eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › "Montaż instalacji OZE w obiektach publicznych Gminy Knurów" - instalacja PV obiekt przy ul. Górniczej, instalacja PV obiekt przy ul. Szpitalnej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-15

Ogłoszenie nr 500137044-N-2018 z dnia 15-06-2018 r.

Gmina Knurów: "Montaż instalacji OZE w obiektach publicznych Gminy Knurów" - instalacja PV obiekt przy ul. Górniczej, instalacja PV obiekt przy ul. Szpitalnej.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Montaż instalacji OZE w obiektach publicznych Gminy Knurów" realizowany z udziałem środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego), dla osi priorytetowej: IV. Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna, dla działania: 4.1. Odnawialne źródła energii, dla poddziałania: 4.1.1. Odnawialne źródła energii - ZIT Subregionu Centralnego.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 538457-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Knurów, Krajowy numer identyfikacyjny 27625758700000, ul. ul. dr. Floriana Ogana 5, 44190 Knurów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323 392 308, e-mail zp@knurow.pl, faks 32 2351521, 3392292.
Adres strony internetowej (url): www.knurow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Montaż instalacji OZE w obiektach publicznych Gminy Knurów" - instalacja PV obiekt przy ul. Górniczej, instalacja PV obiekt przy ul. Szpitalnej.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.2.21.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania w formule "zaprojektuj i wybuduj" pn.: "Montaż instalacji OZE w obiektach publicznych Gminy Knurów" polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu instalacji PV na obiektach sportowych Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Knurowie: 1) przy ul. Górniczej 2 w Knurowie; 2) przy ul. Szpitalnej 23 w Knurowie; szczegółowo opisanych w § 2 i § 3 wzoru umowy. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Zadanie 1 (część projektowa) - polegające na przygotowaniu kompletnej dokumentacji projektowej - projektu budowlanego i wykonawczego wraz z kosztorysem ofertowym oraz STWIORB wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych uzgodnień, zgłoszeń i pozwoleń na realizację Zadania 2; 2) Zadanie 2 (część wykonawcza) - polegające na dostawie i montażu (wraz z uruchomieniem, oddaniem do użytku i przeszkoleniem użytkowników) na budynkach wskazanych przez Zamawiającego następujących instalacji odnawialnych źródeł energii: a) wykonanie instalacji w obiekcie sportowym MOSiR Knurów przy ul. Górniczej 2 w celu pozyskiwania energii elektrycznej o mocy 200 kWp z energii słonecznej z zastosowaniem fabrycznie nowych ogniw fotowoltaicznych typu monokrystalicznego. Zamawiający, na podstawie zapisów PFU, nie dopuszcza do zwiększenia obciążenia dachu części administracyjno - biurowej, krytej pływalni oraz hali sportowej bez wzmocnienia konstrukcji obiektu. Montaż ogniw fotowoltaicznych możliwy będzie po dokonaniu wzmocnienia elementów dla których przekroczona została nośność. Miejsce łączeń z istniejącą konstrukcją oraz wszystkie elementy wzmacniające konstrukcję należy zabezpieczyć antykorozyjnie. Dla paneli fotowoltaicznych wymagane jest wykonanie odpowiedniej konstrukcji, celem ich właściwego montażu. b) wykonanie instalacji w obiekcie sportowym MOSiR Knurów przy ul. Szpitalnej 23 w celu pozyskiwania energii elektrycznej o mocy nie mniejszej niż 30 kWp i nie większej niż 40 kWp z energii słonecznej z zastosowaniem fabrycznie nowych ogniw fotowoltaicznych typu monokrystalicznego. Dla paneli fotowoltaicznych wymagane jest wykonanie odpowiedniej konstrukcji, celem ich właściwego montażu. Należy wykonać wzmocnienie konstrukcji dachu w związku z dodatkowym obciążeniem dachu instalacją fotowoltaiczną. Istniejącą konstrukcję oraz jej wzmocnienie należy zabezpieczyć antykorozyjnie. Konieczne jest również wykonanie pokrycia dachu nową membraną PCV o gr. 1,5 mm (powierzchnia dachu - ok. 1270 m2). 3. W zakres robót wchodzą również prace, które nie są szczegółowo wymienione we wzorze umowy, a w szczególności w § 2 lub § 3 wzoru umowy, dokumentacji opracowanej w ramach Zadania 1, a które powinny być wykonane w celu zapewnienia realizacji całości i kompletności robót oraz zapewnienia pełnego bezpieczeństwa i właściwej organizacji robót, o których mowa w ust. 1, z wykorzystaniem urządzeń ochronnych i zabezpieczających w zakresie bhp, ochrony mienia Zamawiającego oraz Wykonawcy i zabezpieczenia przeciwpożarowego przy współpracy z innymi wykonawcami. 4. Zakres Zadania 1. 1) Zadanie 1 obejmuje wykonanie dokumentacji składającej się z: a) opisu technicznego; b) części graficznej. 2) Dokumentacja, o której mowa w punkcie poprzedzającym, winna składać się w szczególności z: a) harmonogramu rzeczowo - finansowo - terminowego, uzgodnionego z Zamawiającym; b) przedmiaru robót i kosztorysu ofertowego; c) opisów i rysunków niezbędnych do realizacji robót, sporządzonych zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. 3) Zadanie 1 należy wykonać dla każdego z obiektów wymienionych w ust. 1 niniejszego rozdziału z osobna w następującej ilości: a) część projektową: a.1) projekt budowlany: - 4 egzemplarze w formie pisemnej; - 1 egzemplarz w formie elektronicznej; a.2) projekt wykonawczy: - 3 egzemplarze w formie pisemnej; - 1 egzemplarz w formie elektronicznej; b) przedmiar robót: b.1) 2 egz. w formie pisemnej; b.2) 1 egz. w formie elektronicznej; c) kosztorys ofertowy: c.1) 3 egz. w formie pisemnej; c.2) 1 egz. w formie elektronicznej; d) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych: d.1) 3 egz. w formie pisemnej; d.2) 1 egz. w formie elektronicznej. 4) W zakres Zadania 1 wchodzi ponadto: a) sporządzenie koncepcji projektowej; b) uzyskanie wszystkich wymaganych prawem pozwoleń, zezwoleń, decyzji, opinii, odbiorów od wszystkich instytucji, urzędów, firm będących w jakikolwiek sposób powiązanych z realizowaną inwestycją; c) prowadzenie wszelkich spraw formalno - prawnych na etapie projektowania wynikających z obowiązujących przepisów i uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenie robót budowlanych związanych z planowaną inwestycją; d) wykonanie specyfikacji technicznych, świadectw energetycznych, analizy wytrzymałości konstrukcji dachu. 5) Szczegółowy zakres Zadania 1 określają: a) program funkcjonalno - użytkowy dla obiektu przy ul. Górniczej 2 w Knurowie; b) program funkcjonalno - użytkowy dla obiektu przy ul. Szpitalnej 23 w Knurowie; c) wytyczne wzmocnienia konstrukcji dachu hali sportowej, dachu pływalni oraz dachu części administracyjnej budynku MOSiR przy ul. Górniczej 2 w Knurowie w zakresie umożliwiającym wykonanie mikroelektrowni fotowoltaicznej; d) zestawienie parametrów; stanowiące zał. nr 4 do niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Zakres Zadania 2. 1) Zadanie 2 obejmuje wykonanie robót budowlanych na każdym z obiektów wymienionych w ust. 1 niniejszego rozdziału, na podstawie opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji, o której mowa w ust. 4 niniejszego rozdziału oraz wymagań określonych w niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami, a w szczególności określonych w Programach funkcjonalno-użytkowych oraz Wytycznych wzmocnienia konstrukcji dachu hali sportowej, dachu pływalni oraz dachu części administracyjnej budynku MOSiR przy ul. Górniczej 2 w Knurowie w zakresie umożliwiającym wykonanie mikroelektrowni fotowoltaicznej, o których mowa w ust. 4 pkt 5 niniejszego rozdziału. 2) W zakres Zadania 2 wchodzi ponadto: 3) prowadzenie wszelkich spraw formalno-prawnych podczas wykonywania robót budowlanych wynikających z obowiązujących przepisów oraz wzoru umowy; 4) przygotowanie terenu budowy zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, Programami funkcjonalno-użytkowymi, obowiązującymi przepisami, normami, wiedzą techniczną oraz pisemnymi uzgodnieniami z Zamawiającym; 5) adaptacja istniejących pomieszczeń; 6) wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, Programami funkcjonalno-użytkowymi, Wytycznymi wzmocnienia konstrukcji dachu hali sportowej, dachu pływalni oraz dachu części administracyjnej budynku MOSiR przy ul. Górniczej 2 w Knurowie w zakresie umożliwiającym wykonanie mikroelektrowni fotowoltaicznej, obowiązującymi przepisami, normami, wiedzą techniczną oraz pisemnymi uzgodnieniami z Zamawiającym; 7) przeprowadzenie odbiorów robót budowlanych zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, Programami funkcjonalno-użytkowymi, obowiązującymi przepisami, normami, wiedzą techniczną oraz pisemnymi uzgodnieniami z Zamawiającym; 8) przeprowadzenie nastaw wszystkich zastosowanych, zaadaptowanych urządzeń, technologii; 9) przeprowadzenie odpowiednich pomiarów, testów oraz sporządzenie na ich podstawie protokołów; 10) sporządzenie instrukcji obsługi, instrukcji użytkowania oraz serwisowania wszystkich zastosowanych, zaadaptowanych urządzeń, technologii; 11) przeprowadzenie szkoleń dla osób wskazanych przez Zamawiającego. Szkolenie powinno dotyczyć właściwej obsługi, eksploatacji urządzeń, technologii; 12) zapewnienie obsługi gwarancyjnej zgodnie z wytycznymi producentów urządzeń, opracowaną dokumentacją projektową, Programami funkcjonalno-użytkowymi; 13) wypełnianie otworów oraz naprawy części uszkodzonych wypraw (elementów wykończeniowych) podczas wykonywanych robót budowlanych; 14) przeprowadzanie okresowych przeglądów i konserwacji instalacji odnawialnych źródeł energii i ich poszczególnych elementów zgodnie z zaleceniami producentów; 15) usunięcie wszelkich wad (w tym dokonanie regulacji i innych czynności niezbędnych do należytego funkcjonowania instalacji odnawialnych źródeł energii) wykrytych w ramach przeprowadzonych przeglądów okresowych lub gwarancyjnych. 6. Wykonawca zobowiązany jest, po odbiorze Zadania 1 przez Zamawiającego, do pełnienia nadzoru autorskiego, tj. do dokonywania na każde żądanie Zamawiającego ewentualnych korekt wykonanego Zadania 1. W ramach nadzoru autorskiego Wykonawca zobowiązuje się na wezwania Zamawiającego, do nadzoru w toku realizacji inwestycji nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych z Zadaniem 1 i obowiązującymi przepisami, w tym techniczno-budowlanymi i Polskimi Normami, w terminie wskazanym w wezwaniu Zamawiającego, a ponadto do: 1) uzupełniania szczegółów Zadania 1 oraz wyjaśniania Zamawiającemu wątpliwości powstałych w toku realizacji inwestycji; 2) uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w Zadaniu 1, zgłoszonych przez kierownika budowy lub Inspektora nadzoru Zamawiającego, z jednoczesnym poinformowaniem Zamawiającego o ewentualnym wzroście kosztów inwestycji wynikającym z wprowadzenia danej zmiany. Szczegółowe obowiązki oraz zakres nadzoru autorskiego określa wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 1) zał. nr 1 do SIWZ - wzór umowy; 2) zał. nr 4 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia, tj. dokumenty wskazane w integralnej części SIWZ - str. 1 ust. 4 pkt 1), 2), 3) i 4). Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SIWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych. 8. Całość realizacji zamówienia, w tym wykonywanie praw i obowiązków Zamawiającego, będzie prowadził Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Knurowie, ul. Górnicza 2, 44-193 Knurów - samorządowa jednostka budżetowa, zwany dalej Realizatorem. 9. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych wszędzie tam, gdzie w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia przedmiot zamówienia opisany został za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. 10. Wszelkie parametry, w tym parametry techniczno - eksploatacyjne oraz użytkowe urządzeń i materiałów zastosowanych przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia muszą spełniać wymogi wskazane w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia. Podanie typów urządzeń oraz nazw producentów należy traktować jako przykładowe. 11. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji jakości: 1) na dokumentację projektową - projekty: budowlany i wykonawczy objęte niniejszym zamówieniem (Zadanie 1) - na okres 24 miesięcy; 2) na wykonane prace budowlano - montażowe (roboty budowlane) objęte niniejszym zamówieniem - na okres 7 lat, w tym: a) na inwertery - na okres zadeklarowany w ofercie, nie krótszy niż 10 lat (gwarancja producenta); b) na panele fotowoltaiczne - na okres zadeklarowany w ofercie, nie krótszy niż 10 lat (gwarancja producenta); licząc od daty przekazania przez Wykonawcę Zadania 1 i każdej z poszczególnych części Zadania 2 i przejęcia ich przez Zamawiającego, jako należycie wykonanych potwierdzonych protokołem zdawczo odbiorczym, o którym mowa w § 7 ust. 2 wzoru umowy lub bezusterkowym protokołem odbioru, o którym mowa w § 12 ust. 5 wzoru umowy. Ponadto Wykonawca zapewnia gwarancję producenta paneli przez okres 25 lat na spadek mocy paneli do minimalnie 80% wartości początkowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 71327000-6, 71323100-9, 71320000-7, 71313430-8, 45223000-6, 45453000-7, 45311100-1, 45317300-5, 45312310-3, 45315300-1, 45300000-0, 09331200-0, 09332000-5, 45261215-4, 71314100-3, 31122000-7, 45316200-7, 32410000-0, 45317000-2, 45314320-0, 45261910-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2090807.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Produkcyjny EPLAN Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Prosta 6
Kod pocztowy: 43-100
Miejscowość: Tychy
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2619900.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2619900.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2619900.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.