eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KutnoROZBUDOWA ORAZ REMONT BUDYNKU GOSPODARKI OSADOWEJ W GRUPOWEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW SP. Z O.O. W KUTNIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-21

Ogłoszenie nr 500142114-N-2018 z dnia 21-06-2018 r.

Grupowa Oczyszczalnia Ścieków Sp. z o.o.: ROZBUDOWA ORAZ REMONT BUDYNKU GOSPODARKI OSADOWEJ W GRUPOWEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW SP. Z O.O. W KUTNIE

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 549671-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Grupowa Oczyszczalnia Ścieków Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 610211348, ul. ul. Lotnicza 1, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 24 2510140, e-mail g.spikowska@gos.kutno.pl, sekretariat@gos.kutno.pl, faks 24 2510142.
Adres strony internetowej (url): www. gos.kutno.pl oraz www.umkutno.bip.e-zeto.eu .

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ROZBUDOWA ORAZ REMONT BUDYNKU GOSPODARKI OSADOWEJ W GRUPOWEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW SP. Z O.O. W KUTNIE

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

3/ZP/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Szczegółowy zakres przedmiotowej inwestycji: Remontowany i przebudowywany budynek gospodarki osadowej należy do kompleksu obiektów Grupowej Oczyszczalni Ścieków miasta Kutno. W budynku znajdują się dwa urządzenia do odwadniania osadów ściekowych, pracujące w ruchu ciągłym. Projektowana przebudowa nie zmieni funkcji, przeznaczenia budynku. Oprócz robót budowlano - montażowych, Wykonawca w ramach zadania zrealizuje następujący zakres prac: a) obsługę geodezyjną i inwentaryzację powykonawczą; b) dokumentację powykonawczą w 3 (trzech) egzemplarzach; Parametry budynku / terenu. ? Powierzchnia zabudowy: ~552 m2. ? Powierzchnia użytkowa: 459,65 m2. ? Kubatura brutto: ~2.889,50 m3. ? Długość: 36,94 m. ? Szerokość elewacji frontowej: 24,81 m. ? Wysokość w kalenicy: 5,70 m n. p. p.t. ? Dach dwuspadowy, płaski ? Kąt nachylenia połaci dachu: 3° ? Ilość kondygnacji: budynek parterowy bez podpiwniczenia. ? Kategoria obiektu: XXX. 1.1. Rozbudowa: Zaprojektowano rozbudowę (powiększenie) pomieszczenia załadunku osadów, w taki sposób aby samochód transportowy służący do wywozu odpadu z produkcji był zamknięty w jednej kubaturze pomieszczenia. W chwili obecnej z powodu tego, że auto wywozowe nie mieści się w istniejącym pomieszczeniu załadunkowym, proces ten przebiega przy otwartych bramach wjazdu i wyjazdu. W związku z tą sytuacją zaprojektowano wydłużenie (rozbudowę) pomieszczenia w kierunku północno - wschodnim oraz południowo - zachodnim. Zaprojektowano rozbudowę w formie prostopadłościennej, w taki sposób aby nowe elementy budynku stanowiły jedną spójną całość. 1.2. Prace remontowe: W ramach remontu należy wykonać prace remontowe w zakresie: ? Odkopania ścian fundamentowych budynku celem wykonanie nowej izolacji przeciwwilgociowej i termicznej. ? Rozbiórka istniejących warstw ocieplenia elewacji budynku. Wykonanie nowej izolacji termicznej ścian elewacji budynku wraz z warstwą wykończeniową. ? Wykonanie ocieplenia dachu, nowych warstw izolacji przeciwwodnej oraz wymiana obróbek i orynnowania budynku. ? Wymiana całej stolarki zewnętrznej na nową oraz parapetów zewnętrznych. ? Wymiana całej stolarki wewnętrznej na nową oraz parapetów wewnętrznych. ? Wykonanie nowych otworów bramowych w ilości 3 szt., w ścianach osłonowych. ? Przemurowanie otworów drzwiowych i okiennych celem zmiany wymiarów stolarki. ? Zamurowania otworów drzwi, otworów technologicznych. ? Wykonanie nowych okładzin posadzek. ? Wykonanie nowych okładzin ścian z płytek z kamienia sztucznego. ? Naprawa miejscowa i pomalowanie ścian, sufitów. ? Wykonanie obniżenia wysokości pomieszczeń poprzez wykonanie systemowych sufitów podwieszanych. ? Rozbiórka wewnętrznych fundamentów. ? Remont kanałów pod posadzkowych technologicznych wraz z wymianą lub remontem krat stalowych pomostowych (pokrywczych). ? Budowa nowych ścian wewnętrznych, systemowych w zabudowie GK. ? Wykonanie nowej powłoki malarskiej wewnętrznego pomostu o konstrukcji stalowej wraz z wymianą lub remontem krat stalowych pomostowych (pokrywczych). ? Wykonanie informacji zewnętrznej budynku tj. tablica z nazwą budynku (szczegóły wykonania tablicy należy uzgodnić z Zamawiającym). 1.3. Zagospodarowanie terenu: ? Wykonanie nowych odcinków opaski przy budynku. ? Wykonanie nowych podjazdów do pomieszczeń garażowych od strony północno - wschodniej. ? Wykonanie poszerzenia istniejącego utwardzenia terenu od strony południowo - zachodniej. ? Rozbiórka istniejącego fundamentu kolidującego z projektowaną rozbudową. 1.4. Do wykonania prace instalacyjne: ? wewnętrznej instalacji wod-kan; ? wewnętrznej instalacji ogrzewania; ? wewnętrznej instalacji wentylacji; ? wewnętrznej instalacji sprężonego powietrza; ? zewnętrznej instalacji kanalizacji; ? usunięcie kolizji instalacji podziemnych niezinwentaryzowanych kolidujących z planowanymi pracami budowlanymi. 1.5. Zakres prac elektrycznych: ? demontaż istniejącej instalacji elektrycznej (bez technologii); ? demontaż istniejącej instalacji odgromowej; ? rozbudowę oraz wymianę rozdzielnicy głównej RG nN 0,4kV ? trasy kablowe; ? instalację oświetlenia; ? instalację gniazd 230V i zestawów gniazd remontowych; ? instalację zasilania urządzeń branży sanitarnej; ? instalację odgromową; ? wymiana rozdzielnicy zewnętrznej przy punkcie zlewnym.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45310000-3, 45330000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 794548.47
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Z.U.H. FUREX ZBIGNIEW FURMAŃSKI
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. SIEMIRADZKIEGO 4
Kod pocztowy: 99-300
Miejscowość: KUTNO
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 971085.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 971085.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1041810.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.