaja?cego zobowia?zany be?dzie do przedstawienia w terminie przez niego wskazanym dowodo?w zatrudnienia ww. oso?b, w szczego?lnos?ci: zanonimizowanych kopii umo?w o prace?, zanonimizowanego potwierdzenia odprowadzenia składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne lub innych okres?lonych przez Zamawiaja?cego dokumento?w. Kopia umowy/umo?w powinna zostac? zanonimizowana w sposo?b zapewniaja?cy ochrone? danych osobowych pracowniko?w, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) tj. w szczego?lnos?ci bez adreso?w, nr PESEL pracowniko?w. Imie? i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o prace? i wymiar etatu powinny byc? moz?liwe do zidentyfikowania. 5) Sankcje z tytułu niespełnienia wymagan? w zakresie zatrudnienia: Nieprzedstawienie przez Wykonawce? dokumento?w o kto?rych mowa w pkt 4) be?dzie ro?wnoznaczne z niespełnieniem przez wykonawce? wymagan? w zakresie zatrudnienia: a) w przypadku nie przedstawienia w terminie okres?lonym przez Zamawiaja?cego dokumento?w, o kto?rych mowa w pkt 4), Wykonawca kaz?dorazowo zapłaci Zamawiaja?cemu kare? w wysokos?ci 1.000 zł, b) w przypadku dwukrotnego wezwania Wykonawcy przez Zamawiaja?cego do złoz?enia dowodo?w, o kto?rych mowa w pkt 4), Zamawiaja?cy moz?e od umowy odsta?pic? i naliczyc? kare? umowna? w wysokos?ci 20 % całkowitego wynagrodzenia brutto okres?lonego w umowie zawartej na podstawie dokonanego przez Zamawiaja?cego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym poste?powaniu. 6) W przypadku rozwia?zania stosunku o prace? przed upływem okresu okres?lonego w pkt 2 b) Wykonawca zobowia?zany be?dzie do zatrudnienia innej osoby, z zachowaniem wszystkich wymagan? okres?lonych w pkt 3.3.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45320000-6, 45111300-1, 45261210-9, 45321000-3, 45312310-3, 45316100-6, 45223500-1, 45111200-0, 45262311-4, 45223110-0, 45233222-1, 45112710-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
478056.37
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usług Technicznych "TECHNUS" sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
499953.58
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa urządzeń oraz sprzętu komputerowego na potrzeby projektu FEWP.06.04-IZ.00-0023/23 - "2"
- Dostawa jednorazowych środków ochrony indywidualnej do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- "Modernizacja monitoringu poprzez dostawę i montaż systemu monitoringu wizyjnego dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o."
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 184 w zakresie budowy ciągu pieszo-rowerowego w m. Napachanie
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - Przezcewnikowy system do naprawy zastawki trójdzielnej
- wykonanie usługi najmu, montażu i demontażu scenotechniki na potrzeby wydarzeń kulturalnych Estrady Poznańskiej pn. 33. FINAŁ WOŚP 2025 ("33 FINAŁ WIELKIEJ ORKIESTRY ŚWIĄTECZNEJ POMOCY 2025")
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku Żywieniowego
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Biała
- "Budowa oświetlenia drogowego ul. Stawowej, ul. Parkowej i ul. Kościelnej w Sadkowie na dz. nr 142/2, 142/3, 158/9, 154"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.