To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-19
Ogłoszenie nr 500139069-N-2018 z dnia 19-06-2018 r.
Burmistrz Gminy Kozienice: Modernizacja części parterowej szkoły PSP Nr 4 na potrzeby oddziałów przedszkolnych wraz z przebudową wejścia do budynku dydaktycznego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 549709-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Burmistrz Gminy Kozienice, Krajowy numer identyfikacyjny 52374900000,
ul. ul. Parkowa
5,
26900
Kozienice, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
486 117 100, e-mail
igor.czerwinski@kozienice.pl, faks
486 142 048.
Adres strony internetowej (url): www.kozienice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja części parterowej szkoły PSP Nr 4 na potrzeby oddziałów przedszkolnych wraz z przebudową wejścia do budynku dydaktycznego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WI.7011.24.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: "Modernizacja części parterowej szkoły PSP nr 4 na potrzeby oddziałów przedszkolnych wraz z przebudową wejścia do budynku dydaktycznego" obejmująca: ? Roboty rozbiórkowe /ścian działowych, okładzin ściennych i podłogowych, demontaż stolarki drzwiowej i okiennej, urządzeń sanitarnych, wykładzin PCV, posadzek betonowych, przebicie i poszerzenie otworów, opaska, chodniki z kostki betonowej, schody betonowe obłożone płytkami/; ? Roboty modernizacyjne / ściany działowe, wentylacja grawitacyjna, uzupełnienia ścian, wykonanie posadzek samopoziomujących, okładziny ścian i podłóg, stolarka drzwiowa - aluminiowa i drewniana ławy fundamentowe, mury fundamentowe, ściany nadziemia konstrukcyjne, nadproża okienne i drzwiowe, wieniec, dach, izolacje przeciwwilgociowe i cieplne, sufity w suchej zabudowie na stelażu metalowym krzyżowym, parapety z konglomeratu /, ? wykończenie wewnętrzne - gładź gipsowa malowana farbami akrylowymi, tynki cementowo - wapienne, ? wykończenie zewnętrzne - elewacja tynk akrylowy, pokrycie dachu, obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe, schody wylewane żelbetowe obłożone granitem, opaska, chodniki ? wyposażenie łazienek /stal nierdzewna satyna- kosz na śmieci, pojemniki na: mydło, papier toaletowy, ręczniki papierowe, szczotki, lustra/ , ? wyposażenie pomieszczeń socjalnych /zabudowa meblowa, zlewozmywak z baterią, zmywarka, pralko suszarka, umywalka/ , ? wyposażenie oddziałów przedszkolnych / krzesła, stoliki, szafki, szafy na leżaki i pomoce dydaktyczne, biurka, leżaki, ławeczki, dywany, tablice informacyjne, meble do sali i zestawy do zabaw/, ? wyposażenie stołówki /stoliki regulowane, krzesełka/, ? instalacje wewnętrzne: sanitarne i elektryczne, 2. W ramach realizacji zadania inwestycyjnego oraz jego wyceny należy dodatkowo uwzględnić: a) wyznaczenie geodezyjnie obiektu w terenie, b) geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, c) zabezpieczenie i oznakowanie terenu budowy, d) przygotowanie wszelkich niezbędnych dokumentów do złożenia wniosku na uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu, e) wykonanie na czas budowy zaplecza budowy, f) we własnym zakresie i na swój koszt zabezpieczy pobór wody i energii na placu budowy na warunkach dysponentów sieci, g) Wykonawca zobowiązany jest do takiej organizacji realizacji przedmiotu zamówienia aby organizacja placu budowy i robót umożliwiała ciągłość funkcjonowania obiektu do dnia 30.06.2018r. Wszelkie prace wykonywane do dnia 30.06.2018r. uzgadniać z Dyrektorem szkoły tak aby nie kolidowało to z funkcjonowaniem przedszkola i szkoły. h) Inne roboty towarzyszące przy pracach remontowych na wysokościach nie wymienione w dokumentacji między innymi: transport materiałów nowych i pochodzących z rozbiórki, rusztowania, trwałe wygrodzenie placu budowy, odtworzeniowe po wykonanej rozbiórce /uzupełnienie tynków, szpachlowanie, malowanie, wszelkie niezbędne przeróbki po robotach demontażowych/, odgruzowanie przewodów kominowych, wywóz gruzu oraz innych materiałów pochodzących z placu budowy wraz z ich utylizacją. - pozostały zakres zgodny z opracowanym projektem budowlanym i wykonawczym.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV: 45200000-9, 45400000-1, 45300000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
516589.98
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługi Sprzętem Specjalistycznym Joanna Adamczyk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
697736.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KOZIENIC
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich na potrzeby Urzędu Miejskiego w Kozienicach - rok 2025
- Dostawa betonowych piwnic grobowych dwuosobowych
więcej: przetargi w Kozienicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
- Przebudowa drogi gminnej nr 113006E w m. Białogórne gm. Biała Rawska
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.