eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych w związku z udziałem w cyklicznej akcji Dni Otwarte Funduszy Europejskich w ramach RPO WM 2014-2020

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-25

Ogłoszenie nr 500144919-N-2018 z dnia 25-06-2018 r.

Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych: Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych w związku z udziałem w cyklicznej akcji Dni Otwarte Funduszy Europejskich w ramach RPO WM 2014-2020

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Społeczny

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 544866-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500093497-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych, Krajowy numer identyfikacyjny 14094497100000, ul. ul. Jagiellońska 74, 03301 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 0-22 542 20 00, e-mail m.kosior@mazowia.eu, faks 0-22 698 31 57.
Adres strony internetowej (url): http://www.mazowia.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych w związku z udziałem w cyklicznej akcji Dni Otwarte Funduszy Europejskich w ramach RPO WM 2014-2020

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WZP/WIS/D-332-28/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia w Części 1 jest wykonanie i dostawa dedykowanych materiałów informacyjno - promocyjnych na potrzeby udziału w cyklicznej akcji Dni Otwarte Funduszy Europejskich w ramach RPO WM 2014-2020. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona następujące materiały informacyjno - promocyjne: 1) Kolorowa, bawełniana torba, z bokami i dnem, boki utworzone poprzez zaprasowanie materiału, wykonana według projektu, opracowanego indywidualnie dla Zamawiającego. Jeden kolor dla dna, boków oraz przodu i tyłu torby. Uszy torby w innym kolorze. Z przodu torby logotyp i tekst Zamawiającego, sitodruk, full kolor. Projekt wraz z zamieszczonymi logotypami i treściami oraz kolory poszczególnych części torby do ustalenia z Zamawiającym; 2. Przedmiotem zamówienia w Części 2 jest wykonanie i dostawa dedykowanych materiałów informacyjno - promocyjnych na potrzeby udziału w cyklicznej akcji Dni Otwarte Funduszy Europejskich w ramach RPO WM 2014-2020. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona następujące materiały informacyjno - promocyjne: 1) Kubek z grubościennego przeźroczystego szkła o klasycznym, obłym kształcie. Projekt wraz z zamieszczonymi logotypami (zgodnie z księgą znaku) i treściami do ustalenia z Zamawiającym; 2) Zestaw 4 podkładek wykonanych z korka, MDF oraz wierzchnia warstwa z PP; 3) Chusta odblaskowa dla dzieci, do noszenia na głowie lub szyi. W kolorze białym i niebieskim z wszytym pasem fluorescencyjnym oraz projekt wraz z naniesioną grafiką(zgodnie z księgą znaku) i treściami do ustalenia z Zamawiającym; 4) Układanka - 15 przesuwanych plastikowych puzzli. Projekt wraz z zamieszczonymi logotypami (zgodnie z księgą znaku) i treściami do ustalenia z Zamawiającym; 5) Długopis świecący. Kolorowy długopis o transparentnym korpusie i końcówce imitującej żarówkę. Po uderzeniu kulą o stół zacznie świecić. Projekt wraz z zamieszczonymi logotypami (zgodnie z księgą znaku) i treściami do ustalenia z Zamawiającym; 3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowią Załączniki nr 2.1 i 2.2 do SIWZ; 4. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666, z późn. zm.) osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia; 5. Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, które obejmują aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością lub zatrudnieniem; 6. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych (poniżej 221.000,00 euro); 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części przedmiotu zamówienia, ale dana część jest niepodzielna i Wykonawca zobowiązany jest pod rygorem odrzucenia oferty do zaoferowania wszystkich pozycji danej części; 8. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części przedmiotu zamówienia

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39294100-0


Dodatkowe kody CPV: 79822500-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Z uwagi na brak możliwości wskazania więcej niż jednego Ogłoszenia o zmianie ogłoszenia w poz. "Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych" Zamawiający informuje, że zamieścił następujące Ogłoszenia o zmianie ogłoszenia: nr 500086151-N-2018 z dnia 19.04.2018 r., nr 500090823-N-2018 z dnia 24.04.2018 r., nr 500092093-N-2018 z dnia 25.04.2018 r., nr 500093497-N-2018 z dnia 26.04.2018 r.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych w związku z udziałem w cyklicznej akcji Dni Otwarte Funduszy Europejskich w ramach RPO WM 2014-2020 - torba

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 24000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PPHU RARA Sandra Budzińska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Źródlana 18
Kod pocztowy: 97-300
Miejscowość: Piotrków Trybunalski
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 29520.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 21394.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 40320.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych w związku z udziałem w cyklicznej akcji Dni Otwarte Funduszy Europejskich w ramach RPO WM 2014-2020 - kubek, zestaw podkładek, chusta, układanka, długopis

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 42317.07
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Agencja Reklamowa CYTRUS Beata Gozdan
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Grabina 46/3
Kod pocztowy: 09-520
Miejscowość: Łąck
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 52050.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 52050.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 90870.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.