eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźARANŻACJA I WYKONANIE EKSPOZYCJI I WYPOSAŻENIA CENTRUM NAUKI I TECHNIKI W ŁODZI

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-20

Ogłoszenie nr 500140266-N-2018 z dnia 20-06-2018 r.

"EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi: ARANŻACJA I WYKONANIE EKSPOZYCJI I WYPOSAŻENIA CENTRUM NAUKI I TECHNIKI W ŁODZI

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Aranżacja i wykonanie ekspozycji i wyposażenia Centrum Nauki i Techniki w Łodzi

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 538434-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500085893-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

"EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 10052223800000, ul. ul. Targowa 1/3, 90-022 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 42 233 50 53, e-mail zamowienia@ec1lodz.pl, faks 42 638 59 58.
Adres strony internetowej (url): www.bip.ec1lodz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytucja Kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ARANŻACJA I WYKONANIE EKSPOZYCJI I WYPOSAŻENIA CENTRUM NAUKI I TECHNIKI W ŁODZI

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

162/CNT/PN/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa zaprojektowania i wykonania Stanowisk, zgodnie z poniższą specyfikacją, stanowiących część Ekspozycji Centrum Nauki i Techniki EC1 (CNiT), w ramach Ścieżki "Rozwój wiedzy i cywilizacji" w zakresie określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w podziale na: ZADANIE 1 ZADANIE 2 ZADANIE 3 Poszczególne Zadania obejmują: ZADANIE 1: Wykonanie lub dokończenie, dostarczenie, podłączenie i uruchomienie Stanowisk zaprojektowanych przez Wykonawcę na podstawie opisu przedmiotu zamówienia (SOPZ). W tej części Wykonawca ma w swoim zakresie: 1) zaprojektowanie i wykonanie wg projektu Stanowiska 2.6 Spadek swobodny; 2) zaprojektowanie dokończenia i wykonanie wg projektu Stanowiska 2.19.2 Efekt Magnusa; 3) zaprojektowanie i wykonanie wg projektu Stanowiska 2.33 Lewitacja magnetyczna; 4) zaprojektowanie i wykonanie wg projektu Stanowiska 2.60 Odnawialne źródła energii. ZADANIE 2: Wykonanie, dostarczenie, podłączenie i uruchomienie Stanowisk na podstawie zaktualizowanych projektów wykonawczych Stanowisk. W tej części Wykonawca ma w swoim zakresie: 1) weryfikację dostarczonych przez Zamawiającego projektów wraz z uwagami oraz ich aktualizację; 2) wykonanie wg zaktualizowanego projektu Stanowiska 2.8 Rzut ukośny; 3) wykonanie wg zaktualizowanego projektu Stanowiska 2.11 Rezonans mechaniczny. ZADANIE 3: Wykonanie, dostarczenie, podłączenie i uruchomienie stanowisk zaprojektowanych przez Wykonawcę na podstawie opisu przedmiotu zamówienia (SOPZ). W tej części Wykonawca ma w swoim zakresie: 1) zaprojektowanie i wykonanie wg projektu wieloelementowego Stanowiska 2.4 Machina mechaniczna, składającego się ze Stanowisk: 2.4.1 Machina mechaniczna - zegar 2.4.2 Machina mechaniczna - przekładania 2.4.3 Machina mechaniczna - drezyna 2.4.4 Machina mechaniczna - zębatkowa układanka 2.4.5 Machina mechaniczna - labirynt szalonego mechanika Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) dla poszczególnych zadań określa Załącznik Nr 1 do SIWZ oraz załączona do niego dokumentacja: 1) 2.11 Rezonans mechaniczny 2 - zespół Stanowisk - Załącznik 1b do SIWZ 2) _2.8 Rzut ukośny - Załącznik 1c do SIWZ 3) _2.6 Spadek swobodny - Załącznik 1d do SIWZ 4) G01 Kiosk - Załącznik 1e do SIWZ 5) 2018.02.22_Projekt powykonawczy Instalacji elektrycznej i niskoprądowej Zadania 1,2,3 - Załącznik 1f do SIWZ PEŁEN DOSTĘP DO ZAŁĄCZNIKÓW 1b-1f znajduje się pod adresem: https://betelgeza.ec1lodz.pl/index.php/s/rmKXPQbNHA7VxFK Słownik definicji użytych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1a do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w "Istotnych postanowieniach umowy" stanowiących niżej wymienione załączniki do SIWZ: Załącznik nr 2a ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY DLA ZADANIA 1 Załącznik nr 2b ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY DLA ZADANIA 2 Załącznik nr 2c ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY DLA ZADANIA 3 Wszelkie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne z zastosowaniem znaków towarowych, określenie norm, aprobat, certyfikatów, atestów, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów, właściwości i standardów jakościowych oraz technicznych, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. GWARANCJA Zamawiający wymaga dla poszczególnych zadań udzielenia gwarancji w podanym niżej okresie: ZADANIE 1 24 miesiące ZADANIE 2 minimum 24 miesiące, okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert ZADANIE 3 24 miesiące WIZJA LOKALNA: 1) W celu prawidłowego przygotowania oferty oraz oszacowania kosztów realizacji usługi zaleca się dokonanie wizji lokalnej. 2) Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 3) Prowadzenie jakichkolwiek ustaleń podczas wizji nie jest wiążące. Wszelkie merytoryczne pytania należy kierować do Zamawiającego pisemnie lub e-mailem, zgodnie z postanowieniami niniejszej SIWZ. Wizja lokalna będzie mogła mieć miejsce w dni robocze - w godzinach 9.00 - 13.00,

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 79932000-6


Dodatkowe kody CPV: 79930000-2, 79632000-3, 72210000-0, 72240000-9, 92312213-7, 32322000-6, 30231000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza i który zostanie zaproszony do podpisania umowy, wymagane będzie wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 10% ceny oferty dla zadań 1,2,3

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: ZADANIE 1

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty. Postępowanie w zadaniu 1 unieważniono na postawie art. 93 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: ZADANIE 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 250000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ART FM Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Waszyngtona 1, 30-204 KRAKÓW
Kod pocztowy: 30-204
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 170970
Oferta z najniższą ceną/kosztem 170970
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 532467
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: ZADANIE 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 390000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 510327
Oferta z najniższą ceną/kosztem 510327
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 884739
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.