eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › Przebudowa ul. Parkowej w Knurowie - Etap II i wykonanie dróg wewnętrznych pomiędzy garażami blaszanymi wraz z odwodnieniem terenu w rejonie ul. Parkowej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-20

Ogłoszenie nr 500141225-N-2018 z dnia 20-06-2018 r.

Gmina Knurów: Przebudowa ul. Parkowej w Knurowie - Etap II i wykonanie dróg wewnętrznych pomiędzy garażami blaszanymi wraz z odwodnieniem terenu w rejonie ul. Parkowej.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 543639-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Gmina Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów, Krajowy numer identyfikacyjny 27625758700000, Naczelnik Wydziału Zamówień Publicznych - Kornelia Loch, Inspektor Wydziału Zamówień Publicznych - Urszula Czarnecka, faks nr: (32) 441-97-44, (32) 339-22-92 lub (32) 235-15-21, albo e-mail: zp@knurow.pl
Gmina Knurów - Miejski Zespól Gospodarki Lokalowej i Administracji, ul. Floriana 4, 44-190 Knurów, Krajowy numer identyfikacyjny 271216856, Dyrektor - Mieczysław Kobylec, tel. 32 339-45-00, faks 32 339-45-01, e-mail: zp@mzglia.pl


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Knurów, Krajowy numer identyfikacyjny 27625758700000, ul. ul. dr. Floriana Ogana 5, 44190 Knurów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323 392 308, e-mail zp@knurow.pl, faks 32 2351521, 3392292.
Adres strony internetowej (url): www.knurow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Gmina Knurów jest Zamawiającym upoważnionym do przeprowadzenia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w imieniu i na rzecz Miejskiego Zespołu Gospodarki Lokalowej i Administracji Knurów. Z wybranym Wykonawcą została zawarta jedna umowa trójstronna podpisana przez Wykonawcę oraz wszystkich Zamawiających, tj.: 1) Gminę Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów; 2) Gminę Knurów - Miejski Zespół Gospodarki Lokalowej i Administracji, ul. Floriana 4, 44-190 Knurów.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa ul. Parkowej w Knurowie - Etap II i wykonanie dróg wewnętrznych pomiędzy garażami blaszanymi wraz z odwodnieniem terenu w rejonie ul. Parkowej.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.2.19.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zamówienia pn. "Przebudowa ul. Parkowej w Knurowie - Etap II i wykonanie dróg wewnętrznych pomiędzy garażami blaszanymi wraz z odwodnieniem terenu w rejonie ul. Parkowej", w tym: 1) zakres zlecany przez Zamawiającego I obejmuje zakres określony w ust. 2 pkt 1) ÷ 7), tj. wykonanie Zadania Nr 1 pn. "Przebudowa ul. Parkowej w Knurowie - Etap II"; 2) zakres zlecany przez Zamawiającego II obejmuje zakres określony w ust. 2 pkt 8) i 9), tj. wykonanie Zadania Nr 2 pn. "Wykonanie dróg wewnętrznych pomiędzy garażami blaszanymi wraz z odwodnieniem terenu w rejonie ul. Parkowej". 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) przebudowę ul. Parkowej w Knurowie - Etap II, w tym: a) wykonanie nowej nawierzchni jezdni wraz z podbudową na odcinku wzdłuż terenów ogródków działkowych oraz wzdłuż terenów kopalnianych o długości ok. 402,0 m i szerokości 4,0 m - 6,00 m, w tym: a.1) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S na bazie asfaltu 50/70 o gr. 5 cm; a.2) skropienie międzywarstwowe kationową emulsją asfaltową C60BP3 ZM w ilości 0,1-0,3 [kg/m2 emulsji]; a.3) warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W na bazie asfaltu 50/70 o gr. 6 cm; a.4) skropienie międzywarstwowe kationową emulsją asfaltową C60BP3 ZM w ilości 0,3-0,5 [kg/m2 emulsji]; a.5) podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC22P na bazie asfaltu 50/70 o gr. 7 cm; a.6) warstwa podbudowy z kruszywa łamanego kl. I. naturalnego kamiennego, stabilizowanego mechanicznie, o uziarnieniu 0/31,5 mm o gr. 20 cm; a.7) warstwa mrozoochronna z pospółki o gr. 25 cm; a.8) geowłóknina separacyjna o gramaturze G=250g/m2; a.9) stabilizacja gruntu cementem w mieszarkach stacjonarnych (z dowozu) Rm=2,5 MPa o gr. 25 cm; b) wykonanie nowej nawierzchni chodnika z podbudową, w tym: b.1) kostka betonowa Holland gr. 8 cm; b.2) podsypka cementowo - piaskowa (1: 4) o gr. 3 cm; b.3) warstwa podbudowy z kruszywa łamanego naturalnego kamiennego, stabilizowanego mechanicznie, o uziarnieniu 0-31,5 mm o gr. 15 cm; b.4) podsypka z pospółki o gr. 25 cm; c) wykonanie nowej nawierzchni zjazdów z podbudową, w tym: c.1) kostka betonowa Behaton - kolor czerwony o gr. 8 cm; c.2) podsypka cementowo - piaskowa (1: 4) o gr. 3 cm; c.3) warstwa podbudowy z kruszywa łamanego naturalnego kamiennego, stabilizowanego mechanicznie, o uziarnieniu 0-31,5 mm o gr. 15 cm; c.4) podsypka z pospółki o gr. 25 cm; d) wykonanie nowej nawierzchni zjazdu z podbudową na drogi wewnętrzne (tereny garaży), w tym: d.1) kostka betonowa Behaton - kolor czerwony o gr. 8 cm; d.2) podsypka cementowo - piaskowa (1: 4) o gr. 3 cm; d.3) warstwa podbudowy z kruszywa łamanego naturalnego kamiennego, stabilizowanego mechanicznie, o uziarnieniu 0-31,5 mm o gr. 29 cm; d.4) podsypka z pospółki o gr. 25 cm; d.5) geowłóknina separacyjna o gramaturze G=250g/m2; d.6) stabilizacja gruntu cementem w mieszarkach stacjonarnych (z dowozu) Rm=2,5 MPa o gr. 25 cm; e) budowę kanalizacji deszczowej, w tym: e.1) kanalizacja deszczowa z rur PVC o średnicy O500, O400 mm i O315 mm; e.2) przykanaliki z rur PVC o średnicy O 200 mm; e.3) drenaż z rur PVC O 200; e.4) studnie kanalizacyjne betonowe o średnicy O1200 mm - 8 szt.; e.5) studnie kanalizacyjne betonowe o średnicy O1400 mm - 2 szt.; e.6) wpusty deszczowe betonowe o średnicy O500 mm z osadnikiem i koszem - 12 szt.; f) budowę oświetlenia ulicznego, w tym: f.1) słupy stalowe ocynkowane stożkowe na fundamencie z oprawami energooszczędnymi sodowymi z redukcją mocy o wys. 9 m z wysięgnikiem jednoramiennym łukowym - 13 szt.; f.2) ułożenie kabli oświetlenia ulicznego typu YAKXS 4x35mm2; f.3) przebudowa i zabezpieczenie sieci elektroenergetycznych nN i SN; 2) opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzyskaniem zatwierdzenia ww. projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami; 3) oznakowanie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z zatwierdzonym projektem opracowanym przez Wykonawcę (o którym mowa w pkt 2)) oraz usunięcie ww. oznakowania po odbiorze docelowej organizacji ruchu; 4) opracowanie projektu docelowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem zatwierdzenia ww. projektu w oparciu o projekt docelowej organizacji ruchu przekazany przez Zamawiającego I; 5) oznakowanie docelowej organizacji ruchu zgodnie z projektem opracowanym przez Wykonawcę; 6) roboty towarzyszące w ramach robót, o których mowa w § 1 pkt. 2.1 wzoru umowy (roboty rozbiórkowe, zabezpieczenie istniejących kabli rurami ochronnymi, regulacja studzienek, odtworzenie nawierzchni i trawników (humusowanie z obsianiem trawą) uszkodzonych w trakcie prowadzenia robót, wycinka zieleni itp.; 7) zapewnienie nadzoru ornitologicznego nad wykonaniem prac związanych z wycinką drzew, zgodnie z wymaganiami, o których mowa w § 3 pkt. 1.43 wzoru umowy; 8) wykonanie dróg wewnętrznych pomiędzy garażami blaszanymi wraz z odwodnieniem terenu w rejonie ul. Parkowej w Knurowie - Szczygłowicach, w tym: a) wykonanie nowej nawierzchni jezdni dróg pomiędzy garażami (KR2), w tym: a.1) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S na bazie asfaltu 50/70 o gr. 5 cm; a.2) warstwa podbudowy z kruszywa, stabilizowanego mechanicznie, o uziarnieniu 0/31,5 mm o gr. 30 cm; a.3) wymiana gruntu na warstwę łupka przepalonego pokopalnianego o uziarnieniu 31,5-63,0 mm (stabilizacja podłoża) o gr. 30 cm; b) wykonanie nowej nawierzchni jezdni pomiędzy garażami (nawierzchnia z kostki) (KR2), w tym: b.1) warstwa ścieralna z kostki betonowej o kolorze czerwonym o gr. 8 cm; b.2) podsypka cementowo-piaskowa 1:4 o gr. 3 cm; b.3) warstwa podbudowy z kruszywa, stabilizowanego mechanicznie, o uziarnieniu 0/31,5 mm o gr. 24 cm; b.4) wymiana gruntu na warstwę łupka przepalonego pokopalnianego o uziarnieniu 31,5-63,0 mm (stabilizacja podłoża) o gr. 30 cm; c) budowę kanalizacji deszczowej, w tym: c.1) kanalizacja deszczowa z rur PVC o średnicy O225 mm i O315 mm; c.2) przykanaliki z rur PVC o średnicy O 160 mm; c.3) studnie kanalizacyjne betonowe o średnicy O1000 mm - 11 szt.; c.4) wpusty deszczowe betonowe o średnicy O500 mm z osadnikiem -12 szt.; c.5) wpust deszczowy z PVC o średnicy O315 mm z teleskopem i dnem PVC -1 szt.; 9) roboty towarzyszące w ramach robót, o których mowa w § 1 pkt. 2.8 wzoru umowy (roboty rozbiórkowe, zabezpieczenie istniejących sieci rurami ochronnymi, regulacja studzienek, odtworzenie nawierzchni i trawników (humusowanie z obsianiem trawą) uszkodzonych w trakcie prowadzenia robót, itp. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz ustalenia wynikające z wzoru umowy. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SIWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych. 4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej opisał przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. 5. Wszelkie parametry, w tym parametry techniczno - eksploatacyjne oraz użytkowe urządzeń i materiałów zastosowanych przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia muszą spełniać wymogi wskazane w dokumentacji projektowej. Podanie typów urządzeń oraz nazw producentów należy traktować jako przykładowe. 6. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do sfinansowania kosztów wymienionych w § 9 pkt 3 wzoru umowy. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia (robociznę i materiały) na okres zadeklarowany w ofercie, nie krótszy niż 36 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpocznie się w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego I, Zamawiającego II i Wykonawcę. Warunki gwarancji określają wzory Kart Gwarancyjnych - zał. nr 3/1 i nr 3/2 do wzoru umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45200000-9, 45230000-8, 45400000-1, 45231000-5, 45330000-9, 45233150-5, 45233123-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1813678.18
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usług technicznych INFRAGO mgr Dominika Ogrodowska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Tulipanowa 38
Kod pocztowy: 44-264
Miejscowość: Jankowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2450085.29
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2450085.29
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2796403.44
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy wykonanie robót związanych z budową oświetlenia ulicznego.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.