To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-20
Ogłoszenie nr 500141168-N-2018 z dnia 20-06-2018 r.
Gmina Miasto Nowy Targ: Dostawa energii elektrycznej do budynku Urzędu Miasta Nowy Targ, jednostek Gminy Miasto Nowy Targ w okresie od 1 lipca 2018r. do 30 czerwca 2019r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 556254-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500109565-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Nowy Targ, Krajowy numer identyfikacyjny 52395600000,
ul. ul. Krzywa
1,
34400
Nowy Targ, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
182 611 244, e-mail
krzysztof_iskra@um.nowytarg.pl, faks
182 662 312.
Adres strony internetowej (url): www.nowytarg.pl
Adres profilu nabywcy: www.nowytarg.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa energii elektrycznej do budynku Urzędu Miasta Nowy Targ, jednostek Gminy Miasto Nowy Targ w okresie od 1 lipca 2018r. do 30 czerwca 2019r.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.12.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do budynku Urzędu Miasta Nowy Targ, jednostek Gminy Miasto Nowy Targ w okresie od 1 lipca 2018r. do 30 czerwca 2019r. CPV 09300000-2 energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa , CPV 09310000-5 elektryczność. 2. Szczegółowe dane dotyczące dostawy energii elektrycznej i sposobu jej wykonania: 1/ zakres zamówienia obejmuje zakup energii w ilości około 3 139 020 kWh. 2/ wskazane zużycie ma charakter szacunkowy i orientacyjny, który służy jedynie wycenie, a następnie porównaniu ofert, a w konsekwencji nie stanowi zobowiązania zamawiającego do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości, która może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w okresie realizacji umowy, a rozliczenie następować będzie na podstawie faktycznego zużycia energii elektrycznej w obiektach, zgodnie ze wskazaniami liczników, 3/ szacunkowe zużycie energii elektrycznej w wyżej wymienionym okresie, moce umowne, taryfy dla poszczególnych obiektów oraz ich charakterystyka zostały wskazane w zestawieniu, które stanowi załącznik nr 2 i 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 4/ ilość punktów poboru energii elektrycznej może ulec zmianie, zmiany będą wprowadzane w formie aneksu do umowy, 5/ dostarczana przez wykonawcę energia elektryczna musi spełniać wymagania określone w obowiązujących przepisach, w szczególności ustawie Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. 2012 poz. 1059 z późn. zm.) oraz aktach wykonawczych wydanych na jej podstawie, jak i innych związanych z nimi aktach obowiązującego prawa oraz polskimi normami, 6/ po zakończeniu postępowania zamawiający przekaże wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, wszelkie dane niezbędne do przeprowadzenia przez wykonawcę zmiany sprzedawcy, 7/ termin płatności z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia nie będzie krótszy niż 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej, nie częściej niż raz w miesiącu, faktury, ze wskazaniem punktu odbioru i ilości zużycia energii elektrycznej i dostarczenia jej na adres korespondencyjny odbiorcy (wskazany w umowie), 8/ termin dostarczenia odbiorcy prawidłowo wystawionej faktury lub faktur VAT ustala się na nie mniej niż 14 dni przed terminem zapłaty określonym na fakturze. W razie niezachowania tego terminu, termin płatności wskazany w fakturze VAT zostanie automatycznie przedłużony o czas opóźnienia, 9/ rozliczenia odbywać się będą na podstawie rzeczywistego zużycia energii elektrycznej (wyklucza się stosowanie rat planowych i faktur prognoz) w danym okresie rozliczeniowym wg ceny jednostkowej wynikającej z oferty wykonawcy, 10/ cena jednostkowa netto sprzedaży energii elektrycznej jest stała przez cały okres trwania umowy, 11/ cena jednostkowa brutto może ulec zmianie jedynie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT, podatku akcyzowego lub zmiany ogólnie obowiązujących przepisów prawa, a w szczególności zmiany Ustawy Prawo Energetyczne, Ustawy o efektywności energetycznej lub przepisów wykonawczych wprowadzających dodatkowe obowiązki związane z zakupem praw majątkowych lub certyfikaty dotyczące efektywności energetycznej. Ceny energii elektrycznej zostają powiększone o kwotę wynikającą z obowiązków nałożonych właściwymi przepisami, od dnia ich wejścia w życie, bez konieczności sporządzenia aneksu do umowy, 12/ wymagane jest posiadanie przez wykonawcę, umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (TAURON Dystrybucja S. A. ul. Jasnogórska 11, 31-358 Kraków) na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze, na którym znajduje się miejsce odbioru energii elektrycznej - w przypadku wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej, 13/ wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia, 14/ wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, 3.Istotne postanowienia umowy: 1/ zamawiający zaakceptuje treść umowy stosowanej w swej działalności przez wykonawcę pod warunkiem, że będzie ona zgodna ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, zaleca się aby wykonawca do oferty dołączył projekt umowy, 2/ Urząd Miasta Nowy Targ jako centralny zamawiający przygotowuje i przeprowadza postępowanie przetargowe, natomiast umowy zostaną podpisane oddzielnie przez każdą jednostkę Gminy Miasto Nowy Targ, 3/ dostawę należy realizować od dnia 1 lipca 2018r. do 30 czerwca 2019, z zastrzeżeniem, że rozpoczęcie dostaw z wybranym dostawcą nastąpi po pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy, którą z upoważnienia zamawiającego ma przeprowadzić wykonawca w terminie do 30.06.2018r., 4/ w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W tak określonym przypadku wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy, 5/ umowa może być rozwiązana przez każdą ze stron w formie pisemnej, z obowiązkiem dokonania płatności za czynności będące w toku wynikające z wykonania umowy: a) w terminie natychmiastowym, w przypadku nie dotrzymania warunków umowy, lub w przypadku zmiany w trakcie obowiązywania umowy przepisów podatkowych lub administracyjnych, jeżeli wejście w życie tych przepisów uniemożliwi realizację umowy. 6/ wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, 7/ w sprawach nieuregulowanych umową mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych i Kodeksu cywilnego (tekst jednolity Dz. U. z 2016r. poz. 380 z późn, zm.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09300000-2
Dodatkowe kody CPV: 09310000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
739553.11
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: WM MALTA sp z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
996136.61
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) obejmująca sprzedaż i świadczenie usług dystrybucji na potrzeby Sądu Rejonowego w Nowym Targu
- Świadczenie usług opieki wytchnieniowej w formie pobytu całodobowego w ramach Programu "Opieka wytchnieniowa" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025
- Przebudowa istniejącej sieci wodociągowej oraz budowa odcinka sieci wodociągowej na ul. Długiej w Krempachach
- Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1674K Nowy Targ (Al. Tysiąclecia) - Harklowa
- Dostosowanie budynku ZSO Nr 1 w Nowym Targu do obowiązujących przepisów w zakresie bezpieczeństwa pożarowego, remont wybranych pomieszczeń oraz rozbiórka podziemnego składu opału.
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa drogi gminnej 362625K ul. Św. Doroty w km od 0+015,00 do km 0+ 247,70 w Nowym Targu", Gmina Miasto Nowy Targ.
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o.
- Dostawa instalacja, montaż i konfiguracja systemu instalacji fotowoltaicznej wraz z przyłączem do sieci
- Realizacja w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadania pn.: Wymiana 4 węzłów ciepłowniczych z budową przyłącza ciepłowniczego do budynku O - projekt i realizacja [lokalizacja: Warszawa, ul. Powsińska]
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej
- Zakup energii elektrycznej na okres 3 lat
- Przebudowa dachu Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego w Pruszkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.