To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-18
Ogłoszenie nr 500138649-N-2018 z dnia 18-06-2018 r.
Urząd Gminy Iwonicz-Zdrój: Budowa budynku Remizy Strażackiej i Przychodni Zdrowia, budowa parkingu i wewnętrznej instalacji oświetlenia terenu w Iwoniczu - etap II
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Dofinansowanie w ramach poddziałania 19.2 "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" z wyłączeniem projektów grantowych oraz operacji w zakresie podejmowania działalności gospodarczej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 538663-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Iwonicz-Zdrój, Krajowy numer identyfikacyjny ,
ul. Aleja Słoneczna
28,
38440
Iwonicz-Zdrój, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
13 435-02-12, e-mail
sekretariat@iwonicz-zdroj.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.bip.iwonicz-zdroj.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa budynku Remizy Strażackiej i Przychodni Zdrowia, budowa parkingu i wewnętrznej instalacji oświetlenia terenu w Iwoniczu - etap II
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IR.271.5.2018.IZ
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. ETAP II obejmuje: a) roboty budowlane: - tynki i okładziny ścian wewnętrznych, - tynki i okładziny sufitów podwieszonych, - podłoża i posadzki, - roboty malarskie, - montaż wentylacji grawitacyjnej przewodami elastycznymi, - dostawę i montaż windy - dostawę i montaż stolarki i ślusarki, - dostawę i montaż uchwytów dla osób niepełnosprawnych - wykonanie balustrad schodowych, b) roboty elektryczne: - montaż WLZ, - montaż rozdzielni RR, - montaż rozdzielni RS, - montaż rozdzielni RP, - trasy kablowe, - instalację oświetleniową, - instalację gniazd wtykowych, - zasilanie urządzeń, - zasilenie dedykowane, - połączenia wyrównawcze, - zintegrowany system alarmowania OSP, - oświetlenie zewnętrzne parkingu, - instalacja kotłowni, - pomiary, - instalację niskoprądową jako przygotowanie tras kablowych, sieć strukturalną, - instalację multimedialną, - instalację oddymiania, - podtrzymania drzwi windy, c) roboty instalacyjne wod-kan, co. gaz, wentylacji mechanicznej: - instalacja centralnego ogrzewania, - instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji, - instalacji kanalizacji sanitarnej, - instalacji hydrantowej, - instalacji gazowej, - instalacji kotłowni gazowej, - instalacji sprężonego powietrza, - instalacji wentylacji mechanicznej, d) roboty drogowe - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne, - warstwy podbudowy z kruszywa, - obrzeża i krawężniki na ławie betonowej, - nawierzchnia z betonowej kostki brukowej, - schody zewnętrzne z betonowych elementów, - podjazdu dla niepełnosprawnych z betonowych elementów. Szczegółowy zakres prac obejmujący przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 8 - dokumentacja techniczna - załącznik do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego. UWAGA !! Zamieszczone jako załączniki do siwz opisy techniczne oraz dokumentacja projektu budowlanego dotyczą całego zadania pn. "Budowa budynku Remizy Strażackiej i Przychodni Zdrowia, budowa parkingu i wewnętrznej instalacji oświetlenia terenu w Iwoniczu". Oferent do wyceny etapu II winien brać pod uwagę elementy obejmujące swym zakresem roboty określone w w/w punktach, opisie przedmiotu zamówienia, wybranych elementach dokumentacji projektowej oraz w przedmiarach robót (przedmiary zawierają uaktualniony zakres do realizacji w II etapie). Zamawiający w celu ułatwienia wyceny w załączniku do siwz nr 8 dokumentacja techniczna, zamieścił dwa foldery o nazwie "Dokumentacja projektowa I - całość" (zawiera całość dokumentacji, z której należy wybrać wybrane elementy objęte etapem II) oraz folder o nazwie "Dokumentacja II" (zawiera elementy do wyceny etapu II). Zamawiający wskazuje, że zgodnie z zapisami art. 29 ust. 5 oraz art. 30 ust. 8 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, wymagania dotyczące dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz uwzględniające potrzeby użytkowników zostały zawarte w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacja projektowa). UWAGA!! W przypadku użycia w dokumentacji przetargowej (SIWZ wraz z załącznikami) nazw własnych, technologii, narzędzi, materiałów itp. należy je traktować jako przykładowe mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Technologia, narzędzia i materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii jakości nie niższej (równoważnej) niż ta wskazana w SIWZ i załącznikach do niej. 2. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu na którym będzie wykonywany przedmiot zamówienia i zapoznał się z przed¬miotem zamówienia oraz zakresem Etapu II. 3. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga aby w okresie realizacji zamówienia osoby, które będą wykonywały czynności związane z realizacją zamówienia były zatrudnione u wykonawcy lub podwykonawcy na podstawie umowy o pracę. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są w Rozdziale II pkt. 9 SIWZ oraz projekcie umowy. 4. Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę musi wynosić co najmniej 60 miesięcy. Ustala się okres rękojmi równy okresowi gwarancji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45200000-7
Dodatkowe kody CPV: 45262500-6, 45410000-4, 45431200-9, 45421146-9, 45320000-6, 45432100-4, 45421000-4, 45442100-8, 45311200-2, 45311100-1, 45310000-3, 45314320-0, 45312200-9, 45312000-7, 45216121-8, 45300000-0, 45331221-1, 42123610-6, 45331210-1, 45331200-8, 45331100-7, 45332300-6, 45332000-3, 45332400-7, 45330000-9, 45333000-0, 45331110-0, 45332200-5, 45111200-0, 45233222-1, 45233200-1, 45233260-9, 45233200-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1910066.94
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ECORESBUD Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2380835.16
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
więcej: Układy sprężonego powietrza »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.