To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-21
Ogłoszenie nr 500142080-N-2018 z dnia 21-06-2018 r.
Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury: Zagospodarowanie terenu przy stawie w miejscowości Kuczki
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Realizacja przedmiotu zamówienia dofinansowana jest ze środków Programu Operacyjnego "Rybactwo i Morze", z wyłączeniem projektów grantowych w ramach Priorytetu 4 "Zwiększenie zatrudnienia i spójności terytorialnej" w zakresie działania "Realizacja lokalnych strategii rozwoju kierowanych przez społeczność
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 547638-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury, Krajowy numer identyfikacyjny 10056612900000,
ul. ul. Targowa
21,
99210
Uniejów, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
632 888 164, e-mail
mgokuniejow@wp.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): http://www.uniejow.bip.net.pl/?c=308
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie terenu przy stawie w miejscowości Kuczki
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):L. Dz. 148/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Kuczki realizowanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Zagospodarowanie terenu przy stawie w miejscowości Kuczki". vc Zakres prac obejmuje: - Zagospodarowanie terenu działki 886/1 poprzez usunięcie zakrzaczeń wierzby białej porastającej brzeg oraz wykoszenie pozostałej roślinności i oczyszczenie terenu. - Odmulenie i pogłębienie dna stawu w części przybrzeżnej do rzędnej 99,45 m n.p.m. z odłożeniem urobku na brzegu do odsączenia. - Odmulenie i wyprofilowanie skarp - Wyprofilowanie brzegu oraz obsiew skarpy mieszanką traw nad zwierciadłem wody. - Formowanie i dogęszczenie korony skarpy oraz profilowanie terenu pod budowę chodnika. - Budowa wokół stawu chodnika z kostki betonowej na podsypce piaskowo-cementowej o długości 191,0 m, szerokości 1,50 m wraz z placykami pod ławki i kosze o powierzchni 1,0 x 3,0 m, a także budowa dwóch łączników z drogą gminną o długości 7,50 m każdy z nich. - Budowa altany drewnianej o wymiarach 4,0 x 4,0 m. - Budowa niskoburtowego pomostu pływającego o długości całkowitej nieprzekraczającej 25 m kotwiczonego do brzegu i dna za pomocą żerdzi kotwiących. - Montaż małej architektury w postaci lamp solarnych 3 szt., ławek parkowych 3 szt. oraz koszy 3 szt. - Wyrównanie terenu wokół stawu oraz plantowanie ziemią urodzajną i obsiew mieszanką traw. - Wykonanie oraz montaż tablicy informacyjnej Wykonanie oraz montaż tablicy informacyjnej zgodnie z księgą wizualizacji znaku PO RYBY 2014-2020 o wymiarach 0,80 m x 1,20 m treść do uzgodnienia z inwestorem. Realizacja przedmiotu zamówienia dofinansowana jest ze środków Programu Operacyjnego "Rybactwo i Morze", z wyłączeniem projektów grantowych w ramach Priorytetu 4 "Zwiększenie zatrudnienia i spójności terytorialnej" w zakresie działania "Realizacja lokalnych strategii rozwoju kierowanych przez społeczność 2. Wykonawca w trakcie prac związanych z naruszeniem struktury gruntu zobowiązany jest zapewnić wykonanie badań archeologicznych w formie nadzoru archeologicznego. 3. Przed przystąpieniem do wyceny robót zaleca się dokonania wizji lokalnej w terenie. 4. Przedmiary załączone do postępowania należy traktować pomocniczo. 5. Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać porządek na terenie budowy, na bieżąco i systematycznie likwidować wszelkie zagrożenia. 6. Wykonawca zamówienia musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym wymagane jest od oferentów bardzo szczegółowe sprawdzenie warunków wykonania zamówienia. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. oraz poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego. Wykonawca na dzień odbioru robót przedstawi zaświadczenie o zarejestrowaniu inwentaryzacji geodezyjnej w państwowym zasobie geodezyjno - kartograficznym. 7. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp informuje, że jeżeli w SIWZ i jej załącznikach wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie materiałów lub urządzeń, nazwy ich producentów i dystrybutorów, nazwy własne produktów, pochodzenie urządzeń itd. mają one charakter przykładowy. Zostały one bowiem określone jedynie w celu sprecyzowania parametrów i wymogów technicznoużytkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert materiałowo i technologicznie równoważnych. Zaoferowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do zdefiniowania nowego, w kluczowych elementach niezgodnego z dokumentacją projektową, opisu zamówienia. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały czy urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania materiałów i urządzeń równoważnych do materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty szczegółowy opis oferowanych materiałów i urządzeń wskazując, że zaproponowane rozwiązania są równoważne pod względem technicznym, jakościowym i funkcjonalnym. Nie wykazanie materiałów i urządzeń równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja zastosowania materiałów i urządzeń wymienionych w dokumentacji projektowej. 8. Zaleca się oferentom szczegółowe zapoznanie się z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dokonanie wizji lokalnej w terenie, zdobycie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenie i zweryfikowanie dokumentacji oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach i przeoczeniach. 9. Wykonawca udzieli minimum 60 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Gwarancja jest udzielana na warunkach określonych we wzorze umowy. Na okres gwarancji wykonawca wydłuża termin rękojmi.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45243300-5, 45111200-0, 45233200-1, 45236000-0, 45223800-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
164211.53
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Drew-Kos Dariusz Różycki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
182190.02
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI UNIEJÓW
więcej: przetargi UNIEJÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku na Centrum Usług Społecznych w Sępólnie Krajeńskim wraz z planem zagospodarowania oraz infrastrukturą techniczną
- "Budowa placu zabaw przy żłobku w Działoszynie"
- "Budowa ul. Sielanka w Tarnowskich Górach"
- Termomodernizacja budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Grabowie
- Remont budynku Hali Sportowej przy ul. Kościuszki 20a w Stroniu Śląskim.
- Budowa przedszkola w systemie modułowym przy ul. Przylaszczkowej w Warszawie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.