eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iwonicz-ZdrójBudowa budynku Remizy Strażackiej i Przychodni Zdrowia, budowa parkingu i wewnętrznej instalacji oświetlenia terenu w Iwoniczu - etap II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-18

Ogłoszenie nr 500138649-N-2018 z dnia 18-06-2018 r.

Urząd Gminy Iwonicz-Zdrój: Budowa budynku Remizy Strażackiej i Przychodni Zdrowia, budowa parkingu i wewnętrznej instalacji oświetlenia terenu w Iwoniczu - etap II

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Dofinansowanie w ramach poddziałania 19.2 "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" z wyłączeniem projektów grantowych oraz operacji w zakresie podejmowania działalności gospodarczej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 538663-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Iwonicz-Zdrój, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. Aleja Słoneczna 28, 38440 Iwonicz-Zdrój, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 13 435-02-12, e-mail sekretariat@iwonicz-zdroj.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.bip.iwonicz-zdroj.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa budynku Remizy Strażackiej i Przychodni Zdrowia, budowa parkingu i wewnętrznej instalacji oświetlenia terenu w Iwoniczu - etap II

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IR.271.5.2018.IZ

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. ETAP II obejmuje: a) roboty budowlane: - tynki i okładziny ścian wewnętrznych, - tynki i okładziny sufitów podwieszonych, - podłoża i posadzki, - roboty malarskie, - montaż wentylacji grawitacyjnej przewodami elastycznymi, - dostawę i montaż windy - dostawę i montaż stolarki i ślusarki, - dostawę i montaż uchwytów dla osób niepełnosprawnych - wykonanie balustrad schodowych, b) roboty elektryczne: - montaż WLZ, - montaż rozdzielni RR, - montaż rozdzielni RS, - montaż rozdzielni RP, - trasy kablowe, - instalację oświetleniową, - instalację gniazd wtykowych, - zasilanie urządzeń, - zasilenie dedykowane, - połączenia wyrównawcze, - zintegrowany system alarmowania OSP, - oświetlenie zewnętrzne parkingu, - instalacja kotłowni, - pomiary, - instalację niskoprądową jako przygotowanie tras kablowych, sieć strukturalną, - instalację multimedialną, - instalację oddymiania, - podtrzymania drzwi windy, c) roboty instalacyjne wod-kan, co. gaz, wentylacji mechanicznej: - instalacja centralnego ogrzewania, - instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji, - instalacji kanalizacji sanitarnej, - instalacji hydrantowej, - instalacji gazowej, - instalacji kotłowni gazowej, - instalacji sprężonego powietrza, - instalacji wentylacji mechanicznej, d) roboty drogowe - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne, - warstwy podbudowy z kruszywa, - obrzeża i krawężniki na ławie betonowej, - nawierzchnia z betonowej kostki brukowej, - schody zewnętrzne z betonowych elementów, - podjazdu dla niepełnosprawnych z betonowych elementów. Szczegółowy zakres prac obejmujący przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 8 - dokumentacja techniczna - załącznik do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego. UWAGA !! Zamieszczone jako załączniki do siwz opisy techniczne oraz dokumentacja projektu budowlanego dotyczą całego zadania pn. "Budowa budynku Remizy Strażackiej i Przychodni Zdrowia, budowa parkingu i wewnętrznej instalacji oświetlenia terenu w Iwoniczu". Oferent do wyceny etapu II winien brać pod uwagę elementy obejmujące swym zakresem roboty określone w w/w punktach, opisie przedmiotu zamówienia, wybranych elementach dokumentacji projektowej oraz w przedmiarach robót (przedmiary zawierają uaktualniony zakres do realizacji w II etapie). Zamawiający w celu ułatwienia wyceny w załączniku do siwz nr 8 dokumentacja techniczna, zamieścił dwa foldery o nazwie "Dokumentacja projektowa I - całość" (zawiera całość dokumentacji, z której należy wybrać wybrane elementy objęte etapem II) oraz folder o nazwie "Dokumentacja II" (zawiera elementy do wyceny etapu II). Zamawiający wskazuje, że zgodnie z zapisami art. 29 ust. 5 oraz art. 30 ust. 8 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, wymagania dotyczące dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz uwzględniające potrzeby użytkowników zostały zawarte w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacja projektowa). UWAGA!! W przypadku użycia w dokumentacji przetargowej (SIWZ wraz z załącznikami) nazw własnych, technologii, narzędzi, materiałów itp. należy je traktować jako przykładowe mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Technologia, narzędzia i materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii jakości nie niższej (równoważnej) niż ta wskazana w SIWZ i załącznikach do niej. 2. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu na którym będzie wykonywany przedmiot zamówienia i zapoznał się z przed¬miotem zamówienia oraz zakresem Etapu II. 3. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga aby w okresie realizacji zamówienia osoby, które będą wykonywały czynności związane z realizacją zamówienia były zatrudnione u wykonawcy lub podwykonawcy na podstawie umowy o pracę. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są w Rozdziale II pkt. 9 SIWZ oraz projekcie umowy. 4. Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę musi wynosić co najmniej 60 miesięcy. Ustala się okres rękojmi równy okresowi gwarancji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45200000-7


Dodatkowe kody CPV: 45262500-6, 45410000-4, 45431200-9, 45421146-9, 45320000-6, 45432100-4, 45421000-4, 45442100-8, 45311200-2, 45311100-1, 45310000-3, 45314320-0, 45312200-9, 45312000-7, 45216121-8, 45300000-0, 45331221-1, 42123610-6, 45331210-1, 45331200-8, 45331100-7, 45332300-6, 45332000-3, 45332400-7, 45330000-9, 45333000-0, 45331110-0, 45332200-5, 45111200-0, 45233222-1, 45233200-1, 45233260-9, 45233200-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1910066.94
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ECORESBUD Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Piłsudskiego 23
Kod pocztowy: 38-200
Miejscowość: Jasło
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2380835.16
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2380835.16
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2866786.62
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.