To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-28
Ogłoszenie nr 500148934-N-2018 z dnia 28-06-2018 r.
Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach: SUKCESYWNA DOSTAWA ODZIEŻY OCHRONNEJ I ROBOCZEJ ORAZ OBUWIA DLA CENTRUM ONKOLOGII - INSTYTUTU IM. MARII SKŁODOWSKIEJ - CURIE ODDZIAŁU W GLIWICACH
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 525068-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach, Krajowy numer identyfikacyjny 28836600028,
ul. ul. Wybrzeże Armii Krajowej
15,
44101
Gliwice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
032 2789171, 2789172, 2789193,, e-mail
przetargi@io.gliwice.pl, faks
032 2789197, 2789198.
Adres strony internetowej (url): www.io.gliwice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Instytut Badawczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SUKCESYWNA DOSTAWA ODZIEŻY OCHRONNEJ I ROBOCZEJ ORAZ OBUWIA DLA CENTRUM ONKOLOGII - INSTYTUTU IM. MARII SKŁODOWSKIEJ - CURIE ODDZIAŁU W GLIWICACH
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DO/DZ-381-1-25/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa odzieży ochronnej i roboczej oraz obuwia dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddziału w Gliwicach, zwanego dalej Zamawiającym. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w "Specyfikacji asortymentowo - cenowej " załączniki od nr 2.1 do nr 2. 13 do SIWZ. 3.Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, a zatem przedmiot zamówienia podzielony jest na trzy odrębne zadania, w tym: ZADANIE NR 1 - UBRANIA OPERACYJNE ZADANIE NR 2 - UBRANIA OPERACYJNE NA BLOK OPERACYJNY ZADANIE NR 3- UBRANIA MEDYCZNE ROBOCZE ZADANIE NR 4- OBUWIE DO GRUNTOWNEGO SPRZĄTANIA ZADANIE NR 5- ODZIEŻ ROBOCZA ZADANIE NR 6- OBUWIE ROBOCZE ZADANIE NR 7- ŚRODKI OCHRONY INDYWIDUALNEJ ZADANIE NR 8- RĘKAWICE ZADANIE NR 9- ARTYKUŁY DI ELEKTRYCZNE ZADANIE NR 10- RĘCZNIKI ZADANIE NR 11- PIŻAMY ZADANIE NR 12- OBUWIE PROFILAKTYCZNE ZADANIE NR 13- ODZIEŻ DLA PORTIERÓW
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33199000-1
Dodatkowe kody CPV: 18830000-6, 18110000-3, 18100000-0, 39514100-9, 18318300-4, 18424000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: UBRANIA OPERACYJNE |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
34800.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ALGA BIS Ewa Andrzejewska Krzysztof Krysiak S.C.,
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
47233.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: UBRANIA OPERACYJNE NA BLOK OPERACYJNY |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
93600.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: GARMEX Andrzej Jafiszow, Wojciech Kamiński spółka jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
107406.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: UBRANIA MEDYCZNE ROBOCZE |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
126000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Grupa SYMPETRUM Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
191670.90
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: OBUWIE DO GRUNTOWNEGO SPRZĄTANIA |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7030.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Produkcyjno Handlowo Usługowa SOLLO PLUS S.C., Zbigniew Kałużny Iwona Kałużna,
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4218.90
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: ODZIEŻ ROBOCZA |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie do upływu terminu składania ofert w zakresie ww. zadań do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta, a zatem na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie zostało unieważnione. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: OBUWIE ROBOCZE |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: do upływu terminu składania ofert w zakresie ww. zadań do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta, a zatem na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie zostało unieważnione. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: ŚRODKI OCHRONY INDYWIDUALNEJ |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: do upływu terminu składania ofert w zakresie ww. zadań do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta,a zatem na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie zostało unieważnione. |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: RĘKAWICE |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: do upływu terminu składania ofert w zakresie ww. zadań do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta,a zatem na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie zostało unieważnione. |
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: ARTYKUŁY DI ELEKTRYCZNE |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: do upływu terminu składania ofert w zakresie ww. zadań do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta,a zatem na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie zostało unieważnione. |
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: RĘCZNIKI |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
720
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Grupa SYMPETRUM Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
974.16
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: PIŻAMY |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie odrzucenia: Na etapie sprawdzania dokumentów złożonych przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego zauważono, iż w zakresie zadania nr 11 tj. Piżamy Wykonawca dostarczył wzornik materiałów nie zawierający materiału w kolorze bordo. Zamawiający pismem z dnia 11.06.2018 r. wezwał Wykonawcę do uzupełnienia dokumentów poprzez złożenie wzornika materiału w kolorze bordo. Wykonawca w dniu 19.06.2018 r. tj. po terminie wyznaczonym przez Zamawiającego przedstawił wzornik materiałów niezgodny z wymaganiami określonymi w SIWZ. Materiał w kolorze bordo został złożony w rozmiarze 16 x 19 cm co odbiega od wymiarów wymaganych przez Zamawiającego tj. 20 x 20 cm. Ponadto materiał bordowy nie spełnia parametrów Flaneli, która była wymagana w sac. Zamawiający uznał, że złożona oferta jest niezgodna z treścią SIWZ. oraz podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP. Zamawiający odrzucił z niniejszego postępowania: - ofertę, złożoną przez Wykonawcę: Grupa SYMPETRUM, ul. Szpitalna 3, 47-100 Strzelce Opolskie. Podstawa prawna: . art. 89 ust. 1 pkt. 7a Ustawy PZP: "wykonawca nie wyraził zgody, o której mowa w art. 85 ust. 2, na przedłużenie terminu związania ofertą ..." Uzasadnienie odrzucenia: Zamawiający jeden raz wystąpił do Wykonawcy z wnioskiem o przedłożenie terminu związania ofertą uzyskując zgodę Wykonawcy. W związku z tym, że skończył się przedłużony termin związania ofertą, Wykonawca po raz kolejny samodzielnie nie przedłużył już terminu związania ofertą. Mając na uwadze powyższe postępowanie w zakresie zadania nr 11 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp |
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: OBUWIE PROFILAKTYCZNE |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
69860.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: rma Produkcyjno-Handlowo Usługowa SOLLO PLUS S.C., Zbigniew Kałużny, Iwona Kałużna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
72816.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: ODZIEŻ DLA PORTIERÓW |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Do upływu terminu składania ofert w zakresie ww. zadań do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta,a zatem na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie zostało unieważnione. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Dostawy artykułów żywnościowych do Oddziałów Żłobków Miejskich w Gliwicach.
- "Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkół Łączności w Gliwicach (2)"
- 4WOG-1200.2712.44.2024 Zakup i dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla 4 WOG Gliwice oraz jednostek i instytucji wojskowych podległych gospodarczo
- 4WOG-1200.2712.43.2024 Remont budynku nr 18 Opole
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej i floty Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląskiego Instytutu Technologicznego
- 4WOG-1200.2712.45.2024 Remont budynku nr 25 Opole
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych i niemedycznych na potrzeby SZPZLO Warszawa Praga-Północ
- Dostawa rękawic do Apteki Szpitalnej
- ZP.93.2024 Dostawa odzieży i obuwia roboczego
- Dostawa chemii i artykułów gospodarczych dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz środków ochrony osobistej dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- "Dostawa odzieży, obuwia ochronnego i roboczego oraz akcesoriów ochronnych: część 4 - koszule flanelowe"
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.