To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-15
Ogłoszenie nr 500137385-N-2018 z dnia 15-06-2018 r.
Sąd Rejonowy w Mikołowie: REMONTU BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W MIKOŁOWIE PRZY UL. KS. KARD. ST. WYSZYŃSKIEGO 4 CZĘŚĆ IV, V, VI
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 559404-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500118222-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Sąd Rejonowy w Mikołowie, Krajowy numer identyfikacyjny 32220600000,
ul. ul. Wyszyńskiego
42718,
43190
Mikołów, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
322 262 705, e-mail
administracja@mikolow.sr.gov.pl, faks
322 262 705.
Adres strony internetowej (url): www.mikolow.sr.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REMONTU BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W MIKOŁOWIE PRZY UL. KS. KARD. ST. WYSZYŃSKIEGO 4 CZĘŚĆ IV, V, VI
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Prez. 1184/18 15R
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na podstawie dokumentacji projektowej "REMONTU BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W MIKOŁOWIE PRZY UL. KS. KARD. ST. WYSZYŃSKIEGO 4" CZĘŚĆ IV - wymiana okien, V - remont elewacji, VI - remont łazienek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres zawiera dokumentacja projektowa i inne dokumenty wskazane w SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45400000-1, 39000000-2, 45300000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Wymiana okien |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
463287.73
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: F.P.H.U Progress Marek Adamczyk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
379895.94
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Remont elewacji |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W toku postępowania, w odniesieniu do części V i VI zamówienia, w terminie złożono jedną ofertę na obydwie wymienione części zamówienia. Oferta ta w przypadku każdej spośród części zamówienia V i VI, przewyższa kwoty, jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na ich sfinansowanie. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, gdy cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. W przedmiotowym postępowaniu, w odniesieniu do części V i VI zamówienia wystąpiły następujące różnice pomiędzy kwotami przeznaczonymi na realizację poszczególnych części zamówieni, a najkorzystniejszą ofertą: Części zamówienia: Przeznaczono: Najkorzystniejsze oferty Remont elewacji i strefy wejścia: 689 679,50 zł 875 838,58 zł Remont sali rozpraw, remont toalet, malowanie: 231 604,94 zł 275 315,45 zł Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację części V i VI zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Remont łazienek |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W toku postępowania, w odniesieniu do części V i VI zamówienia, w terminie złożono jedną ofertę na obydwie wymienione części zamówienia. Oferta ta w przypadku każdej spośród części zamówienia V i VI, przewyższa kwoty, jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na ich sfinansowanie. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, gdy cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. W przedmiotowym postępowaniu, w odniesieniu do części V i VI zamówienia wystąpiły następujące różnice pomiędzy kwotami przeznaczonymi na realizację poszczególnych części zamówieni, a najkorzystniejszą ofertą: Części zamówienia: Przeznaczono: Najkorzystniejsze oferty Remont elewacji i strefy wejścia: 689 679,50 zł 875 838,58 zł Remont sali rozpraw, remont toalet, malowanie: 231 604,94 zł 275 315,45 zł Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację części V i VI zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- "Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej oraz majątku Zakładu Gospodarki Lokalowej w Mikołowie w okresie od 01-04-2025 do 31-03-2026"
- Budowa chodnika wzdłuż łącznika ulic Młyńska-Pszczyńska w Mikołowie
- Zaprojektowanie i budowa trybuny na terenie boiska LKS 45 Bujaków (Budżet Obywatelski)
- Dostawa leków
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku na Centrum Usług Społecznych w Sępólnie Krajeńskim wraz z planem zagospodarowania oraz infrastrukturą techniczną
- "Budowa ul. Sielanka w Tarnowskich Górach"
- Termomodernizacja budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Grabowie
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa 2-ch sięgaczy ulicy Granicznej"
- Budowa przedszkola w systemie modułowym przy ul. Przylaszczkowej w Warszawie
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku przy ul. Leszczyńskiego 58 w Lublinie z funkcji dydaktycznej na akademik
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.