To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-21
Ogłoszenie nr 500141773-N-2018 z dnia 21-06-2018 r.
Tyskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o.: Ochrona obiektów i sprzątanie pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 555886-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Tyskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 27366248800000,
ul. ul. Budowlanych
59,
43100
Tychy, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
322 270 370, e-mail
artur.w@ttbs.tychy.pl, faks
322 190 020.
Adres strony internetowej (url): www.bip.ttbs.tychy.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: spółka prawa handlowego ze 100 % udziałem gminy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ochrona obiektów i sprzątanie pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):2/2018/U
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Pełnienie dozoru 24 godziny na dobę w budynkach przy ul. Budowlanych 59 i ul. Grota Roweckiego 42-44: a) zabezpieczenie mienia przed działaniami przestępczymi, w szczególności przed kradzieżą, włamaniami i innymi formami wyprowadzania mienia poza strefę kontrolowaną, b) prowadzenie obserwacji i kontroli osób wchodzących i wychodzących z obiektów, c) podejmowanie niezbędnych interwencji w przypadku stwierdzenia zagrożenia ludzi i mienia, d) zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom i innym osobom znajdującym się na terenie obiektów, interwencje w przypadku osób zakłócających porządek wewnątrz obiektów, e) wykonanie prewencyjnych obchodów obiektów i terenu przyległego, f) udzielanie w godzinach urzędowania informacji o lokalizacji firm i pracy administracji Zamawiającego, kierowanie interesantów do właściwych komórek organizacyjnych, g) prowadzenie ewidencji pracowników Zamawiającego przebywających na terenie obiektów po upływie regulaminowego czasu pracy, wpuszczanie osób upoważnionych (tj. posiadających pisemne upoważnienie Zamawiającego) do wejścia po godzinach pracy, tj. 18:00 - 6:00 i w dni wolne ustawowo od pracy, h) po zakończeniu pracy w biurowcu sprawdzanie wszystkich korytarzy, wejść i wyjść oraz pomieszczeń, w tym zabezpieczeń technicznych: zamki, kłódki, plomby, okna, oświetlenie, alarmy, mając na uwadze prawidłowe zabezpieczenie obiektów oraz przepisy ppoż., ustalenie czy na terenie chronionego obiektu nie pozostały osoby nieupoważnione, i) nie wpuszczanie osób znajdujących się pod wpływem alkoholu lub środków odurzających oraz osób z psami a także osób z rowerami, j) dystrybucja korespondencji oraz faktur do najemców znajdujących się w budynkach, k) prowadzenie ewidencji kluczy, l) zwracanie uwagi na podejrzane torby, paczki pozostawione na strzeżonym terenie, m) zapalanie i gaszenie świateł zewnętrznych i wewnętrznych należących do Zamawiającego, n) prowadzenie księgi dyżurów, wpisywanie informacji o objęciu dyżuru oraz wszelkich zdarzeń zaistniałych w trakcie pełnienia służby, o) w razie zaistnienia zagrożenia np. pożar, zalanie itp.- dokonanie wyłączenia dopływu, wody i prądu, p) obsługa centrali telefonicznej i zawiadamianie konserwatora o wszelkich awariach, prowadzenie ewidencji rozmów wychodzących z aparatu w portierni, q) obsługa systemu alarmu przeciwpożarowego w budynku przy ul. Budowlanych 59, r) niezwłoczne informowanie upoważnionych pracowników Zamawiającego o wszelkich zaistniałych zdarzeniach na terenie obiektów, s) pełnienie dozoru parkingu przy ul. Budowlanych 59, t) zapewnienie grupy interwencyjnej z czasem dojazdu do 1 minuty, u) obsługa systemu alarmu przeciwpożarowego zamontowanego w garażu podziemnym przy ul. Brzechwy 3 - ul. Bacha 3 (dotyczy budynku przy ul. Budowlanych 59). Pracownicy Wykonawcy po otrzymaniu sygnału o włączeniu alarmu (połączenie na telefon komórkowy) w czasie nie dłuższym niż 8 minut muszą udać się do pomieszczenia "Wentylatornia" znajdującego się w garażu przy ul. Bacha 3 (ok. 350 m od posterunku) celem sprawdzenia czy alarm jest prawdziwy czy fałszywy. W przypadku alarmu fałszywego należy wyłączyć alarm, natomiast w przypadku stwierdzenia pożaru należy niezwłocznie powiadomić Straż Pożarną oraz przedstawiciela Zamawiającego, v) pobieranie opłat i abonamentów za postój na parkingu (obsługa systemu parkingowego po przeszkoleniu przez pracownika Zamawiającego) przy ul. Budowlanych 59. w) obchód pracownika ochrony na terenie budynku co 90 minut, codziennie w godzinach od 18.00. do 6.00., x) wymagana ilość osób dozorujących to 2 osoby 24 godziny na dobę w budynku przy ul. Grota Roweckiego 42-44 oraz jedna osoba 24 godziny na dobę w budynku przy ul. Budowlanych 59. 2. Pełnienie dozoru placu zabaw znajdującego się na osiedlu Balbina: a) patrol obchodowy wykonywany przez pracownika ochrony z budynku przy ul. Budowlanych 59, b) patrol zmotoryzowany Grupy Interwencyjnej 4 razy w ciągu doby, c) podejmowanie niezbędnych interwencji w przypadku stwierdzenia zagrożenia ludzi i mienia, d) zwracanie uwagi na podejrzane torby, paczki pozostawione na strzeżonym terenie, e) niezwłoczne informowanie upoważnionych pracowników Zamawiającego o wszelkich zaistniałych zdarzeniach na terenie obiektu. 3. Bieżące utrzymanie czystości w budynku przy ul. Grota Roweckiego 42-44 oraz pomieszczeń wynajmowanych przez NFZ: A. Zakres prac porządkowych wykonywanych codziennie: 1) opróżnianie kubłów na śmieci (wymiana worków), popielniczek, 2) mycie schodów i cokołów, 3) mycie podłóg i cokołów przypodłogowych, 4) wycieranie stolików i krzeseł na korytarzach, 5) wycieranie mebli biurowych w pokojach, 6) mycie umywalek, zlewozmywaków i baterii kranowych, 7) mycie oraz dezynfekcja muszli sedesowych, desek i pisuarów, 8) uzupełnianie mydła, papieru toaletowego i ręczników papierowych w pojemniki do tego przeznaczone (koszty mydła, papieru toaletowego i ręczników papierowych pokrywa Zamawiający według faktycznego zużycia), 9) usuwanie pajęczyn, 10) sprzątanie terenu w obrębie wejść do budynków w promieniu 10 m od tych wejść (4 wejścia) wraz z czyszczeniem wycieraczek i kratek, 11) w okresie od 1 września do 30 kwietnia każdego roku w godzinach od 8:00 do 14:00 pozostawienie do dyspozycji Zamawiającego osoby do zmywania na mokro korytarzy na parterze oraz klatki schodowe (powierzchnia ok. 350 m2), 12) sprzątanie pieszych ciągów komunikacyjnych wzdłuż budynku, 13) opróżnianie koszy na śmieci i popielniczek znajdujących się na zewnątrz, 14) odśnieżanie i posypywanie piaskiem wejść do budynku (4 wejścia) oraz chodnika wzdłuż budynku, 15) zrzucanie śniegu z dachu budynku (gdy powłoka śniegowa przekroczy 15 cm oraz na każde żądanie Zamawiającego) oraz jego wywóz wraz z zabezpieczeniem terenu wokół budynku na czas zrzucania śniegu, 16) usuwanie sopli lodowych zwisających nad ciągami pieszymi. B. Zakres prac porządkowych wykonywanych dwa razy w tygodniu: 1) mycie drzwi wejściowych do budynku, 2) polerowanie luster, obrazów i oszklonych gablot, 3) mycie drzwi oszklonych i przegród, 4) mycie parapetów wewnętrznych. C. Zakres prac porządkowych wykonywanych raz w tygodniu: 1) mycie parapetów zewnętrznych, 2) mycie balustrad i poręczy, 3) mycie listew i odbojników, 4) mycie glazury ściennej w toaletach, 5) mycie kaloryferów D. Zakres prac porządkowych wykonywanych raz w miesiącu: 1) mycie drzwi w pomieszczeniach, 2) odkurzanie tapicerki na krzesłach i fotelach, 3) wycieranie szaf, regałów i półek, 4) mycie windy. E. Zakres prac porządkowych wykonywanych trzy razy w roku: 1) mycie okien (marzec - kwiecień, lipiec - sierpień, październik-listopad, dotycz okien w siedzibie Zamawiającego i Wydziale Komunikacji), 2) mycie oświetlenia. F. Powierzchnia do sprzątania: 1) pomieszczenia NFZ: 153 m2, 2) części wspólne (korytarze, klatki schodowe, winda, łazienki): 1.193 m2, 3) chodniki: 400 m2. 4. Bieżące utrzymanie czystości części wspólnych w budynku przy ul. Budowlanych 59 w Tychach oraz w Wydziale Komunikacji, w pomieszczeniach siedziby Zamawiającego, utrzymanie terenów zewnętrznych i terenu parkingu: G. Zakres prac porządkowych wykonywanych codziennie: 1) opróżnianie kubłów na śmieci (wymiana worków), popielniczek, 2) mycie schodów i cokołów, 3) mycie podłóg i cokołów przypodłogowych, 4) wycieranie stolików i krzeseł na korytarzach, 5) wycieranie mebli biurowych w pokojach, 6) mycie umywalek, zlewozmywaków i baterii kranowych, 7) mycie oraz dezynfekcja muszli sedesowych, desek i pisuarów, 8) uzupełnianie mydła, papieru toaletowego i ręczników papierowych w pojemniki do tego przeznaczone (koszty mydła, papieru toaletowego i ręczników papierowych pokrywa Zamawiający według faktycznego zużycia), 9) usuwanie pajęczyn, 10) w okresie od 1 września do 30 kwietnia każdego roku w godzinach od 8:00 do 14:00 pozostawienie do dyspozycji Zamawiającego osoby do zmywania na mokro korytarzy na parterze oraz klatki schodowe (powierzchnia ok. 650 m2), 11) sprzątanie terenu w obrębie wejść do budynków w promieniu 10 m od tych wejść (4 wejścia) wraz z czyszczeniem wycieraczek i kratek, 12) sprzątanie pieszych ciągów komunikacyjnych pomiędzy budynkami oraz ciągu pieszego od Wydziału Komunikacji do ul. Kochanowskiego, 13) opróżnianie koszy na śmieci i popielniczek znajdujących się na zewnątrz, 14) odśnieżanie i posypywanie piaskiem wejść do budynku przy ul. Budowlanych 59 (dwa główne, dwa boczne, Wydział Komunikacji) oraz chodnika od budynku do Wydziału Komunikacji oraz od Wydziału Komunikacji do ul. Kochanowskiego, 15) zrzucanie śniegu z dachu budynku (gdy powłoka śniegowa przekroczy 15 cm oraz na każde żądanie Zamawiającego) oraz jego wywóz wraz z zabezpieczeniem terenu wokół budynku na czas zrzucania śniegu, 16) usuwanie sopli lodowych zwisających nad ciągami pieszymi, 17) zimowe utrzymanie parkingu, 18) utrzymanie terenów zielonych wokół budynku wraz z koszeniem (minimum 10 razy w roku), 19) utrzymanie terenów zielonych w zakresie czystości (codziennie). H. Zakres prac porządkowych wykonywanych dwa razy w tygodniu: 1) mycie drzwi wejściowych do budynku, 2) polerowanie luster, obrazów i oszklonych gablot, 3) mycie drzwi oszklonych i przegród, 4) mycie parapetów wewnętrznych. I. Zakres prac porządkowych wykonywanych raz w tygodniu: 1) mycie parapetów zewnętrznych, 2) mycie balustrad i poręczy, 3) mycie listew i odbojników, 4) mycie glazury ściennej w toaletach, 5) mycie kaloryferów J. Zakres prac porządkowych wykonywanych raz w miesiącu: 1) mycie drzwi w pomieszczeniach, 2) odkurzanie tapicerki na krzesłach i fotelach, 3) wycieranie szaf, regałów i półek, 4) mycie windy. K. Zakres prac porządkowych wykonywanych trzy razy w roku: 1) mycie okien (marzec - kwiecień, lipiec - sierpień, październik-listopad, dotycz okien w siedzibie Zamawiającego i Wydziale Komunikacji), 2) mycie oświetlenia. L. Powierzchnia do sprzątania: 1) Wydział Komunikacji: 460 m2, 2) Siedziba Zamawiającego: 305 m2, 3) Części wspólne (korytarze, klatki schodowe, łazienki): 889 m2, 4) Chodniki, dojścia, parking: 856 m2, 5) Tereny zielone: 1.271 m2. M. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania którekolwiek z prac opisanych w OPZ: 1) dotyczących czynności codziennej, Wykonawca wykona czynności prawidłowo w dniu następnym do godz. 10.00, 2) dotyczących czynności okresowej, Wykonawca wykona czynności prawidłowo w terminie 2 dni.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 79710000-4
Dodatkowe kody CPV: 90911200-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
856603.05
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Protection Ochrona Mienia Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1143144.29
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Edukacji 11a/2 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Remont kanalizacji na odcinku kolektora sanitarnego północnego w ul. Starokościelnej i Spacerowej
- Sukcesywna dostawa chemii basenowej do uzdatniania wody basenowej oraz buforów kalibracyjnych
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Leśnej 59/42 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne
- Realizacja zadania w ramach Budżetu Obywatelskiego pn.: "Zagospodarowanie deptaku przy ul. Darwina"
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe sprzątanie w budynku Urzędu Miejskiego w Pyrzycach Plac Ratuszowy 1 oraz budynków Archiwum Zakładowego
- Usługa ochrony mienia
- Usługa kompleksowego sprzątania przestrzeni budynków i terenów należących do Muzeum Niepodległości w Warszawie, tj. siedziba główna wraz z Oddziałami
- Usługa polegająca na zapewnieniu monitoringu wizyjnego, telefonu alarmowego dla potrzeb Gminy Kobierzyce wraz z jego obsługą oraz wsparciem grupy interwencyjnej.
- Ochrona obiektu i dozór mienia Opery Bałtyckiej w Gdańsku wraz z obsługą portierni
- Świadczenie usług ochrony mienia i osób oraz monitorowania obiektów Szpitala i jego terenu
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.