To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-21
Ogłoszenie nr 500142779-N-2018 z dnia 21-06-2018 r.
Ośrodek Kultury: Dostawa i montaż foteli do sali kinowej Centrum Kultury im. Eugeniusza Poniatowskiego w Drawsku Pomorskim
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 570109-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500129371-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Ośrodek Kultury, Krajowy numer identyfikacyjny 65675200000,
ul. ul. Piłsudskiego
12,
78500
Drawsko Pomorskie, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
943 632 230, e-mail
i.styburska@kulturadrawsko.pl, faks
943 632 230.
Adres strony internetowej (url): http://kulturadrawsko.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Ośrodek Kultury
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż foteli do sali kinowej Centrum Kultury im. Eugeniusza Poniatowskiego w Drawsku Pomorskim
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):OK.261.1.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa i montaż foteli na stałe przykręcanych do podłoża w ilości: 250 szt. foteli 1-osobowych w sali kinowej Centrum Kultury im. Eugeniusza Poniatowskiego w Drawsku Pomorskim 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do SIWZ oraz nr 4 do SIWZ, stanowią integralną część niniejszego SIWZ oraz stanowią załącznik nr 1 i 2 do wzoru projektu umowy. 3. Zamawiający akceptuje oferty równoważne lub przewyższające, o ile spełniają minimalne wymagania dla podanych materiałów oraz komponentów. W przypadku oferowania foteli równoważnych lub przewyższających należy przedstawić dokładny ich opis wraz z nazwą handlową oraz nazwą producenta oraz wzornika tapicerek, obowiązujące atesty, etc. 4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne lub przewyższające. Obowiązek udowodnienia równoważności lub przewyższania spoczywa na oferującym poprzez przedstawienie modelu proponowanego fotela zgodnie z przedstawioną ofertą. 5. Na etapie realizacji zamówienia należy umożliwić weryfikację dostarczanych foteli z fotelem dostarczonym do oferty i w przypadku stwierdzenia niezgodności, możliwe jest wstrzymanie całej dostawy wraz z nakazem natychmiastowej wymiany na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy. 6. Wszystkie zaproponowane rozwiązania muszą być systemowe, seryjnie produkowane. Pod pojęciem systemowe Zamawiający rozumie fotele, które można łączyć ze sobą w różnych konfiguracjach oraz pozwalające w przyszłości na rozbudowę. 7. W przypadku tkanin tapicerskich należy do ofert dołączyć fabryczny próbnik tkanin. Próbnik i atesty, muszą być opisane w sposób niebudzący wątpliwości, do jakich materiałów są dedykowane. 8. Fotele powinny być zamontowane zgodnie z projektem aranżacji, stanowiącym zał. nr 4 do SIWZ (nr 2 do umowy). 9. Numeracja rzędów i foteli: wg projektu zatwierdzonego przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy. Wszystkie fotele numerowane, numeracja rzędów na tapicerowanym boku skrajnego fotela, cyfry rzymskie. Numeracja miejsc umieszczona na oparciu fotela, cyfry arabskie. 10. Materiały: stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu umowy powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowanych w budownictwie zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 07.07.1994 Prawo budowlane oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w niniejszej SIWZ. 11. Rozkład i sposób zamontowania foteli: muszą spełniać wymogi aktualnych przepisów i norm, a w szczególności § 261 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39.11.12.00 - Siedziska teatralne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
186047.96
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Cavea Design Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
228838.99
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.