Ogłoszenie z dnia 2018-06-25
Ogłoszenie nr 500144456-N-2018 z dnia 25-06-2018 r.
Gliwice: Modernizacja obiektów - instalacji i sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie Zespołu Szkół Budowlano-Ceramicznych w Gliwicach.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 534130-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500105878-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Budowlano-Ceramicznych, Krajowy numer identyfikacyjny 19494900000,
ul. Bojkowska
16,
44-100
Gliwice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 232-03-74, e-mail
dyrekcja@zsb.gliwice.pl, faks
32 232-03-74.
Adres strony internetowej (url):
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka budżetowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja obiektów - instalacji i sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie Zespołu Szkół Budowlano-Ceramicznych w Gliwicach.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZSB-C/01/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z modernizacją instalacji i sieci kanalizacyjnej wraz z pracami towarzyszącymi na terenie placówki i w budynku szkolnym. Zakres przedmiotu zamówienia: - roboty demontażowe i rozbiórkowe, - wykonanie sieci kanalizacji - wykonanie podłączeń instalacji do sieci zewnętrznych kanalizacyjnych, wraz z pracami towarzyszącymi - wykonanie robót towarzyszących, w tym odtworzenie nawierzchni, terenu - prace porządkowe, - wywóz i utylizacja odpadów Zamawiający informuje: w 2017 roku wykonano wymianę instalacji kanalizacji wewnętrzne - zakres prac według dokumentacji powykonawczej - do wglądu w siedzibie zamawiającego. Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: - zabezpieczy złom z demontażu, przewiezie komisyjnie złom do punktu skupu i niezwłocznie przekaże Zamawiającemu stosowny dokument potwierdzający odbiór złomu przez skup złomu w celu wystawienia faktury przez Zamawiającego na odbiorcę złomu, - opracuje projekt organizacji robót z planem BIOZ i przedstawi go zamawiającemu do uzgodnienia, - zorganizuje własne zaplecze na potrzeby budowy w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, w tym przenośne toalety dla swoich pracowników, - pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej, w wysokości ryczałtowej 2000 złotych brutto, - wykona zabezpieczenie podłóg i posadzek przed uszkodzeniem w związku z realizacją robót, - zabezpieczy sąsiadujące pomieszczenia przed zapyleniem w związku z realizacją robót, - na bieżąco będzie utrzymywał porządek i wykonywała prace porządkowe, w tym utrzymywanie w czystości nawierzchni utwardzonych - wykona zabezpieczenie mebli oraz pozostawionego sprzętu - pokryje wszelkie koszty wymagane przez: urzędy, instytucje, właścicieli sieci uzbrojenia terenu, pokryje koszty nadzoru właścicieli uzbrojenia terenu, itp., - wykona na swój koszt postanowienia pism uzgadniających, - przeprowadzi wszelkie: próby, badania, odbiory urzędowe przewidziane przepisami, decyzjami, pismami, - przekaże: dokumentację powykonawczą, wszelkie atesty na materiały i urządzenia, - wykona pomiary geodezyjne dla realizacji robót oraz powykonawcze pomiary geodezyjne z naniesieniem wyników pomiarów do miejskich zasobów geodezyjnych, z podaniem numeru ID oraz dostarczeniem zaktualizowanej mapy zasadniczej w skali 1:500 (w terminie umownym należy przedstawić ID i potwierdzenie złożenia dokumentów do miejskich zasobów geodezyjnych), - wykona ogrodzenie tymczasowe terenu robót, zapewni całodobowe stróżowanie i zabezpieczenie terenu robót, - zabezpieczy wykopy, postawi tymczasowe kładki dla pieszych, - uzyska zgodę właściciela sąsiedniej nieruchomości, budynku lub lokalu (najemcy) na wejście oraz uzgodni z nim przewidywany sposób, zakres i terminy korzystania z tych obiektów, a także ewentualną rekompensatę z tego tytułu, - będzie prowadził roboty budowlane z poszanowaniem uzasadnionych interesów osób trzecich, a ewentualne szkody wynikłe w trakcie prowadzenia robót budowlanych Wykonawca usunie we własnym zakresie i na swój koszt, - wykonawca zapewni bezkolizyjny i nieprzerwany dojazd do placówki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach: - przedmiary robót - ZAŁĄCZNIK Nr 10 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - dokumentacja projektowa - ZAŁĄCZNIK Nr 11 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - ZAŁĄCZNIK Nr 12 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - rysunek - zakres prac objętych przedmiotem zamówienia - ZAŁĄCZNIK Nr 13 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - harmonogram egzaminów- wyłączenia okresu realizacji robót - ZAŁĄCZNIK Nr 14 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanych w ww. dokumentach norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych, norm, aprobat specyfikacji technicznych i systemów odniesienia dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót, Wymagany termin rękojmi: min. 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót. Zamawiający wymaga aby zaoferowany termin gwarancji i rękojmi był taki sam. Inne wymagania: a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie, b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych, c) wykonywanie robót jest możliwe od poniedziałku do piątku, od godziny 6.00 do godziny 22.00, d) wykonywanie robót jest możliwe w soboty w godzinach od 7.00 do 18.00, po uprzednim uzgodnieniu z zamawiającym, e) wykonywanie robót musi być tak prowadzone, aby była zapewniona ciągłość pracy placówki, f) głośne prace mogą być wykonywane w takim czasie aby nie utrudniać funkcjonowania placówki - termin wykonywania tych prac winien być uzgodniony z placówką przed ich rozpoczęciem. W okresie egzaminów zamawiający zakazuje wykonawstwa wszelkich głośnych prac, g) realizacja robót będzie się odbywać na podstawie harmonogramu rzeczowo-finansowego opracowanego przez wykonawcę i uzgodnionego z zamawiającym z uwzględnieniem egzaminów zawodowych, jakie odbywają się w miesiącu czerwiec- lipiec.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45110000-1,
45231300-8,
45330000-9,
45233200-1
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 2018-08-14
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
20/06/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje roboty dodatkowe, w tym zamienne, zgodnie ustaleniami notatek służbowych z dnia: 04.06.2018 r., 15.06.2018 r. Szczegółowy zakres prac według kosztorysu ofertowego. Termin zakończenia przedmiotu zamówienia: 14.08.2018 r. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia strony ustalają na kwotę 18932,67/23287,18 złotych netto/brutto.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z koniecznością wykonania robót nieujętych w zakresie umowy zawartej w dniu
07.05.2018 r., niemożliwych do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania, na podstawie notatek służbowych, kosztorysu ofertowego oraz wzajemnego porozumienia stron, w oparciu o paragraf 12 ust. 2 , pkt 11, pkt 9 umowy.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Utworzenie kompleksu nowych pracowni i warsztatów do nauki zawodu wraz z zapleczem w Zespole Szkół Im. M. Konopnickiej w Pyskowicach w ramach projektu: "Nowoczesne laboratoria zawodu
- Usługa ochrony mienia w Gliwicach przy ul. Łużyckiej 16
- Dostawa gogli do wirtualnej rzeczywistości VR. Znak sprawy: DZPZ.282.99.2024.MK
- ZP/G/85/24 Dostawa dwóch rodzajów drutu: 1. Drut AgNi10 średnica 4,0mm+/-0,04; (stan miękki) ilość 15kg (+/-10%) 2. Drut AgSnO10 średnica 1,80mm+/-0,04; (stan twardy) ilość 24kg (+/-10%) (ID 1024170)
- Usługa kruszenia, separacji magnetycznej i przesiania heterogenicznych pozostałości z produkcji stopów ołowiu
- Całodobowe świadczenia zdrowotne dla pacjentów Izby Wytrzeźwień w Gliwicach w 2025 roku.(1)
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku Żywieniowego
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Biała
- roboty budowlane
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.