To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-28
Ogłoszenie nr 500149133-N-2018 z dnia 28-06-2018 r.
Stowarzyszenie Aglomeracja Opolska: Wykonanie materiałów do kampanii edukacyjno-informacyjnej w ramach projektu RPOP.05.01.00-16-0003/16 "Ochrona różnorodności biologicznej w Aglomeracji Opolskiej poprzez działania edukacyjno - informacyjne".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
RPOP.05.01.00-16-0003/16 "Ochrona różnorodności biologicznej w Aglomeracji Opolskiej poprzez działania edukacyjno - informacyjne".
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 557313-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Stowarzyszenie Aglomeracja Opolska, Krajowy numer identyfikacyjny 161568833,
ul. Horoszkiewicza
6,
45-301
Opole, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
774461400, e-mail
biuro@ao.opole.pl, faks
774459612.
Adres strony internetowej (url): www.aglomeracja-opolska.pl
Adres profilu nabywcy: nie dotyczy
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Zamawiający udzielający zamówień, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie materiałów do kampanii edukacyjno-informacyjnej w ramach projektu RPOP.05.01.00-16-0003/16 "Ochrona różnorodności biologicznej w Aglomeracji Opolskiej poprzez działania edukacyjno - informacyjne".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DEMiRP.270.1.12.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie materiałów do kampanii edukacyjno-informacyjnej w ramach projektu RPOP.05.01.00-16-0003/16 "Ochrona różnorodności biologicznej w Aglomeracji Opolskiej poprzez działania edukacyjno - informacyjne". Zamówienie w III częściach, I część - projekt i druk listu intencyjnego wraz z obramowaniem, II część - projekt i druk albumu, III część - projekt i druk plakatów.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39294100-0
Dodatkowe kody CPV: 79960000-1, 79810000-5, 79800000-2, 79823000-9, 79811000-2, 79821000-5, 79822500-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Projekt i druk listu intencyjnego wraz z obramowaniem |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
685.66
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Komunikator Public Relation
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
581.79
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Projekt i druk albumu "Bogactwo różnorodności biologicznej w Aglomeracji Opolskiej" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
40800.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Komunikator Public Relation
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
37396.92
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Projekt i druk plakatów |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4127.50
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Komunikator Public Relation
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4689.99
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zadanie nr 6 - Parkowanie pojazdów i/lub innych przedmiotów, w tym części samochodowych zabezpieczonych do celów procesowych przez Policję - KPP Krapkowice
- Weryfikacja i aktualizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego: 160913_2.0141 Osowiec, gmina Turawa
- D/30/2025/A Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby pracowni komputerowej Instytutu Informatyki
- [D/36/2025] Zakup i dostawa autobusu turystycznego na potrzeby UO
- Wyceny nieruchomości - 3 zadania częściowe
- "Poprawa warunków pracy poprzez zmodernizowanie infrastruktury Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej w Opolu"
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów pomocniczych/informacyjno-edukacyjnych
- Dostawa oraz dystrybucja druku miesięcznika "Forum Penitencjarne"
- Dostawa metalowych przypinek
- Usługa dzierżawy drukarek wraz z dostawą drukarek dla Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Kujawskim
- 13/TP1/SZP-2/2025 Zorganizowanie i realizacja wydarzenia pn. "Europejski Szczyt Liderek Nauki i Technologii 2025", które zaplanowano na dzień 5 czerwca 2025 roku w Warszawie.
- Wykonanie usługi druku, kopertowania, dostarczenia do wskazanej przez Zamawiającego placówki operatora pocztowego oraz nadania w imieniu Zamawiającego, spersonalizowanych przesyłek [...]
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.