To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-19
Ogłoszenie nr 500138777-N-2018 z dnia 19-06-2018 r.
Centrum Administracyjne Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Komarnie: Wyposażenie w meble
pomieszczeń mieszkalnych oraz w meble kuchenne pod zabudowę do potrzeb placówki
opiekuńczo-wychowawczej w Maniach wraz z mieszkaniami chronionymi
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 - 2020, Oś priorytetowa 13 Infrastruktura społeczna, Działanie 13.2 Infrastruktura usług społecznych
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 557711-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Postępowanie prowadzi Centrum Administracyjne Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych Komarno 13, 21-543 Konstantynów w imieniu i na rzecz Powiatu Bialskiego.
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Administracyjne Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Komarnie, Krajowy numer identyfikacyjny 3019616100000,
ul. Komarno
13,
21543
Konstantynów, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
83 3414282, 502 503051, e-mail
arka131@wp.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): https://capowkomarno.bip.lubelskie.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
https://capowkomarno.bip.lubelskie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyposażenie w meble pomieszczeń mieszkalnych oraz w meble kuchenne pod zabudowę do potrzeb placówki opiekuńczo-wychowawczej w Maniach wraz z mieszkaniami chronionymi
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):CA.262.2.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest " Wyposażenie w meble pomieszczeń mieszkalnych oraz w meble kuchenne pod zabudowę do potrzeb placówki opiekuńczo-wychowawczej w Maniach wraz z mieszkaniami chronionymi." 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załącznik nr 1 do SIWZ. (opis + rysunki)
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
92455.28
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe Studio 7 Piotr Chodakowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
92455.28
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu
nieograniczonego wpłynęły dwie oferty spełniające wymagania podane w SIWZ, które nie
podlegały odrzuceniu. W wyniku analizy złożonych ofert stwierdzono, że jedna z ofert P.P.H.U.
Studio 7 Piotr Chodakowski , budzi wątpliwości w stosunku do przedmiotu zamówienia i znacznie
odbiega od ustalonej przez Zamawiającego szacunkowej kwoty za realizację przedmiotu
zamówienia, w szczególności jest niższa o 32 % od wartości zamówienia i budzi wątpliwość co do
możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami, określonymi w
Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w związku z czym Zamawiający działając w trybie
art. 90 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz.
1579 z późn. zm.) zwrócił się w dniu 29.05.2018r. do P.P.H.U. Studio 7 Piotr Chodakowski
Miąsowa 19 , 28-305 Sobków z prośbą o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenia dowodów,
dotyczących części składowych oferty mających wpływ na wysokość zaoferowanej przez oferenta
ceny za realizację przedmiotowego zadania. Termin złożenia wyjaśnień upływał 06.06.2018r. o
godz. 15.00 Oferent złożył wyjaśnienia w terminie ustalonym przez zamawiającego.
Komisja przeanalizowała wyjaśnienia oraz złożone dowody w tym kalkulacje cenową kosztów
zamówienia oraz potwierdzenia zastosowania wskazanych przez zamawiającego materiałów oraz
akcesoriów w przedmiocie zamówienia, czym Wykonawca udowodnił, nie budząc wątpliwości
Zamawiającego, że składowe ceny oferty są racjonalne i gwarantują prawidłowe wykonanie
przedmiotu zamówienia. Przedstawione wyjaśnienia, zostały odpowiednio umotywowane,
uzasadniają podaną cenę w ofercie, przekonując, że nie jest ona rażąco niska. Wykonawca
udowodnił, że jego cena jest wiarygodna, tzn. że z tytułu realizacji zamówienia
INNE PRZETARGI KONSTANTYNÓW
więcej: przetargi KONSTANTYNÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja pomieszczeń Dyrektora Artystycznego w gmachu Filharmonii Narodowej w Warszawie
- Dostawa foteli i innych mebli biurowych dla Urzędu Miasta Krakowa w 2025 roku
- Dostawa mebli oraz pozostałego wyposażenia do nowego budynku Szkoły Podstawowej w Różynach
- Zakup wyposażenia do nowego segmentu dydaktycznego w Zespole Szkół w Starym Sączu zlokalizowanego przy ul. Daszyńskiego 15
- Pierwsze wyposażenie w nowym budynku Zespołu Szkół Specjalnych i Placówek Oświatowych w Radomiu
- Remont i wyposażenie pomieszczeń budynku D Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. POW 3/5 w Łodzi - etap I
więcej: Różne meble i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.